ik weet het ook niet. Doet me denken aan Simone Kleinsma.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef tralalala het volgende:
Is het rraar dat ik geen idee heb wie deze vrouw is?
Het origineel van Glennis is echt vet veel beterquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever de versie van xander
Lenette van Dongen (Zaandam, 1 december 1958) is een Nederlands cabaretière en zangeres.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef tralalala het volgende:
Is het rraar dat ik geen idee heb wie deze vrouw is?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede tapas op.
Ze doet mij denken aan mevrouw stembandquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
ik weet het ook niet. Doet me denken aan Simone Kleinsma.
DAT DUS.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan mevrouw stemband
Treffende vergelijkingquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die ging ook dood en stond daarna weer opquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze gaan een kruis sjouwen..quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik woon 1 km van die plek af en hier staan al popo'sWat is deze
Echt he teringjantjequote:
Judas net als in het echte levenquote:
yep die deed mee idd.quote:
Hij lijkt meer op Jezus dan die andere welquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Judas net als in het echte leven
Misschien valt hij afquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:46 schreef Leandra het volgende:
Bij de Mariënhof.... das een eind van het Eemplein
als het is net als in Groningen is het eerste stuk met een vertraging live, zodat de acteurs iets sneller bij het plein kunnen komen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar niet rechtstreeks geloof ik.
Ja, als hij dat eind moet lopen (ze zijn nog de verkeerde kant op gelopen ook) komt hij wel als een slanke Jezus op het Eemplein aanquote:
De fragmenten, op het gedeelte rond het podium na, zijn van te voren opgenomen. Is elk jaar zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze daar nu werkelijk lopen en dat het daar zo rustig is....
Witte donderdag = het laatste avondmaal van Jezus met zijn discipelenquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Pasen gaat niet over de laatste uren van Jezus. Dat was Goede Vrijdag, niet?
ja maar dat zei ze nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Witte donderdag = het laatste avondmaal van Jezus met zijn discipelen
Goede vrijdag = idd, de kruisiging van Jezus
Stille zaterdag = de klokken die niet meer luiden, Jezus in het graf
En dan is het Pasen en dat is de wederomstanding uit het graf
Hahaquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als hij dat eind moet lopen (ze zijn nog de verkeerde kant op gelopen ook) komt hij wel als een slanke Jezus op het Eemplein aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |