SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb er even geen woorden voor. Hij ging op z'n 21e Milano San Remo al winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik stak de handjes al in de lucht toen ik 'm in derde positie zag zitten.
Ongelooflijk.
Ach ja, op de Belg wordt nu bevestigd dat Kwiatkowski toch wel degelijk was ingelopenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die Joris, dit kan echt niet jongens. #werkenbijdenos
Lollerswift tweede, mooi man.
twitter:EddyClae twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:06:20@sporza_koers wat een amateuristisch gedoe van het duo Michel en josé! reageer retweet
twitter:breun1 twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:06:04Verslaggevers #sporza missen dat @kwiatkowski wordt ingehaald! Was vol in beeld! #MilanoSanremo #fail reageer retweet
twitter:SylvieFore twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:06:19Hallo @sporza_koers moet je daar met 2 man zitten om @michalkwiatek niet te zien ! ? #Wuyts @josedecauwer #MSR reageer retweet
Hij was gewoon te moe om nog fatsoenlijk op zijn fiets te kunnen zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe hij het voor elkaar krijgt om te vallen. Hij lijkt niemand aan te raken.
Hij was een beetje wappie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe hij het voor elkaar krijgt om te vallen. Hij lijkt niemand aan te raken.
Vergeet niet onze UI bet he. Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb er even geen woorden voor. Hij ging op z'n 21e Milano San Remo al winnen.
Dit heb ik dus ook vaak bij MSR.twitter:Vannieuwkerke twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:02:24Onvermijdelijk word je naar dat scherm gezogen en toch eindigt het opnieuw met het gevoel dat je beter wat anders had gedaan #MilanoSanremo reageer retweet
En wat heeft Karl nu bereikt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit heb ik dus ook vaak bij MSR.twitter:Vannieuwkerke twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:02:24Onvermijdelijk word je naar dat scherm gezogen en toch eindigt het opnieuw met het gevoel dat je beter wat anders had gedaan #MilanoSanremo reageer retweet
Donder op. Idioot die je bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergeet niet onze UI bet he. Alsjeblieft.
[ afbeelding ]
Ik moest hard lachen. Hopelijk verzacht dat de pijn een beetje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Donder op. Idioot die je bent.
Niks mis mee, die gaan we in de Vlaamse Klassiekers nog wel zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef TheArt het volgende:
Beste Nederlander is denk ik Boom op plek 11 of 12.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef TheArt het volgende:
Beste Nederlander is denk ik Boom op plek 11 of 12.
Prima koers gereden inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee, die gaan we in de Vlaamse Klassiekers nog wel zien.
Ik mag hopen van wel, anders is het weer een jaar wachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee, die gaan we in de Vlaamse Klassiekers nog wel zien.
Op je fiets blijven zitten is toch het eerste wat je leert lijkt mequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
https://streamable.com/w7pi
De val van Gaviria.
Hoe dan.. Alle renners links achter hem volstrekt kansloosquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
De val van Gaviria.
Als je zulke uitslagen kan rijden moet je niet al terug het veld in gaan. Doe dat maar over 2 jaar ofzo.quote:
Amateuristisch. Maar goed hij is nog maar 21 jaar, genoeg tijd om te leren sturen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
De val van Gaviria.
Nee, dat verzacht de pijn niet. Hij zat klaar om te winnen, hij zat klaar om mij mijn gelijk te laten halen bij jullie doubters.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen. Hopelijk verzacht dat de pijn een beetje.
En het was ook gewoon zijn eigen schuld he.
wat doet hij tochquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
De val van Gaviria.
Sagan liet het duidelijk lopen, want de sprint was al bijna ingezet toen Gaviria op zijn muil gingquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sagan moest uitwijken, maar zat daarna wel gewoon netjes in het wiel van Swift, wat hij niet kon houden.
Als je even het weerbericht gesjekt had zou je weten dat er een tegenwind stond en aanvallen vrij dus vrij kansloos was.quote:
Alleen Slob heeft nog doubts. Iedereen heeft al gezien waar Gaviria toe in staat is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, dat verzacht de pijn niet. Hij zat klaar om te winnen, hij zat klaar om mij mijn gelijk te laten halen bij jullie doubters.
Het lijkt of hij botst met Krek?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
De val van Gaviria.
Slingerde de motor aan, maakte iets te veel toeren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Wat gebeurde daar nou bij Gaviria joh? Hij keek even achterom en ging op zijn smoel ofzo.
Dus dan maar niet aanvallen en de sprinters het uit laten maken? Het was een treurig gezicht al bij al.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je even het weerbericht gesjekt had zou je weten dat er een tegenwind stond en aanvallen vrij dus vrij kansloos was.
Misschien kunnen jij, Cavaliers en R_R een steungroep beginnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Slingerde de motor aan, maakte iets te veel toeren.
Wellicht ging hij er ook bij zitten in de wetenschap dat hij me 35x m'n inzet door de neus zou boren #flopsjow
Dan nemen we de Slob bij dezen dus niet meer serieus. Maar ik ben nu wel even klaar met deze B-sport.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen Slob heeft nog doubts. Iedereen heeft al gezien waar Gaviria toe in staat is.
Lopen op de trappers is zelden een teken van iets laten lopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Sagan liet het duidelijk lopen, want de sprint was al bijna ingezet toen Gaviria op zijn muil ging
Dat daar lijkt het op inderdaad, met 1 move Gaviria, Sagan en Cancellara uitgeschakeld.quote:
Dat moeten ze dan nog even opnieuw inspreken straks.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Keek net nog even bij de NOS de slotkilometer terug. Zegt Joris die Etixx renner lijkt mij Gaviria, waarna Ducrot zegt volgens mij is het Bonifazio
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:29:02It looked quite slow on TV but it was the fastest Poggio ascent since 2009: https://t.co/A6JgOlUL39 #MSR reageer retweet
Hij ging na vijf seconden gewoon zitten omdat hij er nog 15 voorbij moest nadat Gaviria viel. Is toch vrij duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lopen op de trappers is zelden een teken van iets laten lopen.
Als dit vol over de Poggio heengaan is dan kan je deze koers wel opdoeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:29 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 17:29:02It looked quite slow on TV but it was the fastest Poggio ascent since 2009: https://t.co/A6JgOlUL39 #MSR reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |