abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160802095
Ik ben benieuwd of er hier ervaringen zijn met Honeywell Evohome. Als ik de beoordelingen van de android app lees, dan krijg ik het idee dat het systeem voortdurend vastloopt, dat de app slecht werkt en dat de updates nog erger zijn dan de vorige. Komt dit iemand bekend voor?

Zijn er andere vergelijkbare systemen? Ons nieuwe huis bestaat uit twee delen (kantoor en woon ruimte) maar heeft één CV. Ik wil in beide ruimtes een aparte thermostaat. Nog mooier is in elk 10 kamers een eigen thermostaat te plaatsen, wat zover ik lees mogelijk is met evohome.

In het huis is reeds Fibaro domotica geïnstalleerd. Iets wat daarop aansluit zou mooi zijn.
  zondag 20 maart 2016 @ 09:43:56 #2
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_160803564
Ik heb zelf geen Evohome, wel domotica in de vorm van een raspberry met daarom Pimatic en kaku modules. Wil je echt meer weten van Evohome, lees dan dit K&W / [Honeywell Evohome] Deel 9 - Een warme winter tegemoet topic eens door. :)
Share your talent, move the world.
pi_160803567
Onze installateur noemt het 'evilhome' dat komt ergens vandaan. Er is trouwens een topic van op Fok! en daar is men wel te spreken over het systeem.
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_160803602
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:43 schreef cvboer2 het volgende:
Ik heb zelf geen Evohome, wel domotica in de vorm van een raspberry met daarom Pimatic en kaku modules. Wil je echt meer weten van Evohome, lees dan dit K&W / [Honeywell Evohome] Deel 9 - Een warme winter tegemoet topic eens door. :)
Stuur je je verwarming ook aan met je domotica? Zit beetje te kijken hoe ik beste via m'n Raspberry met Domoticz de cv kan aansturen. Nest en Evohome zijn oa compatible.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')