SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
wow 10-15 per dagquote:Op zondag 20 maart 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat voor Loka tek ijken hoeveel er in 1 halfje gaan. Kwam ik op een foktopic uit hoeveel brood er gegeten werd
Sommige gewoon 10-15 per dagwtf
Ik overleef prima op die 4 stuks die ik in de middag eet. Krijg pas rond half 6 weer honger meestal, en om 6 uur is't avond eten dus prima te doen!quote:Op zondag 20 maart 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit juist te kijken als je minder dan 10 boterhammen eet, dat is toch veel te weinig. Daar kan je niet van leven hoor, ik iig niet.
Yeah right
Wanneer begin je?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk na 1 dag werken ziektewet inCan`t handle worklife
Plus wat afwisseling is niet heel erg verkeerdquote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik overleef prima op die 4 stuks die ik in de middag eet. Krijg pas rond half 6 weer honger meestal, en om 6 uur is't avond eten dus prima te doen!
Moet maandag schoenen ophalen, zal zo in de loop van de week wel gebeld worden voor eerste werkdag. En daarna word je elke dag gesmst of je moet werken of vrij bent. Dus veel vooruit plannen zal hem niet gaan wordenquote:
Onhandig.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet maandag schoenen ophalen, zal zo in de loop van de week wel gebeld worden voor eerste werkdag. En daarna word je elke dag gesmst of je moet werken of vrij bent. Dus veel vooruit plannen zal hem niet gaan worden
Ja ploegendiensten he, ze zijn wel flexibel met dagen vrij nemen. Maar moet dan allemaal al week van te voren enzoquote:Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onhandig.
Maar goed, werk is werk.
RIP Insoquote:
Tumorquote:
Autisme.quote:
Misschien is het wel je natuurlijke huidskleur die naar voren komt en is de rest eigenlijk één grote vlek.quote:
Krijg je daar ook al vlekken van.quote:
Bij mij betekende dat meestal dat ik teveel gezopen hadquote:Op zondag 20 maart 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Eventueel kan het ook een blauwe plek zijn. Maar ik zou niet weten wat ik vannacht dan gedaan heb.
?quote:
Ik had gister spraytan op mn hand gespoten om te ruiken hoe dat rookquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister spraytan op mn hand gespoten om te ruiken hoe dat rook![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister spraytan op mn hand gespoten om te ruiken hoe dat rook![]()
![]()
![]()
Meer dan 0 boterhammen etenquote:Op zondag 20 maart 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit juist te kijken als je minder dan 10 boterhammen eet, dat is toch veel te weinig. Daar kan je niet van leven hoor, ik iig niet.
Yeah right
Lekker, is er iets aan het doorbranden.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Mijn laptop ruikt ineens heel branderig wtf
Die van mij klinkt als een stofzuiger.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
Ja hij staat al uit. Morgen maar even langs winkelquote:Op zondag 20 maart 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker, is er iets aan het doorbranden.
Zit je schaamhaar in de ventilatie?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:12 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je schaamhaar in de ventilatie?
Al bij episode 6 van Daredevil en daar wacht je dan een jaar op.quote:
Wat was Er met je laptop dan?quote:
Laat gaanquote:
DIG / Kan niet meer FOK!ken.quote:
Waarom negeer je hem?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat gaangefrustreerd dat ik hem negeer
Nee. Ik ben vannacht alleen bezig geweest mijn nieuwe laptop nog beetje aan de praat te krijgenquote:Op zondag 20 maart 2016 14:22 schreef Etsu het volgende:
Hey Ama, had je mijn scheldtirannie van vannacht nog gezien?
Omdat hij altijd begint te schelden als hij de discussie niet aankan.quote:
Die zal je wel lang kwijt zijn danquote:Op zondag 20 maart 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DIG / Kan niet meer FOK!ken.
Dit is het laatste probleem wat er bij is gekomen. De druppel die de emmer doet overlopenOf beter gezegd: Die de laptop terug laat brengen naar de winkel.
Oh.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ik ben vannacht alleen bezig geweest mijn nieuwe laptop nog beetje aan de praat te krijgen
Maand max. is mij gisteren verteld. Maar zie wel. Mijn oude laptop werkt nog prima, alleen is wel te oud voor Netflix maar ach maand lang geen Netflix en andere series is ook geen ramp.quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 20 maart 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Nou nog een keer dan: ik vind Emma een vieze vuile slet omdat ze met mijn Dylan heeft gezoend.
Ipadje kopen hequote:Op zondag 20 maart 2016 14:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maand max. is mij gisteren verteld. Maar zie wel. Mijn oude laptop werkt nog prima, alleen is wel te oud voor Netflix maar ach maand lang geen Netflix en andere series is ook geen ramp.
Heb ik daarna weer wat te kijken
diegene zelf ook niet meer daarnaquote:Op zondag 20 maart 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zou ook niet leuk vinden als iemand je chick zoende.
Ik zou klappen waarom zoent je lover met een vrouw dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij zou ook niet leuk vinden als iemand je chick zoende.
Die vrouw stak d'r tong zomaar naar binnen heb ik begrepen in de serie.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou klappen waarom zoent je lover met een vrouw dan?
Ze zijn wel leuk samen.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.
Nou nog een keer dan: ik vind Emma een vieze vuile slet omdat ze met mijn Dylan heeft gezoend.
Jawel.quote:
Oh serie dacht je tinder date.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vrouw stak d'r tong zomaar naar binnen heb ik begrepen in de serie.
Als je met VLC player kijkt kan je daar automatisch naar ondertiteling zoekenquote:Op zondag 20 maart 2016 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.Ik heb gister S03E10 afgekeken. Dat ene wijf vermoord door Norman.
En hij is echt helemaal gek geworden.
Zijn de NL'se subs voor S04 al online?
Geen idee, kijk zelf met Engels.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.Ik heb gister S03E10 afgekeken. Dat ene wijf vermoord door Norman.
En hij is echt helemaal gek geworden.
Zijn de NL'se subs voor S04 al online?
hoedanquote:Op zondag 20 maart 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je met VLC player kijkt kan je daar automatisch naar ondertiteling zoeken
Oh echt? Nice dat heb ik nooit geweten.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je met VLC player kijkt kan je daar automatisch naar ondertiteling zoeken
Weet nu even niet wat je ook alweer aan moet klikken. Volgens mij Advanced en dan search subtitles. Doe je bij taal Dutch en kikkt hij meteen of er op internet ondertiteling te vinden isquote:
Nicequote:Op zondag 20 maart 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nu even niet wat je ook alweer aan moet klikken. Volgens mij Advanced en dan search subtitles. Doe je bij taal Dutch en kikkt hij meteen of er op internet ondertiteling te vinden is
Vet handig
Thanksquote:Op zondag 20 maart 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet nu even niet wat je ook alweer aan moet klikken. Volgens mij Advanced en dan search subtitles. Doe je bij taal Dutch en kikkt hij meteen of er op internet ondertiteling te vinden is
Vet handig
Ze lopen niet altijd even synchroon dus soms heb je er ook niks aanquote:
Ja voor mij is Engels wel goed genoeg, het is voor mij toch vooral om te spieken.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lopen niet altijd even synchroon dus soms heb je er ook niks aanmaar ja dan kan je gewoon Engels doen. Voor Etsu alleen beetje lastig
Gadverdammequote:Op zondag 20 maart 2016 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik had je melk ook wel op willen schuimen
Work van Rihanna.quote:
Is het zondag ofzo?!quote:Op zondag 20 maart 2016 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Work van Rihanna.
Schuim schuim schuim schuim schuim
Daarna ben je 18+ content met je melk
Smooth as fuck deze manquote:Op zondag 20 maart 2016 14:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Work van Rihanna.
Schuim schuim schuim schuim schuim
Daarna ben je 18+ content met je melk
Jaquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Overdag drink ik vaak thee, heel veel thee. 'S avonds cappuccino met hazelnootsiroopje en vanaf nu opgeschuimd melk erbij en wil ook nog cacaostrooisel
Hou ook wel van espresso, vind het echt heel erg lekker zelfs. Maar enkel als ik het kan gebruiken. Gisteren kon ik het gebruiken, toen pakte ik er zes tegelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Overdag drink ik vaak thee, heel veel thee. 'S avonds cappuccino met hazelnootsiroopje en vanaf nu opgeschuimd melk erbij en wil ook nog cacaostrooisel
Hou ook wel van espresso, vind het echt heel erg lekker zelfs. Maar enkel als ik het kan gebruiken. Gisteren kon ik het gebruiken, toen pakte ik er zes tegelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind je mn nieuwe kleren ook schattig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je mn nieuwe kleren ook schattig?
Heb jij badkamertegeltjes op je balkon ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
[..]
Staat je goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjaaltje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Gebruiken ze die dingen ook in badkamers? Ja nu je het zegt, lijkt wel op tegeltjes van oude basisschool toilet.. Dus schijnbaar ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb jij badkamertegeltjes op je balkon ?
Ok, nou durf het wel aan te trekkenquote:
Thanks okquote:
Moet alleen nog wel even aan je haar wennen. Bedoel er niet mee dat ik het lelijk vind hoor, want het staat je goed. Alleen het is nog wel even wennen want zie je hoofd niet zovaakquote:
Waarom spannend?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gebruiken ze die dingen ook in badkamers? Ja nu je het zegt, lijkt wel op tegeltjes van oude basisschool toilet.. Dus schijnbaar ja.
Maar gelukkig heeft mijn badkamer niet zulke lelijke tegeltjes
[..]
Ok, nou durf het wel aan te trekken. Broek is bietje spannend, maar ok ok ok
[..]
Thanks ok
SPANNEND
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet alleen nog wel even aan je haar wennen. Bedoel er niet mee dat ik het lelijk vind hoor, want het staat je goed. Alleen het is nog wel even wennen want zie je hoofd niet zovaak
Hmm, het is zo'n girlfriendjeans dus wel anders dan anders en je ziet de achterkant niet. Het heeft niet echt figuurtje oid verderquote:
Ja, en?! Dan mogen we nu geen foto zien?!quote:Op zondag 20 maart 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga de tat uitbreiden.
Maar ik ben zo nieuwsgierigquote:Op zondag 20 maart 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga de tat uitbreiden.
Op je matras?quote:
Ik vind het je wel staan. Mooi is misschien niet goede woord.. want ben sowieso meer fan van wat langer haar. Maar ik vind wel dat je het goed kan hebben, sommige mensen staat het niet en dan vind ik kort haar ook niet mooi.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet er zelf ook nog steeds aan wennen hoor, en weet ook nog niet zo goed wat ik wil. Kan nog niet echt goed vinden wat ik nou leuk vind.
En ook al vind je het niet mooi, kan toch?!
Waarom wil je sprayen dan?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
al ik alleen mn handen doen of ook armen
quote:
Ik ga mijn enorm genante actie niet nog een keer posten.quote:
Kan toch niet paar dagen met zo'n lelijke vlek op mn hand lopen.quote:
Handschoentjesquote:Op zondag 20 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch niet paar dagen met zo'n lelijke vlek op mn hand lopen.
Kan het nog niet bedekken ook.
Dat onderscheid, tussen je eigen mening en of iemand het staat is wel belangrijk. En heel fijn om te horen als dat je het mij iig wel vind staan!quote:Op zondag 20 maart 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het je wel staan. Mooi is misschien niet goede woord.. want ben sowieso meer fan van wat langer haar. Maar ik vind wel dat je het goed kan hebben, sommige mensen staat het niet en dan vind ik kort haar ook niet mooi.
Jawelquote:Op zondag 20 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga mijn enorm genante actie niet nog een keer posten.
Dit was wel het laatste hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Mensen.. ik moet nog 1 dingen zeggen over mijn laptops. Enige voordeel aan een oude laptop is wel dat FOK! goed leesbaar is en dat mijn scherm alleen gevuld is met FOK! dingen en niet reclame of zijkanten er naast.
Meer valt er ook niet te zeggen. Gelukkig heeft het nog 1 voordeel en dat is dat.quote:
quote:
Ik had gister uit kinderlijke nieuwsgierigheid yves rocher spray tan op mn hand gespoten, omdat ik wilde weten hoe het rook.quote:
Ik loop al m'n hele leven met een lelijke vlek op m'n handquote:Op zondag 20 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan toch niet paar dagen met zo'n lelijke vlek op mn hand lopen.
Kan het nog niet bedekken ook.
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister uit kinderlijke nieuwsgierigheid yves rocher spray tan op mn hand gespoten, omdat ik wilde weten hoe het rook.
En vanochtend heb ik uren getwijfeld waardoor ik een vlek op mn hand had
Hihiquote:Op zondag 20 maart 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister uit kinderlijke nieuwsgierigheid yves rocher spray tan op mn hand gespoten, omdat ik wilde weten hoe het rook.
En vanochtend heb ik uren getwijfeld waardoor ik een vlek op mn hand had
Dit heb ik net geprobeerd. Maar ik kreeg te horen dat ik daar nu te laat mee ben.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Kun je het niet voorzichtig eraf scrubben?
fetisj ?quote:Op zondag 20 maart 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Vrouwen cosmetica spul ruikt ook gewoon zo lekker.
Gewoon met een lotion kan dat wel jaquote:Op zondag 20 maart 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Kun je het niet voorzichtig eraf scrubben?
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor, daar is mijn libido te laag voor.
Er is een gedeelte waar minder op is gekomen, dat ging er nog een beetje af.quote:
Die heeft het net lopen scrubben.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft het net lopen scrubben.
Achja, maak het wel egaal.
Zometeeen sherlockgod kijken
huhquote:Op zondag 20 maart 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Darter Lex Immers debuteert bij PDC met nederlaag
Oh, euhm meergranen boterhammen met kaas en tomaatquote:
In 't park, in de stadquote:Op zondag 20 maart 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Regen
De zondag doet haar naam geen eer aan.
klinkt goedquote:Op zondag 20 maart 2016 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, euhm meergranen boterhammen met kaas en tomaaten paprikapoeder
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
In 't park, in de stad
Koop ik ijsjes en patat
Dan geniet ik van een lach
Zondag is 'n korte dag
In 't kleine stukje bos
Even dieffie-met-verlos
Want de dag, die gaat zo vlug
Straks gaan ze naar huis terug
Vraag me niet hoe ik me voel
's Avonds in die vreemde stoel
In die kamer, zo alleen
In die rotzooi om me heen
Daar verlang ik zo naar hen
Waar ik toch een deel van ben
't Is voor even maar, we zijn weer bij elkaar
Zondag, om een uur of tien
Dan mag ik even de kinderen zien
Dat is alles, wat mij overbleef
Na de brief die jij me gisteren schreef
O, zondag, om een uur of tien
Elke dag duurt te lang voor mij
Maar de zondag gaat zo voorbij
Zondag, om een uur of tien
Dat is alles, wat mij overbleef
Na de brief die jij me gisteren schreef
O, zondag, om een uur of tien
Elke dag duurt te lang voor mij
Maar zondag is zo voorbij
De maan, donder en vrijdag meestal ook nietquote:Op zondag 20 maart 2016 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Regen
De zondag doet haar naam geen eer aan.
Dat is helemaal waar ouwe reus.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De maan, donder en vrijdag meestal ook niet
quote:Ik zat met een bacardi cola
Aan de bar toen zag ik haar komen
En ik viel van m´n stoel want de bliksem sloeg in bij mij
Ik zei adios tegen mijn vrienden
Heb alles met haar doorgenomen
Want onze mamma´s hadden verteld
Over het bloemetje en de bij
Refr.:
Oh oh oh
Angeline, m´n blonde sexmachine
In benidorm aan de middellandse zee
Oh oh oh
Angeline, m´n blonde sexmachine
Brigitte bardot telde al niet meer mee
Een ieder riep oe oe oe
Ole, ole, ole
Zes cuba-libres verder
Ging haar hartje voor mij open
En nog wat meer, want de hitte was enorm
We gingen naar haar kamer
Want daar zou het koeler wezen
De airconditioning is ok
Daarginds in benidorm
In Mariahoeve schijnt wel de zon dus.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het echt een heeerlijk dagje, gewoon chill.
Niks mis mee inderdaad, beetje voetbal kijken, beetje boekje lezen, beetje eten, beetje schoonmakenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Voetbal valt zwaar tegen tot nu toe. Hopelijk is dat om 16.45 wel anders.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, beetje voetbal kijken, beetje boekje lezen, beetje eten, beetje schoonmaken
Ja. Ik ga ook niet a la Stijn werkelijk elke eredivisie pot live kijken. Ben gekke henkie nietquote:Op zondag 20 maart 2016 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voetbal valt zwaar tegen tot nu toe. Hopelijk is dat om 16.45 wel anders.
Euh, het is hier niet donker nee. Maar de regen was hier uurtje geleden ofzoietsquote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Mariahoeve schijnt wel de zon dus.
Ha, ja hier ook schoonmaken. Wilde eigenlijk de ramen lappen, maar daar is het toch niet mooi weer genoeg voorquote:Op zondag 20 maart 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, beetje voetbal kijken, beetje boekje lezen, beetje eten, beetje schoonmaken
Ik zit nu mijn club te kijken. Daar kan je natuurlijk al weinig van verwachten.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik ga ook niet a la Stijn werkelijk elke eredivisie pot live kijken. Ben gekke henkie niet
Vies down altijdquote:Op zondag 20 maart 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Welke ramen?quote:Op zondag 20 maart 2016 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Die ramen zijn echt te smerig voor woorden he, bahbahbah.
Ja dat zou ik maargewoon niet doen neequote:Op zondag 20 maart 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, het is hier niet donker nee. Maar de regen was hier uurtje geleden ofzoiets
[..]
Ha, ja hier ook schoonmaken. Wilde eigenlijk de ramen lappen, maar daar is het toch niet mooi weer genoeg voor.
En dat is kei gevaarlijk werkje, weet je mn ramen aan de voorkant van mn huis? Daar waar ik dat kleine balkonnetje heb, daar kan ik dus niet zo goed bij. Dus dan ga ik half uit het raam hangen, heb zo'n 1meter zeef weetjewel. Maar haal het écht net met gestrekte armen als ik dus half uit raampje bungel
![]()
![]()
![]()
.
Huisramenquote:
Nee, hou één been zo binnenquote:Op zondag 20 maart 2016 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zou ik maargewoon niet doen neestraks kukel je omlaag
Boenen dan maar.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huisramen
[..]
Nee, hou één been zo binnenhet kan net met een vielig gevoel. Het is niet dat ik daar sta te balanceren hoor
Oh dacht alquote:Op zondag 20 maart 2016 15:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huisramen
[..]
Nee, hou één been zo binnenhet kan net met een vielig gevoel. Het is niet dat ik daar sta te balanceren hoor
Yess, nooit vervelend gelukkig.. altijd snel gedaanquote:
Ja maar die komen sowieso te weinigquote:Op zondag 20 maart 2016 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht alAnders had ik toch echt een glazenwasser een keer in de zoveel tijd laten komen
Ik heb net ook even gesport, 20 minuutjesquote:Op zondag 20 maart 2016 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, lekker stukje gewandeld.
Voel me direct fitter
Ha Bradgequote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb net ook even gesport, 20 minuutjesMaar voel me wel een stuk beter nou
20 hele minuten.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb net ook even gesport, 20 minuutjesMaar voel me wel een stuk beter nou
Vertel.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
Oh man er gaat hier echt iets flink mis.
FOK! wil je niet meerquote:Op zondag 20 maart 2016 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Nu werkte FOK! niet meer op Firefox, wel weer in Chrome (weer het net niet werkte). Man ik vraag mij echt waar dit gezeik nu ineens vandaan komt. Aangezien ik gewoon op 2 computers problemen heb met FOK!Dit is echt mega bizar.
Het is een beginnetje!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20 hele minuten.
Dat schiet niet op brad.
Kan het iets met je IP te maken hebbenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Dit probleem gaat dus ook niet weg met de pc helemaal schoonmaken en alles er opnieuw opgooien. Daarom snap ik wel dat mensen om mij heen denken dat hier op FOK! iets goed fout gaat in mijn account.
ja goed net weer ff mn werk gedaan nu chillenquote:Op zondag 20 maart 2016 16:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die leef is goed man, hoe is jouw leef?
Ik zit ook maar te gissen hoor, de verwarring compleet maken jeweet.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik nu uitzoeken. Ik probeer ALLES wat mij gezegd word.
Verwarring kan niet erger worden. Het is al zo fucked up raar dat niks meer het nog verwarrende kan maken.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zit ook maar te gissen hoor, de verwarring compleet maken jeweet.Hoop dat het goed komt.
Chillen is altijd goed!quote:Op zondag 20 maart 2016 16:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja goed net weer ff mn werk gedaan nu chillen
Werk?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja goed net weer ff mn werk gedaan nu chillen
ik meende ook niet dat het echt werk is ofzo hahahquote:Op zondag 20 maart 2016 17:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, het is altijd nog beter dan krantenlopen of vakkenvullen
Ja oke, prima dan toch? Het houd je wel bezig!quote:Op zondag 20 maart 2016 17:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik meende ook niet dat het echt werk is ofzo hahah
maar t is wel wat ik doe
Klantenservice lijkt me leuk voor een paar weken, maar je zou toch helemaal gek worden van al die vragen? Geirriteerde mensen, scheldende mensen omdat ze het niet snappen etc...quote:Op zondag 20 maart 2016 17:16 schreef Fylax het volgende:
ik zou graag bij (klantenservice van) media markt, coolblue of bol.com of iets werken
of bij provider ofzo
Hmm klopt. ik zou dan vooral bij advies-gedeelte willen werken.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:16 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klantenservice lijkt me leuk voor een paar weken, maar je zou toch helemaal gek worden van al die vragen? Geirriteerde mensen, scheldende mensen omdat ze het niet snappen etc...
Nee. Want daar verdien je geld mee.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja oke, het is altijd nog beter dan krantenlopen of vakkenvullen
Vind ik ook altijd tof om te doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm klopt. ik zou dan vooral bij advies-gedeelte willen werken.
Mensen helpen met het kiezen van hun telefoon of abonnement, vind ik erg tof.
Gewoon lekker in telefoonwinkels mensen oplichten voor je provisie.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm klopt. ik zou dan vooral bij advies-gedeelte willen werken.
Mensen helpen met het kiezen van hun telefoon of abonnement, vind ik erg tof.
ik zou nooit iemand oplichtenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker in telefoonwinkels mensen oplichten voor je provisie.
Inderdaad, mensen helpen met kiezen vind ik erg leuk .:@quote:Op zondag 20 maart 2016 17:18 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd tof om te doen.
Mensen helpen met het kiezen van hun telefoon, of hun muziek instrument.
Baantje bij die muziekzaak van 5 jaar geleden was erg fijn.
Oh, ik dan weer welquote:
Geeft een soort voldoening hequote:Op zondag 20 maart 2016 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen helpen met kiezen vind ik erg leuk .:@
HE!? Dat is wel écht fucked up..quote:Op zondag 20 maart 2016 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Over oplichten gesproken.. er hebben een paar criminele jongens mijn geestelijk gehandicapte neef van net 18 telefoonabonnementen laten afsluiten3x 50 euro.
Kan iemand tegen in beroep gaan want volgens mij is het bij wet geregeld dat dit soort situaties ongedaan gemaakt kunnen worden.quote:
Oh serieus? Dat zou wel fijn zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan iemand tegen in beroep gaan want volgens mij is het bij wet geregeld dat dit soort situaties ongedaan gemaakt kunnen worden.
Is gewoon overmacht inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2016 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan iemand tegen in beroep gaan want volgens mij is het bij wet geregeld dat dit soort situaties ongedaan gemaakt kunnen worden.
Mag hopen dat dat al is uitgezocht voor hemquote:Op zondag 20 maart 2016 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Hmm zal het mijn nicht even laten weten.
Het is eigenlijk mijn achterneefje maar ik zie hem gewoon als neefje.
Ik heb niet hele verhaal gehoord denk ik. Kreeg het gisteren van een vriend snel te horen (die is weer goede vrienden met de zus van die jongen -mijn achternichtje dus-).quote:Op zondag 20 maart 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat al is uitgezocht voor hem
Nog steeds bezig?quote:Op zondag 20 maart 2016 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga ik nu uitzoeken. Ik probeer ALLES wat mij gezegd word.
Dat met IP kan ik zo niet vinden maar ik ben er nog wel mee bezig ja, ben met een huisgenoot in gesprek die meer verstand heeft van computers. Hoe bedoel je dat laatste precies? (sorry ben ook beetje druk in mijn hoofd)quote:Op zondag 20 maart 2016 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog steeds bezig?
Anders een keer een kloontje maken op een wifinetwerk waar je nog niet eerder met je laptop bent ingelogd?
Dit is toch het eerste wat je als ouder gaat doen dan?quote:
Stoer hoor, kruimeldiefje spelen :$quote:Op zondag 20 maart 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, ik dan weer wel
Gestolen playstations, 5 Wii-en in de slaapkamer, 3 scooters voor de deur, 2 TVs op de gang. Je weet hoe dat gaat toch?
Ik weet denk ik niet het hele verhaal, hoor het ook snel op een zaterdagavond.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is toch het eerste wat je als ouder gaat doen dan?
Hoe hebben ze dat dan gedaan?quote:Op zondag 20 maart 2016 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet denk ik niet het hele verhaal, hoor het ook snel op een zaterdagavond.
Weet ik veel? Ik heb alleen gehoord wat er is gebeurd en dat die ouders van die jongens ook zware criminelen zijn.quote:
Nou ja als het een gevalletje internetfraude is dan kan je hoog en laag vliegen daar doet politie niks aan. Of je nou juridisch bekwaam bent ofnietquote:Op zondag 20 maart 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Je moet maar zo denken, er zijn ook zwakbegaafden die hun bankrekening laten gerbuiken om crimineel geld mee te ontvangen.
En dan mogen ze jaren geen bankrekening meer
Zover ik weet is er ook geen politie voor nodig om een verbintenis te laten ontbinden.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:40 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja als het een gevalletje internetfraude is dan kan je hoog en laag vliegen daar doet politie niks aan. Of je nou juridisch bekwaam bent ofniet
Dat laatste om te testen of het account/IP specifiek is, want die nieuwe account heeft dan ook geen relatie met jouw IP.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat met IP kan ik zo niet vinden maar ik ben er nog wel mee bezig ja, ben met een huisgenoot in gesprek die meer verstand heeft van computers. Hoe bedoel je dat laatste precies? (sorry ben ook beetje druk in mijn hoofd)
Uiteraard!quote:Op zondag 20 maart 2016 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoer hoor, kruimeldiefje spelen :$
Ik kende vroger wat mensen die veroordeeld waren voor heling.quote:
Moet even wat dingen typen enz.quote:
Nou je haalt je gelijk over de eredivisie in ieder geval wel vandaagquote:Op zondag 20 maart 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kende vroger wat mensen die veroordeeld waren voor heling.
Dat is wel zo'n treurig iets om op je cv te hebben staan.
AZ twente was niet zo beroerd denk ikquote:Op zondag 20 maart 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je haalt je gelijk over de eredivisie in ieder geval wel vandaagde wedstrijd waar iedereen naar uitkeek en het is zo walgelijk slecht
![]()
Niet gekeken nogquote:Op zondag 20 maart 2016 18:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ twente was niet zo beroerd denk ik
Die heb ik de afgelopen 60 minuten veel gezien jaquote:
Kut psvquote:Op zondag 20 maart 2016 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik de afgelopen 60 minuten veel gezien ja
Joden geluk weerquote:
En dan volgende week puntje thuis tegen Zwollequote:
Zit in jillaquote:
Lang verhaal kort; een eenzijdige vriendschap in stand proberen te houden, word je niet vrolijk van. Maar kan het niet goed accepteren dat het eenzijdig was, ik had niks liever anders gezien.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Maar gisteren zou ik iets ontvangen wat ik leuk zou vinden, dat is compleet verneukt. Daarna echt vijf keer hier uitgenodigd, gezegd dat dit laatste keer was, gevraagd of er nog behoefte was om iets te zeggen. En dat was er niet. Helemaal niks.
Geen ik zal je missen, geen ik vond het echt leuk met je, geen sorry. NIKS.Geen enkele laatste woorden.
Ik voel me gewoon zo gekwetst. Heb daarna echt nog 'n uur uit het raampje zitten staren of er niet toch een bekende voorbij zou rijden, maar natuurlijk niet.
Dat kan ik me goed voorstellen. Het is ook een beetje teleurstellend zeker zonder laatste woorden.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon beetje bedrogen.
Hoe is het bij jou?
Er waren wel wat laatste woorden, maar dat was omdat ik daar heel vaak om vroeg. Dus ja, hoe gemeend is dat dan nogquote:Op zondag 20 maart 2016 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Het is ook een beetje teleurstellend zeker zonder laatste woorden.
Euhm wel aardig. Ik zie spoken en dat moet ik snel afleren. Zal wel te maken hebben met raar gevoel dat ik al dagen heb
Dat is lastig in te schatten en weet jij beter dan wie dan ookquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er waren wel wat laatste woorden, maar dat was omdat ik daar heel vaak om vroeg. Dus ja, hoe gemeend is dat dan nog![]()
. Dat vind ik wel lastig.
Ha, kutteke maar beter dan dat er echt spoken waren?!
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lang verhaal kort; een eenzijdige vriendschap in stand proberen te houden, word je niet vrolijk van. Maar kan het niet goed accepteren dat het eenzijdig was, ik had niks liever anders gezien.
Maarja, een eenzijdige vriendschap is geen vriendschap.
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Maar gisteren zou ik iets ontvangen wat ik leuk zou vinden, dat is compleet verneukt. Daarna echt vijf keer hier uitgenodigd, gezegd dat dit laatste keer was, gevraagd of er nog behoefte was om iets te zeggen. En dat was er niet. Helemaal niks.
Geen ik zal je missen, geen ik vond het echt leuk met je, geen sorry. NIKS.Geen enkele laatste woorden.
Ik voel me gewoon zo gekwetst. Heb daarna echt nog 'n uur uit het raampje zitten staren of er niet toch een bekende voorbij zou rijden, maar natuurlijk niet.
zsmquote:Op zondag 20 maart 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JC, wanneer komt de VBL meet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |