Waaruit blijkt dat?quote:Op zondag 20 maart 2016 01:44 schreef Donnis het volgende:
Bijna iedereen hier gaat er maar klakkeloos vanuit dat HEEL de wijk wist waar hij zat. Blijkt dus niet waar te zijn. Misschien eens wat minder snel conclusies trekken, zou heel wat onnodig geschetste doembeelden schelen.
Wie zegt dat ? Volgens de verklaring tot dusver liep hij er openlijk rond en heeft hij zelfs een dansje gedaan voor het politiebureau.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:44 schreef Donnis het volgende:
Bijna iedereen hier gaat er maar klakkeloos vanuit dat HEEL de wijk wist waar hij zat. Blijkt dus niet waar te zijn.
Op haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Begrijpelijke verwarring aangezien je post op hem gericht was!![]()
Euhh ben ik de enige die zich afvraagt hoe de politie weet van die pizza's? Zitten ze thuisbezorgd te monitoren of zo?quote:Op zondag 20 maart 2016 09:12 schreef Idisrom het volgende:
Je komt bij de politie in de smiezen als het aantal bestelde pizza's te groot is ten opzichte van de woning.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekte_Abdeslam__.html
Knap van de politie toch? Als je zoveel tegenwerking krijgt in een wijk moet je naar andere middelen zoeken. Niet blindstaren op wat niet kan maar kijken wat wél kan.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Euhh ben ik de enige die zich afvraagt hoe de politie weet van die pizza's? Zitten ze thuisbezorgd te monitoren of zo?
Hoe doen ze dit eigenlijk? Hadden we niet iets van privacy hier?
Het resultaat is prima, maar het is wel zorgwekkend. Ben wel technisch ingesteld en dit kan eigenlijk alleen als er NSA-like systemen draaien die de gehele bevolking monitoren.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Knap van de politie toch? Als je zoveel tegenwerking krijgt in een wijk moet je naar andere middelen zoeken.
Ze hadden al een afgebakend gebied waar ie moest zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het resultaat is prima, maar het is wel zorgwekkend. Ben wel technisch ingesteld en dit kan eigenlijk alleen als er NSA-like systemen draaien die de gehele bevolking monitoren.
Dat is zowat net zo zorgelijk als die hele Sim Salabim bij elkaar.
Dat is dus het mooie, internet kun je niet op die manier aftappen. Je zult alle bestelzooi allemaal met een sleepnet moeten doorzoeken.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:28 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze hadden al een afgebakend gebied waar ie moest zitten.
Ik kreeg ook al spookbeelden uit '1984' in mijn gedachten.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het resultaat is prima, maar het is wel zorgwekkend. Ben wel technisch ingesteld en dit kan eigenlijk alleen als er NSA-like systemen draaien die de gehele bevolking monitoren.
Dat is zowat net zo zorgelijk als die hele Sim Salabim bij elkaar.
Misschien was er toevallig een politieman in die pizzaria die het opviel. Je weet het niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al spookbeelden uit '1984' in mijn gedachten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Typisch wel dat sommige er nogal zwakzinnig uit zien.
Als het 80% van de wijk was, dan is het niet zo erg?quote:Op zondag 20 maart 2016 01:44 schreef Donnis het volgende:
Bijna iedereen hier gaat er maar klakkeloos vanuit dat HEEL de wijk wist waar hij zat. Blijkt dus niet waar te zijn. Misschien eens wat minder snel conclusies trekken, zou heel wat onnodig geschetste doembeelden schelen.
Wat een zinloze post. Kan er niet eens uithalen waarom NIET heel de wijk wist dat hij er zat.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:44 schreef Donnis het volgende:
quote:Maar de politie beschikte over een aantal gsm-nummers die hij mogelijk kon gebruiken, één ervan werd vanaf dat moment niet meer gemeld op de mast in Vorst, maar dook op bij een mast in Molenbeek. Toen het gebied waar Abdeslam verbleef eenmaal was ingekaderd, viel op dat bij één woning opeens opvallend veel pizza’s werden bezorgd.
Boehoe, huillie.quote:Op zondag 20 maart 2016 01:44 schreef Donnis het volgende:
Het is wat ik begrepen heb inderdaad vooral een optelsom geweest.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik had juist begrepen dat het huis waar hij zich schuilhield leegstond. Best raar als daar dan een scootertje voor de deur stopt om een stapel pizza's af te leveren.
Het artikel laat overigens in het midden hoe ze er achter zijn gekomen m.b.t. die pizza's:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op zondag 20 maart 2016 11:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik had juist begrepen dat het huis waar hij zich schuilhield leegstond. Best raar als daar dan een scootertje voor de deur stopt om een stapel pizza's af te leveren.
Het artikel laat overigens in het midden hoe ze er achter zijn gekomen m.b.t. die pizza's:
[..]
GSM plaatsbepaling kan vrij nauwkeurig ja. Tot zelfs c.a 20 meter.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Je bakent een gebied af en gaat daar gewoon constant alles monitoren. Als jij dan ziet dat bij huis x waar een alleenstaande vrouw woont (gisteren ergens gelezen), 10 pizza's worden bezorgd en er vervolgens niemand naar buiten gaat, dan weet je dat er iets niet klopt. Dat Abdeslam daar zit is dan meer geluk dan wijsheid, er hadden natuurlijk net zo goed 5 illegalen kunnen zitten, terwijl Abdeslam twee huizen verderop zit.
Geen idee hoe nauwkeurig zo'n telefoonmastpeiling is, maar het zou me niks verbazen als je daarmee tot op straatniveau nauwkeurig een positie kunt bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |