abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196835392
Jammer alleen dat er niet bekend is gemaakt hoe het is afgelopen met het Australische avontuur.
Hij is daar naartoe gegaan om mogelijkheden te vinden om in het offseizoen ook te kunnen minen en hij is uiteindelijk met de Fitzgerald familie gaan onderhandelen.
Maar daarna is het stil gebleven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196841178
Parker is het programma een beetje ontgroeid. Hij pakt het een stuk beter aan dan de rest. Je ziet we wat een prutsers die familie van Tony eigenlijk zijn.

Ik denk dat ze Parkers buitenlandse avontuur bewaren voor een ander programma. E die is slim genoeg om daar nog lekker wat extra mee te verdienen.
Whatever...
  maandag 21 december 2020 @ 22:28:03 #78
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_196872154
Geen Parker meer?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196873607
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef PzKpfw het volgende:
Geen Parker meer?
Jawel, maar niet elke aflevering iedere miner
Whatever...
pi_198016620
Ik vind White Waters leuker. Alleen Tony blijft een eindbaas _O_
pi_198017134
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef Beursaap het volgende:
Ik vind White Waters leuker. Alleen Tony blijft een eindbaas _O_
Whit waters halen nooit break even zonder dat discovery er wat geld hij legt. Het is wel heel erg ‘gestaged’.
Whatever...
pi_198022094
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 13:53 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Whit waters halen nooit break even zonder dat discovery er wat geld hij legt. Het is wel heel erg ‘gestaged’.
Tsja ik weet niet ben benieuwd wat er nog op de bodem ligt verder. Dat jongere team zonder die Fred zit nu op bijna 1 kilo. Geen idee hoeveel kosten ze verder maken maar in ieder geval vermakelijk.

Leuker dat telkens weer die lompe graafmachines enzo dat gaat toch vervelen.
pi_198022213
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Tsja ik weet niet ben benieuwd wat er nog op de bodem ligt verder. Dat jongere team zonder die Fred zit nu op bijna 1 kilo. Geen idee hoeveel kosten ze verder maken maar in ieder geval vermakelijk.

Leuker dat telkens weer die lompe graafmachines enzo dat gaat toch vervelen.
Ik vind het ook wel vermakelijk hoor. Maar als je ziet wat die moeten investeren aan spullen en tijd... dan blijft er weinig geld over van die kilo goud.

Zo’n drijvende dredge kost 15k¤. Vijf man eromheen. Reizen, duik spullen, verblijf, explosieven, brandstof en helikopter vervoer. per uur werk alsnog weinig over.

Als ze een paar kilo vinden dan nu wel. Maar in een jaar of vier hebben ze nog niet zo veel gevonden. En de andere crew heeft nog niets.
Whatever...
pi_198022359
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:45 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel vermakelijk hoor. Maar als je ziet wat die moeten investeren aan spullen en tijd... dan blijft er weinig geld over van die kilo goud.

Zo’n drijvende dredge kost 15k¤. Vijf man eromheen. Reizen, duik spullen, verblijf, explosieven, brandstof en helikopter vervoer. per uur werk alsnog weinig over.

Als ze een paar kilo vinden dan nu wel. Maar in een jaar of vier hebben ze nog niet zo veel gevonden. En de andere crew heeft nog niets.
Ik weet niet ze moeten nog altijd de motherload vinden onderin. Verder kunnen ze mss stukje verderop verder met al die apparatuur.
pi_198025873
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ik weet niet ze moeten nog altijd de motherload vinden onderin. Verder kunnen ze mss stukje verderop verder met al die apparatuur.
Ik zit nu te kijken. Maar die kilo was het al. Ze verdienen er kruimeltjes mee. En Fred maakt dik verlies. Als professioneel duiker zal hij wel genoeg verdiend hebben. Een van de best betaalde beroepen voor het opleidingsniveau.
Whatever...
pi_198026044
Naast het geld wat ze met het goud verdienen, krijgen ze ook salaris zeg maar van Discovery.

Fred zou goed zijn voor een vermogen van 6 miljoen dollar en zoon Dustin 1 miljoen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')