mij welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:15 schreef NotTheSame het volgende:
*Twijfel of ik er een nieuw topic voor aan moet maken*
Ik heb elke week wel een stuk of 15 munten bij mijn boodschappen, en voor onszelf heb ik er al genoeg.
Wie kan ik er vanaf volgende week donderdag blij mee maken?
Ik weet niet hoeveel lady er nodig heeft, maar als ik er 10 over heb leg ik ze apart voor je.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:32 schreef Dot. het volgende:
Ja graag! Ik heb er nog 10 nodig voor een dagje Beekse Bergen
Ik heb er wel 10 voor jequote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:32 schreef Dot. het volgende:
Ja graag! Ik heb er nog 10 nodig voor een dagje Beekse Bergen
en dan heb ik er nog 2 over voor jouquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Als er nog over zijn heb ik wel interesse.
Ik had begepen dat ik die dingen moest opsturen, maar ik moet ze dus zelf open krassenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:18 schreef Dot. het volgende:
Fijn, dank je! Ik kom zelf wel af en toe bij de Jumbo dus misschien wordt het nog net wat minder
Oh, heel graag! Even in Pm verder?quote:Op woensdag 30 maart 2016 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had begepen dat ik die dingen moest opsturen, maar ik moet ze dus zelf open krassen![]()
ik ga er twee open krassen voor ferari, maar 10 open krassen is wel veel mag ik die naar jou
opsturen ?
die ene was heel duidelijk, maar die andere weet ik niet of hij klopt, hij is veel korter,quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen doe ik ze op de bus, veiligerquote:
ik kom regelmatig bij de Jumbo hoor, als ik weer heb dan meld ik me welquote:
er zitten nog 3 code in je DM zoals beloofdquote:Op woensdag 30 maart 2016 17:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ze ontvangen. Dank je.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
er zitten nog 3 code in je DM zoals beloofd
Heb je ze nog? Dan graagquote:Op woensdag 6 april 2016 16:25 schreef Tyr80 het volgende:
Heb er twee, mogelijk 3, wie wil ze hebben? Eerste quote wint.
Ik heb net 6 verse. wil je ze alle 6?quote:Op zondag 10 april 2016 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Als er mensen nog munten hebben hou ik me ook aanbevolen.
Jazekerquote:Op dinsdag 12 april 2016 14:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er nog mensen op zoek naar Dagje Uit munten?
quote:
Ik weet niet tot wanneer die actie doorloopt, maar ik heb er nu 5 en zal er nog wel meer bijkrijgen. Het liefste stuur ik ze in 1x op naar iemand. Als jullie ze beide willen dan verloot ik ze wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik hou me wel aanbevolen als er geen anderen zijn.
Weten jullie dat je er ook flinke korting mee kan krijgen bij een paar sauna's?
(Niet mijn favorieten hoor, maar met 25,- korting per keer is het natuurlijk wel lekker. )
Lief van je maar opsplitsen is eventueel ook prima!quote:Op woensdag 13 april 2016 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Geef ze maar aan trusten
Ik heb van de week ook al van Fann gekregen.
Hoeft niet, ik heb er nu iig genoeg voor 2x saunaquote:Op woensdag 13 april 2016 20:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Lief van je maar opsplitsen is eventueel ook prima!
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Lief van je maar opsplitsen is eventueel ook prima!
Ah natuurlijk, dan kan ik ze prima opsplitsen. Ik heb er nu 5 en die neem ik morgen mee en dan PM ik de codes wel door naar jullie 2.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Geef ze maar aan trusten
Ik heb van de week ook al van Fann gekregen.
Opsturen hoeft trws niet he, je kan de codes gewoon in pm geven
Anders wil ik er ook wel aantal, heb er nog 15 nodig denk ik..quote:Op donderdag 14 april 2016 19:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Lokquote.
De munten stapelen zich op! Heb er al meer dan 40. Hoeveel heb je er nodig?
Ik zoek er ook nog 5quote:Op donderdag 14 april 2016 19:59 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Lokquote.
De munten stapelen zich op! Heb er al meer dan 40. Hoeveel heb je er nodig?
en twee in de jouwequote:Op donderdag 14 april 2016 21:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Anders wil ik er ook wel aantal, heb er nog 15 nodig denk ik..
ik doe maar wat hoorquote:
Ik ga er 6 in je DM gooienquote:Op zondag 17 april 2016 09:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iedereen bedankt! Netzojuist ingevoerd en ik heb er nog minstens 8 nodig! Wie maakt me los?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |