abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juni 2017 @ 01:21:41 #76
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171904714
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 14:27 schreef Dance99Vv het volgende:
Het aantal no-go zones in zweden is weer toegenomen.


Met meer nieuws uit europa m.b.t. islam
En meer nieuws wat je niet in de krant vind
Rechtse leugens
Net als dat hier in A'dam ook no go zonrs zijn zeker :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_171905731
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 01:20 schreef corehype het volgende:
Deoorlog zal toch beginnen hier met de types ' Nederland mijn Vaderland!' die maar al te graag buitenlanders willen neersteken
Er gaat uit geen enkele hoek een oorlog komen. Even wat feiten.

1) Het kan best wat grilliger worden, het karakter van een stad kan veranderen, maar een ieder die weleens gereisd heeft weet dat Europa en Nederland stabieler zijn dan menig ander continent en land. zie NY, daar wordt er geregeld eentje neergeblaft en het aantal doden per maand overstijgt daar het totaal aantal slachtoffers dat er ooit in de hoogtijdagen van het "wilde westen" zijn gevallen. Laten we NY links liggen.. nee.

2) Er is een Europese Unie en er zijn onderling veel samenwerkingen. Volgens Kurzweil verdwijnen de natiestaten (landen) op den duur voor grotere organen. Niets meer dan een logische opvolging van de transitie: huis->straat->dorpen->steden->provincies->verenigde provincies (landen). Dit betekend dat vluchten zoals vroeger moeilijker wordt omdat er geen extra adminstratie in de weg ligt.

3)Met oorlog bedoeld men een evt. Guerilla-oorlog. Noord Europa is voor een groot deel vrij vlak en er zijn geen delen waar een Guerilla echt lekker zn gang kan gaan.

4)Er zijn geen zichtbare groeperingen die iets uitvechten. Er is geen IS brigade en er is geen contra-gewicht aan de andere kant. Dat betekent dat het hoofdzakelijk individuen vs de authoriteiten zal blijven. Zoals nu.

5) Van vluchtelingen die ivm IS naar Europa kwamen verwacht ik niet dat ze in grote getale IS gaan steunen.

6) IS dunt uit in Syrie en veel IS gangers zijn in Syrie gedood. Veel Nederlandse steden zijn enkele bendeleden kwijtgeraakt. Volgens t bekendste Nederlandse IS lid (sympathieke kerel was dat en geen bendelid) die net als sommige Koerden naar Syrie trok willen de meeste jongens Europa met rust laten en als hij in NL was een patatje kapsalon eten en verder niemand kwaad doen. Degenen die in Europa aanslagen willen plegen zijn veelal kanslozen die nog nooit iets met t geloof hebben gedaan.
pi_171905756
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Er gaat uit geen enkele hoek een oorlog komen. Even wat feiten.

1) Het kan best wat grilliger worden, het karakter van een stad kan veranderen, maar een ieder die weleens gereisd heeft weet dat Europa en Nederland stabieler zijn dan menig ander continent en land. zie NY, daar wordt er geregeld eentje neergeblaft en het aantal doden per maand overstijgt daar het totaal aantal slachtoffers dat er ooit in de hoogtijdagen van het "wilde westen" zijn gevallen. Laten we NY links liggen.. nee.

2) Er is een Europese Unie en er zijn onderling veel samenwerkingen. Volgens Kurzweil verdwijnen de natiestaten (landen) op den duur voor grotere organen. Niets meer dan een logische opvolging van de transitie: huis->straat->dorpen->steden->provincies->verenigde provincies (landen). Dit betekend dat vluchten zoals vroeger moeilijker wordt omdat er geen extra adminstratie in de weg ligt.

3)Met oorlog bedoeld men een evt. Guerilla-oorlog. Noord Europa is voor een groot deel vrij vlak en er zijn geen delen waar een Guerilla echt lekker zn gang kan gaan.

4)Er zijn geen zichtbare groeperingen die iets uitvechten. Er is geen IS brigade en er is geen contra-gewicht aan de andere kant. Dat betekent dat het hoofdzakelijk individuen vs de authoriteiten zal blijven. Zoals nu.

5) Van vluchtelingen die ivm IS naar Europa kwamen verwacht ik niet dat ze in grote getale IS gaan steunen.

6) IS dunt uit in Syrie en veel IS gangers zijn in Syrie gedood. Veel Nederlandse steden zijn enkele bendeleden kwijtgeraakt. Volgens t bekendste Nederlandse IS lid (sympathieke kerel was dat en geen bendelid) die net als sommige Koerden naar Syrie trok willen de meeste jongens Europa met rust laten en als hij in NL was een patatje kapsalon eten en verder niemand kwaad doen. Degenen die in Europa aanslagen willen plegen zijn veelal kanslozen die nog nooit iets met t geloof hebben gedaan.
Feiten zijn saai joh. Veel leuker om te speculeren over op welke manieren de pleuris elk moment kan uitbreken :')
"What seems to be the officer, problem?"
pi_171905824
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:39 schreef Dick_Honeybush het volgende:

[..]

Feiten zijn saai joh. Veel leuker om te speculeren over op welke manieren de pleuris elk moment kan uitbreken :')
Dat is ook zo..

Als de Israeliers de tempel willen gaan herbouwen en de rotskoepel vernietigen zijn we qua WW3 wel aardig onderweg.

Alleen denk ik dat de boze moslims dan nog geen vrijspel krijgen in Europa. Die worden dan net zo hard onder de duim gehouden als bij andere opstanden.

Maar als we een domme regering krijgen die hooligans als politieagenten aanstelt die geen code krijgen en hun gang mogen gaan.. misschien dan.
pi_171905896
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat is ook zo..

Als de Israeliers de tempel willen gaan herbouwen en de rotskoepel vernietigen zijn we qua WW3 wel aardig onderweg.

Alleen denk ik dat de boze moslims dan nog geen vrijspel krijgen in Europa. Die worden dan net zo hard onder de duim gehouden als bij andere opstanden.

Maar als we een domme regering krijgen die hooligans als politieagenten aanstelt die geen code krijgen en hun gang mogen gaan.. misschien dan.
Zie je wel? We komen er wel ^O^
En een beetje rap graag, dan hoef ik mn scriptie ook niet meer in te leveren.
"What seems to be the officer, problem?"
pi_171905954
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:58 schreef Dick_Honeybush het volgende:

[..]

Zie je wel? We komen er wel ^O^
En een beetje rap graag, dan hoef ik mn scriptie ook niet meer in te leveren.
Even wat geld naar Roemenie overmaken, dan schrijven ze m daar voor je.
pi_171906004
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 03:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Even wat geld naar Roemenie overmaken, dan schrijven ze m daar voor je.
Als een of andere Roemeen dit beter kan dan ik, laat die kutopleiding dan maar zitten.
"What seems to be the officer, problem?"
pi_171906086
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 03:30 schreef Dick_Honeybush het volgende:

[..]

Als een of andere Roemeen dit beter kan dan ik, laat die kutopleiding dan maar zitten.
Ik wil zoiets als Alex Jones doen op een boot vanaf de noordzee maar ik moet mn stem nog kapot zien te krijgen
pi_171906159
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 03:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik wil zoiets als Alex Jones doen op een boot vanaf de noordzee maar ik moet mn stem nog kapot zien te krijgen
Veel whiskey drinken, veel roken en veel brullen ^O^
"What seems to be the officer, problem?"
  zaterdag 24 juni 2017 @ 16:08:05 #85
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171915983
Steek je kop maar in het zand, heb vertrouwen in de politici en de EU. :|W

Ondertussen wordt het grilliger met de dag.
There is only one religion
  zaterdag 24 juni 2017 @ 17:13:13 #86
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171917346
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 13:11 schreef Roberta_J het volgende:
Ja, War if coming! Maar vind ik niet erg. Eenmaal oorlog kun je ook dingen doen die je nu graag zou willen doen, maar nu niet echt mogelijk zijn. Nu moet je inhouden, dan kun je los gaan. Dus kom maar op!
The purge mag wel ingevoerd worden als feestdag
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171919638
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Steek je kop maar in het zand, heb vertrouwen in de politici en de EU. :|W

Ondertussen wordt het grilliger met de dag.
Ben je de laatste jaren nog de straat op geweest dan?
pi_171920089
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 02:39 schreef Dance99Vv het volgende:
Ook in engeland wordt het steeds gezelliger

In Japan wordt de cultuur ook verrijkt.

  zaterdag 24 juni 2017 @ 21:11:03 #89
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171922227
Islamisering van Nederland gaat lekker verder.

ramadanjournaal op npo2. Are we Serieus.

Is al weer wat meer dan arabische toonladder in leader van npo1
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_171923689
Ik woon al jaren in een blanke wijk en sindskort valt mij op dat er op elke stoplicht , elke lantaarnpaal in mijn buurt stickers zitten van "antifa" en "welcome refugees" en "no borders" en "fuck pvv" en "tegen nazis"

Komen steeds meer van die stickers en ook groter gebied. Nog nooit eerder deze stickers gezien. Noch in mijn wijk

Zit een antifa rat(ten) in de buurt :r
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:31:57 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171923735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:28 schreef Szikha2 het volgende:
Ik woon al jaren in een blanke wijk en sindskort valt mij op dat er op elke stoplicht , elke lantaarnpaal in mijn buurt stickers zitten van "antifa" en "welcome refugees" en "no borders" en "fuck pvv" en "tegen nazis"

Komen steeds meer van die stickers en ook groter gebied. Nog nooit eerder deze stickers gezien. Noch in mijn wijk
Zit een antifa rat(ten) in de buurt :r
Hadden wij ook in onze wijk. Eerst komen de stickers, naarna de n

[ Bericht 7% gewijzigd door LXIV op 24-06-2017 22:32:28 ( .) ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:58:43 #92
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171924147
Ik moet denken aan een man met snor in de jaren ' 30 en toen iedereen een aar jaar terug huilie huilie deed hoe dit nou heet kunnen gebeuren...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:19:35 #93
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_171924505
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:58 schreef corehype het volgende:
Ik moet denken aan een man met snor in de jaren ' 30 en toen iedereen een aar jaar terug huilie huilie deed hoe dit nou heet kunnen gebeuren...
Ach ja die man met snor hebben ze nu in turkye.
http://www.telegraaf.nl/b(...)okploegen_op___.html
Had die man uit de jaren dertig ook niet zijn eigen knokploegen?
In duitsland hebben ze nu een communiste die voor europa de dienst uit maakt
There is only one religion
  zondag 25 juni 2017 @ 11:34:18 #94
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_171929782
https://langleveeuropa.nl(...)angs-item-omvolking/
Het mag de oplettende Nederlander ondertussen duidelijk zijn dat Nederland en Europa nu op grote en gestructureerde schaal wordt omgevolkt. (Anders even teruglezen op deze blog) Omvolking is geen toevallig ‘bijverschijnsel‘ maar het doel van een plan dat wordt uitgerold door de EU over heel Europa.

=------


Belachelijk. Lemma omvolking verwijderd. Tssk

En dan zijn er nog naieve sukkels die beweren dat het niet speelt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 25 juni 2017 @ 13:09:44 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_171932375
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
https://langleveeuropa.nl(...)angs-item-omvolking/
Het mag de oplettende Nederlander ondertussen duidelijk zijn dat Nederland en Europa nu op grote en gestructureerde schaal wordt omgevolkt. (Anders even teruglezen op deze blog) Omvolking is geen toevallig ‘bijverschijnsel‘ maar het doel van een plan dat wordt uitgerold door de EU over heel Europa.

=------

Belachelijk. Lemma omvolking verwijderd. Tssk

En dan zijn er nog naieve sukkels die beweren dat het niet speelt.
Maar wat is de zin van dit plan? Wat hebben degenen die dit volgens jou verzonnen hebben daar voor baat bij?
pi_171934729
"Omvolking" speelt al sinds de steentijd. Als je je bloedlijn in stand wil houden zul je je nicht of neef moeten trouwen.
  zondag 25 juni 2017 @ 22:58:28 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171951997
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat is de zin van dit plan? Wat hebben degenen die dit volgens jou verzonnen hebben daar voor baat bij?
Dat is de 'one million dollar question'. Want dat het gebeurt, dat kun je zo zien. Maar waarom??
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 25 juni 2017 @ 22:59:30 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171952039
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:51 schreef Beathoven het volgende:
"Omvolking" speelt al sinds de steentijd. Als je je bloedlijn in stand wil houden zul je je nicht of neef moeten trouwen.
Er zijn 320 miljoen mensen in Europa. Dat wij omvolking nodig hebben om inteelt tegen te gaan is de grootst mogelijke onzin ooit. Er is meer dan voldoende genetische diversiteit aanwezig.
En waarom hebben Afrika en Azië dan geen immigratie nodig om gezond te blijven. Gelul van de bovenste plank
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171952514
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er zijn 320 miljoen mensen in Europa. Dat wij omvolking nodig hebben om inteelt tegen te gaan is de grootst mogelijke onzin ooit. Er is meer dan voldoende genetische diversiteit aanwezig.
En waarom hebben Afrika en Azië dan geen immigratie nodig om gezond te blijven. Gelul van de bovenste plank
Geen land heeft immigratie nodig om gezond te blijven, zelfs Liechtenstein niet. Noord Korea is de meest uniforme genetische samenstelling qua bevolking, en dat loopt ook niet over van aandoeningen zoals het syndroom van Down. Ik denk ook niet dat Beathoven dat bedoelt, maar meer dat "omvolking" al constant aan de gang is en gewoon een normaal verschijnsel is.
pi_171953265
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Geen land heeft immigratie nodig om gezond te blijven, zelfs Liechtenstein niet. Noord Korea is de meest uniforme genetische samenstelling qua bevolking, en dat loopt ook niet over van aandoeningen zoals het syndroom van Down. Ik denk ook niet dat Beathoven dat bedoelt, maar meer dat "omvolking" al constant aan de gang is en gewoon een normaal verschijnsel is.
Dan zou iemand hem even moeten uitleggen wat "omvolking'' betekent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')