Ik gooi altijd beetje pesto door mijn tomatenpuree plus Italiaanse kruiden.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zat deze keer te denken aan een mix van tomatenpuree/rode pesto en dan mozzarella en tonijn. Er mist alleen iets voor mijn gevoel.
Geerd spuit zoals alleen een echte baas dat kan!quote:
Stiekem vind ik koffie toch iets lekkerder in de ochtend en bier lekkerder in de avondquote:Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat een baas !!!! Jammer dat dat niet is doorgegaan gewoon zuipen op het werk
Een volle trein om 23:30?quote:Op zondag 20 maart 2016 23:30 schreef Argo het volgende:
Net in de trein gekotst. Fuck man dat ding zat veel te vol veel te benauwd.
Voor 1200 ben ik nooit uit bed (of de timmerman etc moet langs komen )quote:Op zondag 20 maart 2016 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem vind ik koffie toch iets lekkerder in de ochtend en bier lekkerder in de avond
Vrijdag oké, maar zondag...quote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zondag avond man vrijdag en zondag drukste spits
Ik hoef morgen alleen richting eindje te gaan en ik heb de wekker om 12:00 staanquote:Op zondag 20 maart 2016 23:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Voor 1200 ben ik nooit uit bed (of de timmerman etc moet langs komen )
Straks 15.49 beginnen 1500 wekker
Stelletje nep studenten, echte studenten reizen op maandag!quote:Op zondag 20 maart 2016 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alle studenten gaan terug naar hun rukbunker tering druk.
Dan weet je dat je gefaald heb in het leven!quote:
Dan ben je gen0ikt als het ware, bij wijze van spreken.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:07 schreef Simterklaas het volgende:
Wat als je je volgende trein mist eigenlijk?
In welke situatie?quote:Op maandag 21 maart 2016 00:07 schreef Simterklaas het volgende:
Wat als je je volgende trein mist eigenlijk?
Taxi naar huis betaald door de NSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |