Juist, omdat-ie op het laatste moment besloot geen zelfmoordterrorist te zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Een stille tocht voor iemand die levend is opgepakt, dat zou vreemd zijn.
Ja, dat daar in Asd ook idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
No prob.Dit is sowieso ook al achterlijk genoeg ja!
Mohamed Abrini, le nouveau fugitif N°1 dans l'enquête sur les attentats de Parisquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:36 schreef agenda het volgende:
[..]
Die is ook opgepakt in hetzelfde huis.
Nee clownquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja geef nog een beetje gas, misschien kun je nog meer gekken overhalen.
Niet gezegd dat het een groot onderdeel, of niet gezegd dat het GEEN groot onderdeel is?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee clown![]()
Ik zeg toch notabene nog dat ik ook het standpunt inneem dat de islam van zichzelf een agressieve religie is, maar je kunt toch moeilijk ontkennen dat het Midden Oosten langdurig als strijdtoneel heeft gediend tussen de Soviets en de Navo. Dat begon al in het begin van de vorige eeuw. En constante oorlog in je land plus het leegzuigen van grondstoffen, dat maakt mensen radeloos. Radeloosheid, dat is een prima aanjager voor extremisme. Die langdurige oorlog in het Midden-Oosten is één van de vele proxywars die zijn gevoerd. Vergelijkbare conflicten hebben zich voorgedaan hier in Europa in Yugoslavië (Christenen), en in Azië (Buddhisten) met name in Vietnam. Vergelijkbare situaties, maar dan zonder islam.
Links of rechtsom, de rol van buitenlandse machten in het sodemieter in het Midden-Oosten is niet te ontkennen. Maar daarmee is nog niet gezegd dat de islam een groot onderdeel van het probleem is. Alleen ik belicht graag meerdere kanten. Dat wil nog niet zeggen dat ik op het station "Welkom in mijn land" sta te zingen.
Excuus: geen. Maar je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel, je wilt gewoon niet van enige vorm van nuance weten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet gezegd dat het een groot onderdeel, of niet gezegd dat het GEEN groot onderdeel is?
Oh echt wel hoor, ik snap je verhaal best en ben ook niet 100% anti vluchtelingen, maar ik ben wél tegen een massale instroom hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Excuus: geen. Maar je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel, je wilt gewoon niet van enige vorm van nuance weten.
Ah, wacht, ik haal je door de war met Loekie1.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh echt wel hoor, ik snap je verhaal best en ben ook niet 100% anti vluchtelingen, maar ik ben wél tegen een massale instroom hier.
Begrijpelijke verwarring aangezien je post op hem gericht was!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, wacht, ik haal je door de war met Loekie1.
Die massale instroom mag van mij ook per direct stoppen hoor.
Je zoekt er te veel achter. De gemeenschap hield hem schuil, omdat ze een afkeer hebben voor westers staatsgezag en een soort "don't ask, don't tell"-principe hanteren. Iemand verraden uit de eigen gemeenschap, is waarschijnlijk een doodzonde, wat diegene ook op z'n kerfstok heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
Een terrorist die op het laatste moment besloot geen terrorist te zijn en daarom heeft de gemeenschap hem schuil gehouden. Ze begrepen dat niemand dit van de ongelovigen zou begrijpen?
Tja, overal waar een hoge concentratie aan Marokkanen zit heb je enorme problemen. De wijk Molenbeek is de armste wijk van Brussel. Wonen praktisch alleen maar Maghrebijnen. Alle autochtonen zijn die wijk de afgelopen jaren ontvlucht. Als ik die vrouwen met hoofddoeken zie dan vliegt maar een ding door mijn hoofd: baarmachines. Hun vagina's maken overuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:39 schreef Mestras het volgende:
Goed artikel:
'Molenbeek broke my heart'
Oud-bewoner over de wijk.
http://www.politico.eu/article/molenbeek-broke-my-heart-radicalization-suburb-brussels-gentrification/
Hmm, de bestuurders zullen wel denken 'wat kan het mij boeien'. Ik denk dat men daar ook wel gelijk in heeft. De mentaliteit van de mensen is niet al te best. Je kunt blijven opruimen maar een paar uur later is het weer een bende. De mensen flikkeren alles op straat. Het is onbeholpen. In witte wijken zorgen mensen als een gemeenschap voor dat het grotendeels netjes blijft. Die mentaliteit is bij figuren uit derdewereldlanden ver te zoeken.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat filmpjes gezien op joetjoep over Molenbeek... Wat me opvalt, komt daar wel eens een vuilniswagen? Wat een zooi ligt daar op straat.
Mja je ziet het wel vaker in dit soort wijken.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat filmpjes gezien op joetjoep over Molenbeek... Wat me opvalt, komt daar wel eens een vuilniswagen? Wat een zooi ligt daar op straat.
Ja het is ook niet het belangrijkste wat er moet gebeuren daar. Ik denk niet dat Molenbeek ooit nog geholpen kan worden. Daar is het al teveel voor naar de filistijnen geholpen. Apotheken met arabische belettering op de ramen bijvoorbeeld.... Hoe heeft het daar zover kunnen komen.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:18 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hmm, de bestuurders zullen wel denken 'wat kan het mij boeien'. Ik denk dat men daar ook wel gelijk in heeft. De mentaliteit van de mensen is niet al te best. Je kunt blijven opruimen maar een paar uur later is het weer een bende. De mensen flikkeren alles op straat. Het is onbeholpen. In witte wijken zorgen mensen als een gemeenschap voor dat het grotendeels netjes blijft. Die mentaliteit is bij figuren uit derdewereldlanden ver te zoeken.
De gemeente Den Haag is veel bezig met de Schilderswijk. Veel betrokkenheid. Anders zou het enorm verpauperen. Alleen al het komend jaar gaat men 50 goedkope koopwoningen bouwen in de Schilderswijk. Wel onder het jasje 'Vermeerkwartier' aangezien de naam Schilderswijk een zwarte stigma om zich heen heeft hangen. De markt is daar ook helemaal opgeknapt.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja het is ook niet het belangrijkste wat er moet gebeuren daar. Ik denk niet dat Molenbeek ooit nog geholpen kan worden. Daar is het al teveel voor naar de filistijnen geholpen. Apotheken met arabische belettering op de ramen bijvoorbeeld.... Hoe heeft het daar zover kunnen komen daar.
En dan hebben we het over de schilderswijkDit is wel een pak erger.
Wat een figurenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:26 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Hmm, loopt nog een vrij rond van de volkerenmoord in Parijs: Mohamed Abrini. Salah Abdeslam kon ruim vier maanden onderdak vinden in Molenbeek omdat die wijk de volkerenmoord in alle stilte goed keurden. Het kan niet anders: ze stemden allemaal in om die rotte Westerlingen een poepje te laten ruiken. Slaap verder! Als het aan mij had geleden hadden we die wijk helemaal schoon gemaakt en op een zeer harde manier. Het is een jihadisten-enclave binnen Europa. Alles wat rot is vindt daar bescherming.
[ afbeelding ]
Het zit diep.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een figurenStuk voor stuk een inteeltkop.
Praktisch allemaal Marokkanen. Een probleemgroep.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat een figurenStuk voor stuk een inteeltkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |