Die cameras blonken inderdaad niet uit. Maar voor de prijs valt er mee te leven.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:58 schreef RobertNL het volgende:
De camera van de s3 is redelijk, niet veel slechter dan voorgaande toestellen. Alhoewel de voorgaande toestellen ook alles behalve uitblonken natuurlijk.
Good choicequote:Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef Morri het volgende:
Zojuist de S3 toch maar besteld
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
Eigenlijk wel :p maar bevat nog wel alle pluspunten en weinig tot geen negatieve punten (sd-kaart slot, 2 sims, nfc, android 5.1, verwisselbare batterij, alle 4G banden, super gps...)quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Is die niet superachterhaald eigs?
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
Kan Jiayu niet tegenopquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Well, you know what they say 'if it ain't broke, don't fix it'.
- Hier nog ff een untouched pica van eergister in Stockholm straight out of de Nubia Z9...
[ afbeelding ]
Not terrible.
Eigenlijk wel, maar ja. Prijs is leuk en zoals iemand al zei: er zitten weinig nadelen aan. Behalve dan de afmeting, die ik persoonlijk toch wel groot vind. En bovendien heb ik ook goede ervaringen met Jiayu. Misschien een volgende keer iets andersquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef shiznuts het volgende:
Is die niet superachterhaald eigs?
2 jaar oud design en half jaar+ oude hardware?
't Is dat Jiayu nog wat community had, maar een Redmi ofzo geen beter idee?
Ga je vast geen spijt van krijgen. Ben er na een half jaar nog steeds happy mee! En het grotere scherm is echt geweldig voor filmpjes, spelletjes enzquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:13 schreef Morri het volgende:
Zojuist de S3 toch maar besteld
Ben benieuwd wanneer die aankomt. Kon alleen geen track & trace doen. Geen idee waarom ik die optie niet kreeg.
Behalve die 720p is er ook nog de 2800 mAh (toch ook net iets minder dan gemiddeld), maar plek voor 1 simkaart en verder ontbrekende specs (GPS? Geheugen uitbreidbaar?). Wel Android 6.0 dan weer. Lijkt op het eerste oog best leuk voor de prijs.quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:56 schreef shiznuts het volgende:
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
Erh, ja...bedtijdquote:Op vrijdag 1 april 2016 01:46 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet dat het laat is, maar ff beter naar die pagina kijken...
• 'Supports 128G TF Expansion'
• 'Dual SIM Cards'
• 'Enhanced GPS signal'
Dat stukje 'onbewezen reputatie' doet hem nogal inderdaad. Heb wel contact met ze dus kan hopelijk wat meer vertellen over de kwaliteit. Maar dat is altijd een dingetje met nieuwe Chinese fabrikanten natuurlijk. Ook met huidige fabrikanten die nog steeds twijfelachtige toestellen kunnen uitbrengen en niet echt een stabiele kwaliteit leveren.quote:Op vrijdag 1 april 2016 00:56 schreef shiznuts het volgende:
Denkt men hier trouwens van? http://www.vernee.cc/product/thor/
Buiten de 720p en de onbewezen reputatie, best geinig voor 129,99 USD?
Wat voor ons belangrijk is, welke android versie staat erop?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor wie een hoop S3 voorbeeldfoto's wil zien, kan mijn vakantieverslag even doorbladeren: TRV / Fietsvakantie
Ik heb een probleem. Mijn S3 is sinds eergisteren helemaal naar de getsie. Van het ene op het andere moment stroomde m'n tel vol met malware, reclameshit, apps met alle permissies etc. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, maar het is onbegonnen werk.
Als ik een factory reset doe (via volume down+aan/uitknop), begint er na het opstarten al van alles zichzelf te installeren. De setting "geen apps uit onbekende bron installeren" wordt elke paar seconden aangezet. Er zit dus een stuk malware in de image van het interne geheugen. Ik krijg het niet voor elkaar om er een andere image op te zetten mbv SP flash tools omdat bij elke image ik de melding krijg dat de scatter file corrupt is. Is er nog een andere manier om dit voor elkaar te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |