Ik vond het eigenlijk beschamend hoe ze in Q1 allemaal compleet faalden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Moest zelfs hardop lachen om sommige faalacties
Volledig met je eens. Ik had een soort plaatsvervangende schaamte en wist niet of ik moest lachen of huilen toen ik beide Haas coureurs zag pushen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk beschamend hoe ze in Q1 allemaal compleet faalden.
Je zag het op je vingers aankomen. En dan toch nog iemand naar buiten sturen, terwijl de 90s al liepen of bijna begonnen te lopen. Dan wéét je toch dat je geen outlap plus getimede ronde meer kan doen!?
En dat voor professionele organisaties/bedrijven waar miljoenen in omgaan.
Faalhazerij van het zuiverste water. Je zou haast denken dat Whiting de teams niet op de hoogte gebracht had van het feit dat men de ronde niet af zou mogen maken. Maar dat heeft ie wel gezegd.
Dus het was een aanfluiting van de kanslozerij van de meeste teams.
Hoogtepunten: http://www.ziggosporttota(...)de-hoogtepunten.htmlquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is die kwalificatie ergens terug te vinden?
Yes, vanaf 10 voor 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef eight het volgende:
[..]
Hoogtepunten: http://www.ziggosporttota(...)de-hoogtepunten.html
Wellicht dat Ziggo kanaal 14 de kwalificatie vanmiddag volledig uitzend
True. Maar toch vond ik het systeem an sich niet verkeerd. Tijdens Q1 en Q2 een setje supersofts extra geven en Q3 volgens de oude opzet en het lijkt me best prima.quote:
sauber deed ook prima mee!quote:
Martin Brundle legde wel aardig uit wat het probleem is. Dit is geen lang circuit en toch zag je hier al dat teams moeite hebben om een tweede run te kunnen doen binnen de tijd, als hun rijder zich in de gevarenzone bevindt. Bij langere circuits wordt dat nog erger. Als er sprake is van regen, of gele en rode vlaggen, wordt het helemaal ondoenlijk om nog een tweede run te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
True. Maar toch vond ik het systeem an sich niet verkeerd. Tijdens Q1 en Q2 een setje supersofts extra geven en Q3 volgens de oude opzet en het lijkt me best prima.
Renault deed het in Q1 ook heel goed met Palmer. Ik dacht even dat ze te laat waren, maar Palmer was toen 15e en mocht dus wél z'n run afmaken na de vlag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
sauber deed ook prima mee!
STR deed het wel goed met Sainz!
Maar als je ziggo hebt waarom wachten als je elk moment kan kijken via replay tvquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef eight het volgende:
[..]
Hoogtepunten: http://www.ziggosporttota(...)de-hoogtepunten.html
Wellicht dat Ziggo kanaal 14 de kwalificatie vanmiddag volledig uitzend
Niet iedereen heeft dat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar als je ziggo hebt waarom wachten als je elk moment kan kijken via replay tv
Oh dacht dat standaard was voor ziggo abonnees, en ging er van uit dat we het over kijken op het voor ziggo abonnees open kanaal haddenquote:
Nope, niet helemaal zeker alleen. Ik heb het wel, maar hier staat dan ook zo'n horizon box.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh dacht dat standaard was voor ziggo abonnees, en ging er van uit dat we het over kijken op het voor ziggo abonnees open kanaal hadden
Geralt,quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:09 schreef Geralt het volgende:
Buiten dat zaten de Toro Rosso's er goed bij met P5 en P7
??quote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.
https://www.facebook.com/groups/1481476502163613/ hier lid van worden als t kanquote:
Dit dus ja. Ik zit nu de herhaling te kijken en kwam naar dit topic om dit te schrijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk beschamend hoe ze in Q1 allemaal compleet faalden.
Je zag het op je vingers aankomen. En dan toch nog iemand naar buiten sturen, terwijl de 90s al liepen of bijna begonnen te lopen. Dan wéét je toch dat je geen outlap plus getimede ronde meer kan doen!?
En dat voor professionele organisaties/bedrijven waar miljoenen in omgaan.
Faalhazerij van het zuiverste water. Je zou haast denken dat Whiting de teams niet op de hoogte gebracht had van het feit dat men de ronde niet af zou mogen maken. Maar dat heeft ie wel gezegd.
Dus het was een aanfluiting van de kanslozerij van de meeste teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |