Oh heeft die een quick-charge port voor het snel opladen van de mi4c? Ik weet nu nog steeds niet of dat quick-chargen met alleen de xiaomi oplader kan of met elke willekeurige oplader waar je het snoertje van de xiaomi in steekt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik gebruik de quick-charge port van de Blitzwolf voor 'normaal' opladen, als je dat bedoelt.
Nee, geen idee. Ze noemen alleen Samsung, geloof ik.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh heeft die een quick-charge port voor het snel opladen van de mi4c? Ik weet nu nog steeds niet of dat quick-chargen met alleen de xiaomi oplader kan of met elke willekeurige oplader waar je het snoertje van de xiaomi in steekt.
Niet heel waarschijnlijk, ik had alleen een paar heel bekende apps gedownload en nog nergens heen gesurfd.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Na een week of 2?
Ben je dan niet gewoon al besmet geraakt meer malware door een besmette app te downloaden of vage website te bezoeken??
HT6 hier in huis voor mijn moeder, totaal geen problemen met malware gehad.
Dus lijkt me eerder dat hij niet vanuit de homtom/doogee fabriek met malware kwam.
Waar heb je hem gekocht?
Het is de qualcomm quick charge standaard. Werkt dus ook op mijn g4 en de Moto x 2014 van mijn vriendin. En ook op die Xiaomi als die de qualcomm quick charge ondersteundquote:Op maandag 28 maart 2016 20:00 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ze noemen alleen Samsung, geloof ik.
Tja zolang het maar net wat vloeiender loopt dan mijn Sony Xperia L met Android 4.2 van 2,5 half jaar oud ben ik happy.quote:Op maandag 28 maart 2016 16:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Leuk telefoontje voor die prijs! Specs zijn aardig; nu de kwaliteit nog. Van bv. de camera moet je waarschijnlijk geen wonderen verwachten, maar ja.. voor een budgettelefoon..
Aha dus het ligt eraan of oude telefoon waar je de oplader van gebruikt ook qualcomm quck charge had?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is de qualcomm quick charge standaard. Werkt dus ook op mijn g4 en de Moto x 2014 van mijn vriendin. En ook op die Xiaomi als die de qualcomm quick charge ondersteund
Nouja, dat is dus ook weer fraai. Zowel de LG G4 als de Moto X 2014 ondersteunen quick-charge, maar de meegeleverde lader niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Aha dus het ligt eraan of oude telefoon waar je de oplader van gebruikt ook qualcomm quck charge had?
Oh dat schiet dus ook niet op. Maar als ik dus die blitzwolf lader bestel werkt dit wel gewoon goed en met quick-charge?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, dat is dus ook weer fraai. Zowel de LG G4 als de Moto X 2014 ondersteunen quick-charge, maar de meegeleverde lader niet.
als het er bij staat en je telefoon het ondersteund zou dat wel zo moeten zijn jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh dat schiet dus ook niet op. Maar als ik dus die blitzwolf lader bestel werkt dit wel gewoon goed en met quick-charge?
http://m.banggood.com/search/blitzwolf-wall-eu.html
Mijn telefoon ondersteunt dat wel. Maar ik kan het alleen niet zo duidelijk vinden bij het blitzwolf.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als het er bij staat en je telefoon het ondersteund zou dat wel zo moeten zijn ja
http://m.banggood.com/search/blitzwolf-wall-qualcomm.html
er staat toch duidelijk QC2.0 bij?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mijn telefoon ondersteunt dat wel. Maar ik kan het alleen niet zo duidelijk vinden bij het blitzwolf.
Behalve dat hij de telefoon herkent en de snelst mogelijke manier van opladen kiest dan. Dus dan kan ik daar wel van uit gaan lijkt me?
Oh dat zag ik er niet in staan. Maar dat heeft mijn mi4c ook dus dat moet dan wel werken.quote:
De keuze is toch gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 (3GB versie). Ik twijfel nu alleen of ik de Snapdragon-CPU of Mediatek-CPU moet kiezen.. Iemand tips?quote:Op maandag 14 maart 2016 23:23 schreef dj-mike het volgende:
Ik heb jullie advies nodig!
Ik zit nu met een HTC One Mini 2 die aan vervanging toe is. Heeft te weinig RAM, waardoor multitasken niet te doen is.
Heb een $50-coupon voor de Elephone P9000 bij Pandawill, ook kan ik tegen een leuke prijs een Xiaomi Mi4i van een Fok!-er overnemen.
Klein lijstje qua voorkeuren:
- min. 2GB ram (liefst 3GB ivm multitaksen)
- goede ondersteuning op het gebied van updates/software
- betrouwbare GPS
- 4G ondersteuning
- budget +- ¤200
Ik begrijp dat de support van Elephone waardeloos te noemen is. Xiaomi staat daarentegen weer hoog aangeschreven. Ook zie ik de UMi Touch veel voorbij komen.
Ben alle reviews aan het doorlezen. Maar ik zou graag wat advies van jullie kant ontvangen. Thanks!
De snapdragon versie kan een SD-kaart inquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef dj-mike het volgende:
[..]
De keuze is toch gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 (3GB versie). Ik twijfel nu alleen of ik de Snapdragon-CPU of Mediatek-CPU moet kiezen.. Iemand tips?
Dat heb ik ook gehad! Ook rot gezocht naar een oplossing ervoor, maar niets gevonden. En later was het eigenlijk vanzelf een keer weer weg..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:02 schreef J.B. het volgende:
[..]
Oh was dat hetIk had dat probleem ook, ik het me wezenloos gezocht naar een oplossing maar nooit gevonden.
SD versie is sneller,quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:06 schreef dj-mike het volgende:
[..]
De keuze is toch gevallen op de Xiaomi Redmi Note 3 (3GB versie). Ik twijfel nu alleen of ik de Snapdragon-CPU of Mediatek-CPU moet kiezen.. Iemand tips?
Mja, die is net een paar euro goedkoper dan de Pro, maar is octacore (en de Pro hexacore). Wat is er verder zo bijzonder aan de 'normale'?quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:26 schreef RobertNL het volgende:
Gps van mijn s3 is prima. En neem ook de normale redmi note 3 mee in je lijstje
Die cameras blonken inderdaad niet uit. Maar voor de prijs valt er mee te leven.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:58 schreef RobertNL het volgende:
De camera van de s3 is redelijk, niet veel slechter dan voorgaande toestellen. Alhoewel de voorgaande toestellen ook alles behalve uitblonken natuurlijk.
Good choicequote:Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef Morri het volgende:
Zojuist de S3 toch maar besteld
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
Eigenlijk wel :p maar bevat nog wel alle pluspunten en weinig tot geen negatieve punten (sd-kaart slot, 2 sims, nfc, android 5.1, verwisselbare batterij, alle 4G banden, super gps...)quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Is die niet superachterhaald eigs?
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
Kan Jiayu niet tegenopquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Well, you know what they say 'if it ain't broke, don't fix it'.
- Hier nog ff een untouched pica van eergister in Stockholm straight out of de Nubia Z9...
[ afbeelding ]
Not terrible.
Eigenlijk wel, maar ja. Prijs is leuk en zoals iemand al zei: er zitten weinig nadelen aan. Behalve dan de afmeting, die ik persoonlijk toch wel groot vind. En bovendien heb ik ook goede ervaringen met Jiayu. Misschien een volgende keer iets andersquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Is die niet superachterhaald eigs?
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
Ga je vast geen spijt van krijgen. Ben er na een half jaar nog steeds happy mee! En het grotere scherm is echt geweldig voor filmpjes, spelletjes enzquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef Morri het volgende:
Zojuist de S3 toch maar besteld
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
Behalve die 720p is er ook nog de 2800 mAh (toch ook net iets minder dan gemiddeld), maar plek voor 1 simkaart en verder ontbrekende specs (GPS? Geheugen uitbreidbaar?). Wel Android 6.0 dan weer. Lijkt op het eerste oog best leuk voor de prijs.quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:56 schreef shiznuts het volgende:
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
Erh, ja...bedtijdquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet dat het laat is, maar ff beter naar die pagina kijken...
• 'Supports 128G TF Expansion'
• 'Dual SIM Cards'
• 'Enhanced GPS signal'
Dat stukje 'onbewezen reputatie' doet hem nogal inderdaad. Heb wel contact met ze dus kan hopelijk wat meer vertellen over de kwaliteit. Maar dat is altijd een dingetje met nieuwe Chinese fabrikanten natuurlijk. Ook met huidige fabrikanten die nog steeds twijfelachtige toestellen kunnen uitbrengen en niet echt een stabiele kwaliteit leveren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:56 schreef shiznuts het volgende:
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
Wat voor ons belangrijk is, welke android versie staat erop?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie
Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie. Van het ene op het andere moment stroomde m'n tel vol met malware, reclameshit, apps met alle permissies etc. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar het is onbegonnen werk.
Als ik een factory reset doe (via volume down+aan/uitknop), begint er na het opstarten al van alles zichzelf te installeren. De setting "geen apps uit onbekende bron installeren" wordt elke paar seconden aangezet. Er zit dus een stuk malware in de image van het interne geheugen. Ik krijg het niet voor elkaar om er een andere image op te zetten mbv SP flash tools omdat bij elke image ik de melding krijg dat de scatter file corrupt is. Is er nog een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?
Op dat crashen na had ik het ook. Maar bij ons was het een probleem in het draadloos netwerk. Sinds dat is opgelost ben ik er vanaf.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat ik deze fijne tel moet wegflikkeren vanwege een stuk malware, maar inmiddels begin ik behoorlijk wanhopig te worden. Zo lang ik geen verbinding met internet maak, kan ik in ieder geval nog bellen/sms'en. Zodra ik met internet verbinding maak, komen er apps, spam en reclame binnen en crasht de tel binnen een paar minuten.
Erg vervelend inderdaad. Heb er nu de rc 4 rom van Jiayu Duitsland op en die is echt prima.quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie
Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |