SBS6 en FOX maken geen goede beurt deze week.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 20-03-2016 om 17:03:25Vanwege grote drukte kun je op dit moment problemen ondervinden met onze livestreams. Er wordt aan gewerkt. #psvaja https://t.co/k9BJgOcj1b reageer retweet
Niet hier op voorbereidenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
SBS6 en FOX maken geen goede beurt deze week.twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 20-03-2016 om 17:03:25Vanwege grote drukte kun je op dit moment problemen ondervinden met onze livestreams. Er wordt aan gewerkt. #psvaja https://t.co/k9BJgOcj1b reageer retweet
Racist!quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens, geen grap maar ik eet nu een negerzoen. En lekker dat ie smaakt.
Bij mij haperde het ook al even ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit had ik niet van jou verwacht.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat mag niet van het Zeister complot. Anders heeft hij een vijfde gele kaart en schorsing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde van je geld.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
100 euro ingezet op next to score PSV.
Bij de Jamin hier hebben ze nu speciale negerzoenen, wit, melk en puur met allemaal lekkere dingetjes er op! echt een aanraderquote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je kan niet eens kijken.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Bij mij haperde het ook al even ja.
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:15 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien dat JR en ik dit gaan proberen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij de Jamin hier hebben ze nu speciale negerzoenen, wit, melk en puur met allemaal lekkere dingetjes er op! echt een aanrader
Een echte Buijs?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
booooohhhh lekkerquote:Op zondag 20 maart 2016 17:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij de Jamin hier hebben ze nu speciale negerzoenen, wit, melk en puur met allemaal lekkere dingetjes er op! echt een aanrader
Bij Eredivisie Live liepen de streams nog voor op de TV.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben ze nog nooit gedaan... Ook niet toen het nog EDL was
Maak je ook oerwoudgeluiden als je die eet?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja te lekker om te laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |