Ad block staat uit. Laatste net gedaan, werkte 1x daarna deed die het weer niet.quote:
Serieus? Of grapje?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
Ik heb dat ook soms en start dan m'n modem en router opnieuw op.
ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:45 schreef zeer het volgende:
Ik heb dat ook soms en start dan m'n modem en router opnieuw op.
Bedankt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:24 schreef FredvZ het volgende:
En weer verder. Mis je een post? Dat zou heel goed kunnen, wil je TS helpen? Wees welkom!
Raar zeg dat je geen website kan openen als je netwerkkaart kapot is....quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Het lijkt toch hardware matig een probleem te zijn. Maandag ga ik hem inleveren voor reparatie, netwerkkaart is waarschijnlijk ook al lange tijd kapot dus hij moet toch terug.
Alle andere websites doen het wel gewoon goed? Dan lijkt het me heel sterk dat het aan je hardware ligt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Het lijkt toch hardware matig een probleem te zijn. Maandag ga ik hem inleveren voor reparatie, netwerkkaart is waarschijnlijk ook al lange tijd kapot dus hij moet toch terug.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ad block staat uit. Laatste net gedaan, werkte 1x daarna deed die het weer niet.
Dit lijkt niet echt met elkaar in overeenstemming te zijn: als je netwerkkaart kapot zou zijn zou hij veel waarschijnlijker gewoon geen internet meer geven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
inkoppertjes (gewoon, voor de zekerheid even vragen) : De kabel(s) heb je al eens vervangen?quote:Op zondag 20 maart 2016 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al een tijd lang dat de pc geen kabel internet herkent. Ik heb echt van alles geprobeerd, vanavond ook Windows opnieuw.. Probleem is er nog.
Nee maar het werkt bij mijn huisgenoten gewoon prima. Heb meerdere kabels enz geprobeerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:07 schreef mschol het volgende:
[..]
inkoppertjes (gewoon, voor de zekerheid even vragen) : De kabel(s) heb je al eens vervangen?
e.v.t ook de switche(s); Andere poorten op de router geprobeerd?
Dat alleen fok niet werkt zal niet aan je hardware liggen.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:17 schreef Amarantha het volgende:
Maar of dat verklaard waarom alleen FOK niet werkt?
Dat is mss wat ver gezocht maar ik heb echt van alles geprobeerd. Daarbij heb ik ook een probleem met video's bekijken op bijv. de website van RTL Nieuws. Kan ik niet afspelen, heb ik al een tijdje. Ik vind het gewoon jammer dat ik niet weet wat ik nog kan doen.quote:Op zondag 20 maart 2016 02:40 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dat alleen fok niet werkt zal niet aan je hardware liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |