Ongelooflijk? Heb je nou echt niet opgelet de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:03 schreef Max23 het volgende:
Ongelooflijk hoeveel vrouw-meer situaties Italië krijgt in vergelijking met Rusland
1-4
Ik verbaas me er elke keer weer overquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ongelooflijk? Heb je nou echt niet opgelet de afgelopen dagen?
Die zijn morgenquote:
Bagger spelend Spanje vs iets beter maar nog steeds bagger spelend Nederlandquote:
Krachten sparen voor morgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:42 schreef Max23 het volgende:
3-3 tegen NZ na de 1e periode![]()
Willen ze toch liever Griekenland dan?
Maar wel nuttigquote:
Sja, Nederland had Europees kampioen moeten worden. Ze MOETEN morgen winnen en dan boeit het me niet dat Spanje niet gaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Het blijft toch wel bijzonder dat dus Spanje of Nederland de Spelen gaat missen..
Normaal gesproken zouden de VS, Spanje, Nederland en Italië zich plaatsen. Maar het blijft sport (en scheidsrechters blijven omkoopbaar), dus moet nu één van de absolute toplanden de Spelen missen. De overige kwartfinales worden waarschijnlijk gewonnen door VS, Italië en Griekenland.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:53 schreef Marcoss het volgende:
Het blijft toch wel bijzonder dat dus Spanje of Nederland de Spelen gaat missen..
Van de 8 ploegen die door gaan is het sowieso van 6 ploegen bijzonder als ze niet door gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:53 schreef Marcoss het volgende:
De dood of de gladiolen, valt niks zinnigs over te zeggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Er zit veel te veel spanning in de ploeg, ik heb een hard hoofd in morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |