De grens was veei te laat met vlaggen. Die wist het ook niet echt volgens mij.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Dat buitenspeldoelpunt was dat terecht afgekeurd?
Bedoel dat schot ging niet naar of richting narsingh en werd nog aangeraakt door een ajax speler.
Hoezo staat narsingh dan in hemelsnaam buitenspel?
Nog te vroeg om iets over te zeggen, misschien gaat Bruma weg, stopt Guardado met voetballen etc etc..quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Bolasie het volgende:
Als PSV 2e wordt zie ik ze i.t.t. Ajax de vCL niet verneuken. Misschien dus 2 Nederlandse ploegen in de CL.
Maar goed, dat zien we later wel.
Niet happen op die obvious troll jongenquote:Op zondag 20 maart 2016 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was het mooi, vanachter je computertje?
Vandaar ook mijn laatste zin.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog te vroeg om iets over te zeggen, misschien gaat Bruma weg, stopt Guardado met voetballen etc etc..
Eens.quote:
je ziet het he. We zien allemaal dat t terecht was, dan is het eigenlijk ook wel goed zo. T is gewoon niet anders. Naar niemand wijzen alleen jezelf. En dat doen we dan maar. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Hoe is het hier jongens? Zijn jullie al een beetje over de zeer pijnlijke nederlaag heen?
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je ziet het he. We zien allemaal dat t terecht was, dan is het eigenlijk ook wel goed zo. T is gewoon niet anders. Naar niemand wijzen alleen jezelf. En dat doen we dan maar. Gefeliciteerd.
volwassen reactie.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je ziet het he. We zien allemaal dat t terecht was, dan is het eigenlijk ook wel goed zo. T is gewoon niet anders. Naar niemand wijzen alleen jezelf. En dat doen we dan maar. Gefeliciteerd.
Sportiefquote:Op zondag 20 maart 2016 19:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Ik was godverdomme nog niet eens over dinsdag heen. En nu dit. Geloofde ook oprecht in een overwinning, maar ja.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
Hoe is het hier jongens? Zijn jullie al een beetje over de zeer pijnlijke nederlaag heen?
tegen de nummer 3 ging het nog, maar daarna....quote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Wat een wanprestaties leveren jullie in thuiswedstrijden dit seizoen. Schaam je
Van Feyenoord wint iedereen wel.quote:Op zondag 20 maart 2016 20:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tegen de nummer 3 ging het nog, maar daarna....
Om hier trouwens nog terug op te komen: waarom zou Bruma weggaan? Hij heeft overal gefaald in het buitenland en was hier ook een tijdje terug een kluns. Nu moet ik wel toegeven dat hij wel in een sterke fase zit, maar of je dan ook direct een transfer moet maken?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog te vroeg om iets over te zeggen, misschien gaat Bruma weg, stopt Guardado met voetballen etc etc..
PSV is ook wel in beide ronden geplaatst dan lijkt me?quote:Op zondag 20 maart 2016 19:28 schreef Bolasie het volgende:
Als PSV 2e wordt zie ik ze i.t.t. Ajax de vCL niet verneuken. Misschien dus 2 Nederlandse ploegen in de CL.
Maar goed, dat zien we later wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |