Demis is alive!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:38 schreef FANN het volgende:
Er woont er nu ook eentje met een jurk en een baard boven me, ik weet niet precies waar,
maar hij schuift af en toe voorbij
Ik moet ook nog slapen hoor, maar het gaan vandaag niet veel uurtjes worden.quote:Op zondag 20 maart 2016 06:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog geen 2 uur geslapen.. Ik duik er straks waarschijnlijk weer in
Ohquote:Op zondag 20 maart 2016 06:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog slapen hoor, maar het gaan vandaag niet veel uurtjes worden.
Kijk eens aan, dat vinden zij...quote:Partijvoorzitter Selcuk Ozturk (L) en lijsttrekker Tunahan Kuzu tijdens de opening van het partijbureau van de politieke beweging Denk.
De nieuwe politieke partij Denk vindt dat nieuwkomers niet hoeven te integreren
Denk blijkbaar van nietquote:Op zondag 20 maart 2016 06:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dat vinden zij...
Mag ik ook zeggen wat ik er van vind?
Ik heb één simpele regel, en die luidt, als ik je niet versta, en ik de indruk heb dat men zich ook geen moeite doet om verstaanbaar te zijn/worden, negeer ik je volkomen, alsof je lucht bent.quote:
Jazeker joh, en het is ook niet zo zwart/wit, als ik merk dat iemand zich wel moeite doet dan doe ik dat ook hoor.....quote:
OK dan had ik je wel goed begrepenquote:Op zondag 20 maart 2016 07:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker joh, en het is ook niet zo zwart/wit, als ik merk dat iemand zich wel moeite doet dan doe ik dat ook hoor.....
Eén ding is wel zeker, ik vier morgen de eerste lentedag.quote:
ik ook...quote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén ding is wel zeker, ik vier morgen de eerste lentedag.![]()
Ik was mijn ontbijtje maken.....quote:
vandaag al hoorquote:Op zondag 20 maart 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eén ding is wel zeker, ik vier morgen de eerste lentedag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |