abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 00:53:41 #201
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178225780
De Ramblers beginnen in elk geval prima. We zijn overigens live met Mart _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178226620
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 00:53 schreef heywoodu het volgende:
De Ramblers beginnen in elk geval prima. We zijn overigens live met Mart _O_
Die zit dit gewoon vanuit zijn bed te doen voordat die gaat slapen zo te horen.

Vanuit de 'Alammoo doom' :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 01:47:33 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178226638
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:45 schreef RipCity het volgende:

[..]

Die zit dit gewoon vanuit zijn bed te doen voordat die gaat slapen zo te horen.

Vanuit de 'Alammoo doom' :')
Eerlijk is eerlijk, helemaal naar zo'n bezemkast in Amsterdam/Hilversum rijden om commentaar te geven bij een basketbalwedstrijd tussen studenten waar in Nederland om deze tijd misschien 18 mensen naar kijken zou ik ook niet doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178226650
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2018 01:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, helemaal naar zo'n bezemkast in Amsterdam/Hilversum rijden om commentaar te geven bij een basketbalwedstrijd tussen studenten waar in Nederland om deze tijd misschien 18 mensen naar kijken zou ik ook niet doen.
True. Betwijfel dat er meer dan 5000 mensen kijken nu idd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 01:55:41 #205
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178226707
Michigan op voorsprong :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178226731
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 01:55 schreef heywoodu het volgende:
Michigan op voorsprong :(
Die duitser kan straks alle collegechicks gaan bezwangeren na de wedstrijd.

Chicago speelt ook wel erg nerveus en geforceerd opeens :/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 02:00:34 #207
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178226738
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 02:08:36 #208
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178226807
Doei bril _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 02:11:03 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178226828
Jammer, maar goed. Het als #11 zo ver schoppen en dan ook in de halve finale dapper weerstand bieden is toch een respectabele prestatie ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 april 2018 @ 02:15:14 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_178226863
Ronald van Dam komt Mart Smeets vervangen voor Kansas - Villanova, die kijk ik dus wel op YouTube terug morgen. Doei :W
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_178266339
Finale is om 1u vannacht toch?
pi_178267158
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2018 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Finale is om 1u vannacht toch?
3:20 vannacht. Uitzending op Ziggo begint om 3.00
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 3 april 2018 @ 07:50:56 #213
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_178271633
Donte Divincenzo _O_ 31 punten en een geweldig blok
Trotse Belg.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 november 2018 @ 09:15:21 #214
426493 crew  PippenScottie
pi_183218110
Heeft iemand al iets gezien van de class van 2019?

De naam Zion Williamson gonst al een paar jaar rond op draftboards. Hij lijkt op een nog grotere en atletischere Charles Barkley. Ik zal wat highlight filmpjes plaatsen, hij is echt een fenomeen.

File heeft trouwens de drie grootste prospects in de selectie. Ook RJ Barrett en Cameron Reddish spelen er.

Zelf hoop ik dat Bol Bol doorbreekt. Hij is de zoon van oud-NBA speler Manute Bol. Met 2.18 is hij beduidend kleiner dan zijn vader, maar hij is wel opgegroeid met de sport en heeft serieuze ball handling skills voor een speler van zijn lengte.
Bol speelt als freshman bij Oregon.
pi_183218470
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand al iets gezien van de class van 2019?

De naam Zion Williamson gonst al een paar jaar rond op draftboards. Hij lijkt op een nog grotere en atletischere Charles Barkley. Ik zal wat highlight filmpjes plaatsen, hij is echt een fenomeen.

File heeft trouwens de drie grootste prospects in de selectie. Ook RJ Barrett en Cameron Reddish spelen er.

Zelf hoop ik dat Bol Bol doorbreekt. Hij is de zoon van oud-NBA speler Manute Bol. Met 2.18 is hij beduidend kleiner dan zijn vader, maar hij is wel opgegroeid met de sport en heeft serieuze ball handling skills voor een speler van zijn lengte.
Bol speelt als freshman bij Oregon.
Ga bol dinsdag live bekijken vs Gb dus ben benieuwd!

https://www.oregonlive.co(...)_scores_26_poin.html

als je dit leest heeft die iig nog genoeg te leren 542617038366396
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 18 november 2018 @ 13:26:07 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_183221577
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 09:15 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand al iets gezien van de class van 2019?

De naam Zion Williamson gonst al een paar jaar rond op draftboards. Hij lijkt op een nog grotere en atletischere Charles Barkley. Ik zal wat highlight filmpjes plaatsen, hij is echt een fenomeen.

File heeft trouwens de drie grootste prospects in de selectie. Ook RJ Barrett en Cameron Reddish spelen er.
Die zijn zeker voorzichtig besproken ja :Y
SPT / NCAA Mens Basketball Tournament 2018-2019
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189846228
College seizoen is weer begonnen deze week. Uiteraard weer met de nodige one-and-done talenten die meteen laten zien wat ze waard zijn (o.a. James Wiseman).

Belangrijkste:

Matt Haarms (recent nog genoemd als 61e in de lijst grootste/belangrijkste spelers in het college basketball seizoen 2019-2020 - zie: https://www.cbssports.com(...)-the-2019-20-season/) heeft zich uitstekend laten zien in zijn eerste wedstrijd vh seizoen:

16 punten, 7 rebounds, 3 assistes en 7 (!) blocks. Waarvan akte. :7

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 november 2019 @ 14:28:07 #218
426493 crew  PippenScottie
pi_189865550
Wiseman mag van de NCAA niet uitkomen voor Memphis.
De NCAA heeft bepaald dat Penny Hardaway als tussenman heeft gefungeerd voor het betalen van de verhuizing van Wisemans familie bar Memphis.

Dit is best een groot verhaal. Ik ga er wat verder in duiken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2019 @ 09:51:56 #219
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189876039
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 05:52:02 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191997258
March Madness is afgelast.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_198623674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:52 schreef heywoodu het volgende:
March Madness is afgelast.
Ennnn... we gaan weer door. c_/ *O*

Even verder in dit topic voor het NCAA Tournament, in plaats van in het NBA-topic.

Zojuist de eerste echte grote upset: #1 Illinois uitgeschakeld door cinderellas Loyola Chicago, die paar jaar terug ook al zo verrasten. De vreugde na afloop was weer geweldig.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 maart 2021 @ 19:54:32 #222
426493 crew  PippenScottie
pi_198624114
Straks landgenoot Jesse Edwards met Syracuse tegen West Virginia.

Ik heb college basketball dit jaar totaal niet gevolgd. Wie zijn de sterren en welke ploegen zijn favoriet?
pi_198626930
Ik heb ook amper tot geen college bball gekeken dit jaar maar het wel een beetje gevolgd, vooral via de uitslagen. Bleek al snel dat Duke en Kentucky dit jaar niet mee zouden doen om de prijzen. Vorig jaar ook amper college bball gevolgd (ook alleen de stats/scores), dus qua spelers en talenten moet ik even nadenken.

Maar goed, de favorieten en de topspelers/sterren.

Topfavoriet: Gonzaga, Gonzaga, Gonzaga. Denk ik. En dan even niets. Gonzaga heeft een paar topspelers: Corey Kispert (senior), Drew Timme (sophomore) en Jalen Suggs (freshman). Kispert en Suggs worden genoemd als potentiėle lottery picks. Oh, Gonzaga had voor het NCAA Tournament een record van 26-0 dacht ik. Met een beetje geluk kunnen ze het seizoen zonder verlies afsluiten, zou wel tof zijn.

En daarna is het heel erg open. Illinois is een #1 maar die ligt er nu dus al uit sinds vanavond. Die hadden met Ayo Dosunmu en Kofi Cockburn ook twee goede spelers. Dosunmu staat al een paar jaar op de lijstjes, is nu toch al junior. Geen idee of hij naar de draft gaat of voor zijn laatste jaar gaat. Maar hij komt ooit wel in de NBA terecht, zeker. Cockburn is een enorm sterke beer van een center (7-0, 285 lbs). Die zal ook wel in de NBA terecht komen.

Ik verwacht Michigan ook wel weer. Ook een #1 als ik me niet vergis. Met Franz Wagner (sophomore, broertje van Moritz Wagner) en Hunter Dickinson (freshman) ook twee goede spelers en verder een ervaren supporting cast.
Baylor heeft zojuist weer gewonnen, ook een #1. Net als vorig jaar volgens mij voornamelijk een goed collectief, geen idee of er echt spelers ver boven uit steken. Veel juniors en seniors.

Daarnaast heb je teams als Alabama en Iowa die hoog worden aangeslagen. Iowa is een #2 en heeft met Luka Garza misschien wel de beste college-speler van dit moment rondlopen. Niet het grootste talent, maar wel de beste op dit moment. Senior al, en National Player of the Year. Vorig jaar ook al. Beetje Doug McDermott/Frank Kaminsky dus, al zal hij niet zo hoog gedraft worden als Doug. Forward/center trouwens.
Verder heeft Iowa nog wat goede spelers rondlopen, zoals Joe Wieskamp. Iowa zal zich wel willen revancheren voor het verlies in de Big Ten van vorig weekend, net als Michigan trouwens. Toen was de (verrassende) finale Ohio State-Illinois.

Bij Arkansas speelt ene Moses Moody (fr), die denk ik wel hoog in de draft terecht zal komen). Bij Oklahoma State speelt Cade Cunningham (fr), die ook in de top van de draft 2021 zal komen, en bij USC Evan Mobley (fr). Dat zijn wel een paar jonge top-draftees denk ik. Verder heb ik geen idee van de echte toptalenten. Misschien weer eens kijken naar de draft 2021-lijstjes (verwachtingen). Maar al deze namen zullen daar wel terecht komen of iig al ooit gedraft worden.
Die jonge laatstgenoemde spelers heb ik nog nooit zien spelen. Michigan, Iowa en wat andere teams heb ik dit jaar wel gezien, veelal vorig weekend in de Big Ten Tournament. Ook de SEC Tournament heb ik enigszins gevolgd, met Tennessee en Alabama. Verder niets gezien dit jaar. Nu veel schade inhalen met de NCAA Tournament. :@

[ Bericht 2% gewijzigd door Salina op 21-03-2021 22:44:12 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198627247
Net begonnen Syracuse-West Virginia. Ook maar eens naar die landgenoot Edwards kijken. Bij Syracuse ook ene Buddy Boeheim (of zoals net genoemd: Buddy Buckets). Zoon van denk ik dan. En schiet ze er wel lekker in van afstand.

Straks Arkansas-Texas Tech, maar dat is wel wat te laat helaas. Met Moses Moody (Arkansas) dus, en bij TT ene Mac McClung. Die scoorde een jaar of vier terug behoorlijk wat buzz met zijn dunk-filmpjes (en dat voor een blanke van 6-2). Nu speelt ie dit jaar voor TT (voorgaande twee jaar bij Georgetown, nu getransferd). Texas Tech was twee jaar terug nog verliezend finalist tegen Virginia trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 21-03-2021 22:44:47 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 maart 2021 @ 23:59:46 #225
426493 crew  PippenScottie
pi_198628178
Syracuse - West Virginia is wel vermakelijk. Zeker als je van afstandsschoten houdt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')