Op dat crashen na had ik het ook. Maar bij ons was het een probleem in het draadloos netwerk. Sinds dat is opgelost ben ik er vanaf.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ik deze fijne tel moet wegflikkeren vanwege een stuk malware, maar inmiddels begin ik behoorlijk wanhopig te worden. Zo lang ik geen verbinding met internet maak, kan ik in ieder geval nog bellen/sms'en. Zodra ik met internet verbinding maak, komen er apps, spam en reclame binnen en crasht de tel binnen een paar minuten.
Erg vervelend inderdaad. Heb er nu de rc 4 rom van Jiayu Duitsland op en die is echt prima.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie
Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie.
Nou, met de oude accu er nu weer in is er compleet geen sprake van dergelijke absurd snelle afnames in percentage. Daar had ik ook nooit last mee, totdat ik die "nieuwe" accu erin stopte. Enige wat ik nog ga proberen is de nieuwe accu callibreren, als dat niet werkt ga ik een refund aanvragen, want er is overduidelijk iets mis met de ontvangen accu.quote:
Ging over de achterkant van de S3. Ik heb alleen een hoesje om hem in te doen voor mijn tas maar gebruik hem verder zonder iets maar ik heb er totaal geen last van dat de achterkant glad is ofzoquote:Op maandag 14 september 2015 15:08 schreef Downstar het volgende:
Ja ik ben nog steeds van mening dat ik hem te glad vind.
De rode is wat roze achtigquote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort maar even een nieuwe achterkant bestellen voor mijn S3 (beetje vaak op tafel enz "gegooid" dus zitten krassen op). Alleen jammer dat ze die niet in het roze hebben volgens mij
Heb al meermaals iets "rood"-"peachy" besteld dat op foto rood is maar in RL gewoon keihard roze.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 17:19 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Heb al meermaals iets "rood"-"peachy" besteld dat op foto rood is maar in RL gewoon keihard roze.
quote:Op zondag 3 april 2016 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Meizu Pro 6 krijgt een edge to edge scherm.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere mail app wellicht? G-mail / inbox hebben het ook dat de mail naar verloop van tijd uit de chace verdwijnt erg irritant soms als je geen verbinding hebt.quote:Op zondag 3 april 2016 21:30 schreef Stansfield het volgende:
Vraag. Bij de Xiaomi mi4c van mijn vrouw zie ik bij de standaard mail maar paar dagen mail. Ik heb al gezocht maar ik kan niet vinden waar je dit wijzigt zodat je al je mail kunt zien.
Weet iemand dit?
Mijn mijn windows phone kan ik gewoon selecteren hoeveel dagen/weken/maanden mail ik wil zien.quote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Andere mail app wellicht? G-mail / inbox hebben het ook dat de mail naar verloop van tijd uit de chace verdwijnt
Bedankt, maar ook hierbij krijg ik weer de melding dat de scatter file invalid is, welke rom ik ook gebruik en zowel thuis als op m'n werk.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:41 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Wat voor ons belangrijk is, welke android versie staat erop?
Je moet deze handleiding eens proberen. Misschien doe je iets verkeerd met SP Flashtool of heb je het verkeerde besrand gedownload.
Bedankt voor je aanbod, alleen zit ik tweehonderd kilometer te zuidelijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:18 schreef RobertNL het volgende:
Of het probleem zit niet in de accu
[..]
Erg vervelend inderdaad. Heb er nu de rc 4 rom van Jiayu Duitsland op en die is echt prima.
Mocht je in het noorden van het land / komen dan wil ik hem best flashen. Althans even poging doen tot.
Dus je hebt een probleem met SP Flashtools, voordat je de telefoon aansluit zelfs?quote:Op maandag 4 april 2016 10:04 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Bedankt, maar ook hierbij krijg ik weer de melding dat de scatter file invalid is, welke rom ik ook gebruik en zowel thuis als op m'n werk.
Moet zeggen dat telefoonloos leven ook wel iets prettigs heeft
W7 op mn werk, W10 thuis. Ik probeer nog een oude versie te vinden van SP Flash tools; wellicht dat dat nog verschil maakt.quote:Op maandag 4 april 2016 10:35 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dus je hebt een probleem met SP Flashtools, voordat je de telefoon aansluit zelfs?
En met welke windowsversies heb je geprobeerd?
Dat heeft voor mij uiteindelijk geholpen inderdaad, ik had hetzelfde gekloot.quote:Op maandag 4 april 2016 10:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
W7 op mn werk, W10 thuis. Ik probeer nog een oude versie te vinden van SP Flash tools; wellicht dat dat nog verschil maakt.
Nee, dat is ook een bekende shop. Let wel: dit is de 2GB RAM versie. Dit is de prime.quote:Op maandag 4 april 2016 11:50 schreef ThaBrain het volgende:
Is dit te mooi om waar te zijn??
http://www.aliexpress.com(...)331_32476798619.html
Met volumedown+power on kom ik wel in recovery, maar dat lost niks op omdat er malware op het interne geheugenkaartje staat. Of bedoel je een ander soort recovery? Er staat nu nog kitkat op.quote:Op maandag 4 april 2016 13:38 schreef dimmak het volgende:
Kan je wel in de recovery komen? Daar zou je ook de zaak kunnen resetten.
Ook zou je een custom recovery kunnen installeren en vanuit daar schoon verder gaan.
Als je een custom recovery erop zet kun je het interne geheugen wissen. Vervolgens kun je via de recovery weer een ROM installeren.quote:Op maandag 4 april 2016 13:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Met volumedown+power on kom ik wel in recovery, maar dat lost niks op omdat er malware op het interne geheugenkaartje staat. Of bedoel je een ander soort recovery? Er staat nu nog kitkat op.
Support Android 5.x.x Niet 4.4 (of welquote:Op maandag 4 april 2016 13:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als je een custom recovery erop zet kun je het interne geheugen wissen. Vervolgens kun je via de recovery weer een ROM installeren.
http://www.needrom.com/do(...)-0-0-0-test-version/
Als Flashtool dat ook tegen houdt, kun je het proberen met Flashfire.
Aangepast.quote:Op maandag 4 april 2016 14:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Support Android 5.x.x Niet 4.4 (of wel?)
Heb net dezelfde fout met versie 3quote:Op maandag 4 april 2016 13:18 schreef Hi_flyer het volgende:
Bij versie drie van SP flash tools krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Met de melding "Error: Initializing scatter file failed. Please check the name of scatter file which you load is legal."
Ik sta op het punt om het op te geven....
Gok dat je inderdaad de nieuwste flashtools moet hebben. De oude versies hebben nog nooit van de MTK5752 chipset gehoordquote:Op maandag 4 april 2016 15:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Heb net dezelfde fout met versie 3
Was het ook eens een keertje aan het proberen. Eens zien of ik het met de nieuwere versie van Flashtool wel klaarkrijg
Edit: bij de nieuwe versie van Flashtool krijg ik toch geen foutmelding wanneer ik het scatterfile laad..
Direct maar even een linkje naar 1 v/d laatste versies met drivers; wellicht heb je er iets aanquote:Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik kan het thuis nog een keer proberen; die pc is jaren ouder, maar draait wel W10...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door RobertNL op 04-04-2016 17:06:44 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
1800Mhz en 2600Mhz zijn enkel in grotere steden.quote:Op maandag 4 april 2016 18:22 schreef Giel_gssl het volgende:
Hallo allemaal
Heb 4 jaar geleden een jiayu g3s gehad, daarna een LG G2 maar deze is nu aan vervanging toe.
Ben hier en op google aan het zoeken geweest en kom uit op de Redmi note 3 pro 3GB RAM. (snapdragon)
Heb even 1 vraagje over de frequenties:
Xiaomi 4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz
Kpn 4G 800 MHz, 1800 MHz en 2600 MHz (voornamelijk 800MHz)
Zijn er problemen met het bereik omdat de 800MHz niet ondersteund word? Of is dit goed opgevangen door de andere 2?
quote:Op maandag 4 april 2016 16:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gok dat je inderdaad de nieuwste flashtools moet hebben. De oude versies hebben nog nooit van de MTK5752 chipset gehoord
[..]
Direct maar even een linkje naar 1 v/d laatste versies met drivers; wellicht heb je er iets aan
Met een kleine slag om de arm lijkt het erop dat het gelukt is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen hartelijk dank voor het meehelpen aan de oplossing!
Bij mij werkt het gewoon op windows 10quote:Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik kan het thuis nog een keer proberen; die pc is jaren ouder, maar draait wel W10...
Netjes,quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:49 schreef MeesterBier het volgende:
Goede ervaringen met Jiayu Deutschland. Hebben mijn S3 camera succesvol gerepareerd en na een week alweer terug in huis. Weliswaar verzonden binnen Duitsland, maar dan nog erg snel.
En hoe is het nu gelukt? Misschien wel handig voor mensen die er in de toekomst problemen mee hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Met een kleine slag om de arm lijkt het erop dat het gelukt is!Iedereen hartelijk dank voor het meehelpen aan de oplossing!
50 euro voor de camera inclusief inbouwen en het versturen binnen Duitsland kostte 2 en 7 euro. Denk dat jullie 't teveel vinden maar voor mij een snelle en makkelijke manier om weer een werkende camera te hebben.quote:
Nee, zellf doen is vast goedkoper maar dit is mijn inziens geen te hoge prijs.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:21 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
50 euro voor de camera inclusief inbouwen en het versturen binnen Duitsland kostte 2 en 7 euro. Denk dat jullie 't teveel vinden maar voor mij een snelle en makkelijke manier om weer een werkende camera te hebben.
Goedkoper dan een nieuwe. Als ik zoiets zelf zou moeten doen, zou het (waarschijnlijk) resulteren in een telefoon die helemaal niks meer doet, dus zou dat ook wel overwogen hebben, denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:21 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
50 euro voor de camera inclusief inbouwen en het versturen binnen Duitsland kostte 2 en 7 euro. Denk dat jullie 't teveel vinden maar voor mij een snelle en makkelijke manier om weer een werkende camera te hebben.
Hoe kan dat zolang duren? Ik bestelde dinsdagmiddag een Cubot, werd op woensdag verzonden en op vrijdag in huis. Voor 2,50 euro extra per Express via DHL laten verzenden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Bluboo is verzonden vernam ik zojuist, hij ligt inmiddels voor minder bij DX.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |