quote:
Vooral dit stukje
quote:
Wat is er gebeurd?
Reitsma: ,,Endemol, de producent van Fox Sports, kwam met de mededeling dat de ouderen niet meer op het eerste kanaal zouden komen. Nou, dan heb ik daar niets meer te zoeken."
In de praktijk betekent dat: geen duels meer verslaan van Ajax, PSV of Feyenoord.
,,Ik hoefde niet elke week op 1, maar ook niet doorlopend naar De Graafschap. Noem het een vorm van kapsones, want daar voel ik me te goed voor."
Is het niet een verkapte mededeling dat u gewoon niet goed genoeg meer bent als commentator?
,,Het is een beleidskwestie, werd me verteld. Doorstroming. Je kunt nieuwe mensen groot maken, daar heb ik alle begrip voor, maar dan is het voor mij geen noodzaak meer om te blijven. Daar heeft Theo dan te veel kapsones voor. Overigens neem ik de leiding niets kwalijk. Binnenkort ga ik een hapje met ze eten."
Had het niet sjieker gekund, u bent toch Theo Reitsma, de man van de zeven WK finales.
,,Ik zou het zo ook niet gedaan hebben. Overigens heb ik niet zo'n groot ego, maar in dit geval zeg ik wel: Theo Reitsma leent zich niet voor deze rolverdeling."
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.