SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
wow 10-15 per dagquote:Op zondag 20 maart 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat voor Loka tek ijken hoeveel er in 1 halfje gaan. Kwam ik op een foktopic uit hoeveel brood er gegeten werd
Sommige gewoon 10-15 per dagwtf
Ik overleef prima op die 4 stuks die ik in de middag eet. Krijg pas rond half 6 weer honger meestal, en om 6 uur is't avond eten dus prima te doen!quote:Op zondag 20 maart 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit juist te kijken als je minder dan 10 boterhammen eet, dat is toch veel te weinig. Daar kan je niet van leven hoor, ik iig niet.
Yeah right
Wanneer begin je?quote:Op zondag 20 maart 2016 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk na 1 dag werken ziektewet inCan`t handle worklife
Plus wat afwisseling is niet heel erg verkeerdquote:Op zondag 20 maart 2016 13:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik overleef prima op die 4 stuks die ik in de middag eet. Krijg pas rond half 6 weer honger meestal, en om 6 uur is't avond eten dus prima te doen!
Moet maandag schoenen ophalen, zal zo in de loop van de week wel gebeld worden voor eerste werkdag. En daarna word je elke dag gesmst of je moet werken of vrij bent. Dus veel vooruit plannen zal hem niet gaan wordenquote:
Onhandig.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet maandag schoenen ophalen, zal zo in de loop van de week wel gebeld worden voor eerste werkdag. En daarna word je elke dag gesmst of je moet werken of vrij bent. Dus veel vooruit plannen zal hem niet gaan worden
Ja ploegendiensten he, ze zijn wel flexibel met dagen vrij nemen. Maar moet dan allemaal al week van te voren enzoquote:Op zondag 20 maart 2016 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onhandig.
Maar goed, werk is werk.
RIP Insoquote:
Tumorquote:
Autisme.quote:
Misschien is het wel je natuurlijke huidskleur die naar voren komt en is de rest eigenlijk één grote vlek.quote:
Krijg je daar ook al vlekken van.quote:
Bij mij betekende dat meestal dat ik teveel gezopen hadquote:Op zondag 20 maart 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Eventueel kan het ook een blauwe plek zijn. Maar ik zou niet weten wat ik vannacht dan gedaan heb.
?quote:
Ik had gister spraytan op mn hand gespoten om te ruiken hoe dat rookquote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had gister spraytan op mn hand gespoten om te ruiken hoe dat rook![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |