Zwolle is laatste seizoenen lastig, Heerenveen uit ook nooit makkelijk en Twente heeft het ook al even op de heupenquote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd naar Ajax - FC Utrecht. Alle andere wedstrijden moeten voor Ajax 'te doen' zijn.
Zwolle en Heerenveen vind ik niet enorm 'lastig'.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Zwolle is laatste seizoenen lastig, Heerenveen uit ook nooit makkelijk en Twente heeft het ook al even op de heupen
Ik schat Twente momenteel niet minder dan Utrecht.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend benieuwd naar Ajax - FC Utrecht. Alle andere wedstrijden moeten voor Ajax 'te doen' zijn.
Ik heb me meer gestoord, en ik heb dit al eens gezegd, aan de supporters hier die PSV op zo'n voetstuk hadden staan en zo'n beetje onverslaanbaar achtten. Dan praat je pas echt de media na. Ik denk nog steeds dat PSV een betere selectie heeft dan Ajax, maar op de dag kan dit Ajax heus wel van PSV winnen. Dat zei ik ook al eerder deze week, toen we het eigenlijk niet zouden verwachten.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:00 schreef Syntix het volgende:
Oh en fuck de media die dachten dat psv overal sterker was dan Ajax______!!!!!!!!!
Utrecht wil haar spel vaak ver doorvoeren en komen zwaar in de problemen als ploegen het centrum goed dichthouden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:11 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik schat Twente momenteel niet minder dan Utrecht.
Ajax mag dit nooit meer weggeven natuurlijk, maar er komen nog enkele 'tricky' potjes aan. Maar goed, dat geldt voor allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |