quote:Tony Beets makes sure Todd understands that there's no alternative to drilling.
You have to know what`s in the ground before you do anything.
We are not gambling
Maar als echte redneck zoals ik Todd zie neemt die dat toch niet aan van een excentrieke Nederlander.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Tony heeft het al een keer eerder uitgelegd aan Todd....
Drill, Drill, Drill
[..]
twitter:goldrush_parker twitterde op woensdag 22-02-2017 om 23:04:29I heard Todd hoffman is going to go mine one of those planets 40 light years away this season #nogutsnoglory #stillnotfarenoughaway reageer retweet
Vooral de #stillnotfarenoughaway.quote:Op woensdag 22 februari 2017 23:08 schreef Jump het volgende:
twitter:goldrush_parker twitterde op woensdag 22-02-2017 om 23:04:29I heard Todd hoffman is going to go mine one of those planets 40 light years away this season #nogutsnoglory #stillnotfarenoughaway reageer retweet
![]()
![]()
Komt Tony's gebliep er ook in voor?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 19:25 schreef Jump het volgende:
Serieus![]()
![]()
Blijkbaar een kickstarter project: https://www.kickstarter.com/projects/1752350052/gold-rush-0
En het logo overgenomen van de serie. Je zou nog als Todd Hoffman moeten kunnen spelen, na een uur reset je game dan naar een willekeurige locatie.
Todd wil voor 5000 ounces gaan.twitter:Gold_Rush twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 18:59:54BIG NEWS: The miners are back for another season Friday, Oct. 13 at 9p starting off with a $100K bet! 🤑 https://t.co/YiDZtgNCSQ reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:22 schreef Jump het volgende:
't is maar dat je het weet:Todd wil voor 5000 ounces gaan.twitter:Gold_Rush twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 18:59:54BIG NEWS: The miners are back for another season Friday, Oct. 13 at 9p starting off with a $100K bet! 🤑 https://t.co/YiDZtgNCSQ reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 19:22 schreef Jump het volgende:
't is maar dat je het weet:Todd wil voor 5000 ounces gaan.twitter:Gold_Rush twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 18:59:54BIG NEWS: The miners are back for another season Friday, Oct. 13 at 9p starting off with a $100K bet! 🤑 https://t.co/YiDZtgNCSQ reageer retweet
Dus nee, die stopt niet.quote:This season, Parker has a plan to buy his freedom with a deal on new virgin ground — as long as he can get his wash plant Big Red up and running.
Waar??quote:Op maandag 16 oktober 2017 17:13 schreef Ace1 het volgende:
Jaja het is weer begonnen! Nieuwe aflevering, zelfde gezeik
23 oktober begint het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar??
Op Discovery vind ik alleen. The Story so far. Dat is de samenvatting van seizoen 7. Wanneer start seizoen 8 in Nederland? Is dat al bekend?
Ik ga mezelf bedwingen, wil het gewoon via ee tv volgen....quote:Op maandag 16 oktober 2017 19:38 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Of nu.. Als je even zoekt op internet.
Aha toevallig vandaag weer ingevallen.quote:
Ja, ik kijk het nog wekelijksquote:Op zondag 21 januari 2018 16:22 schreef Ace1 het volgende:
Zijn er nog mensen die het volgen? Zijn alweer bij aflevering 14 aanbeland.
Er is nu ook een nieuwe serie met de Dakota boys.. Gold Rush, white water.
Zekers! Ik kijk elke week. Blijft leuk...quote:Op zondag 21 januari 2018 16:22 schreef Ace1 het volgende:
En dan telkens ook meteen denken dat ze de jackpot hebben...quote:Op zondag 21 januari 2018 16:37 schreef Ace1 het volgende:
Ja the Hoffman crew opent weer een nieuwe claim op basis van 1 gezeefde pan
Zo fake elke keer.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het nog wekelijks.
Die Hunter lijkt er af en toe wel meer verstand van te hebben dan zijn vader of het in ieder geval minder amateuristisch te willen aanpakken.
Ja, ik kijk iedere maandagavond op Discovery maar geen idee wat nou actueel of HH is en de meeste hier kijken naar recentere afleveringen op ?? weetikveelwaar.quote:Op zondag 21 januari 2018 16:22 schreef Ace1 het volgende:
iets met put en locker.quote:Op zondag 21 januari 2018 21:18 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja, ik kijk iedere maandagavond op Discovery maar geen idee wat nou actueel of HH is en de meeste hier kijken naar recentere afleveringen op ?? weetikveelwaar.
put en locker?? Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
iets met put en locker.
Die zoon van Hofman zou in een normale onderneming al tig keer ontslagen zijn.![]()
Ik ben benieuwd of de Hofmans ook nog de weddenschap gaan en kunnen uitbetalen.
Mwah het is wel een beetje scripted door Discovery als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 14:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
put en locker?? Geen idee wat je bedoelt.
Ja, het blijft natuurlijk de zoon vd baas.......Dat de baas zelf de grootste prutser is staat buiten kijf![]()
Dat gaat Todd echt niet betalen nu hij er zo slecht voor staat, hij wil alleen afspraken nakomen als ie wint.....en dat gaat never nooit gebeuren
Todd is producer van de show...quote:Op dinsdag 23 januari 2018 12:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
iets met put en locker.
Die zoon van Hofman zou in een normale onderneming al tig keer ontslagen zijn.![]()
Ik ben benieuwd of de Hofmans ook nog de weddenschap gaan en kunnen uitbetalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verlang naar de oude seizoenen![]()
Tsja, wat is er tegenwoordig niet scripted......quote:Op dinsdag 23 januari 2018 15:23 schreef kree het volgende:
[..]
Mwah het is wel een beetje scripted door Discovery als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |