Whit waters halen nooit break even zonder dat discovery er wat geld hij legt. Het is wel heel erg ‘gestaged’.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:23 schreef Beursaap het volgende:
Ik vind White Waters leuker. Alleen Tony blijft een eindbaas
Tsja ik weet niet ben benieuwd wat er nog op de bodem ligt verder. Dat jongere team zonder die Fred zit nu op bijna 1 kilo. Geen idee hoeveel kosten ze verder maken maar in ieder geval vermakelijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Whit waters halen nooit break even zonder dat discovery er wat geld hij legt. Het is wel heel erg ‘gestaged’.
Ik vind het ook wel vermakelijk hoor. Maar als je ziet wat die moeten investeren aan spullen en tijd... dan blijft er weinig geld over van die kilo goud.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:38 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet ben benieuwd wat er nog op de bodem ligt verder. Dat jongere team zonder die Fred zit nu op bijna 1 kilo. Geen idee hoeveel kosten ze verder maken maar in ieder geval vermakelijk.
Leuker dat telkens weer die lompe graafmachines enzo dat gaat toch vervelen.
Ik weet niet ze moeten nog altijd de motherload vinden onderin. Verder kunnen ze mss stukje verderop verder met al die apparatuur.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:45 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel vermakelijk hoor. Maar als je ziet wat die moeten investeren aan spullen en tijd... dan blijft er weinig geld over van die kilo goud.
Zo’n drijvende dredge kost 15k¤. Vijf man eromheen. Reizen, duik spullen, verblijf, explosieven, brandstof en helikopter vervoer. per uur werk alsnog weinig over.
Als ze een paar kilo vinden dan nu wel. Maar in een jaar of vier hebben ze nog niet zo veel gevonden. En de andere crew heeft nog niets.
Ik zit nu te kijken. Maar die kilo was het al. Ze verdienen er kruimeltjes mee. En Fred maakt dik verlies. Als professioneel duiker zal hij wel genoeg verdiend hebben. Een van de best betaalde beroepen voor het opleidingsniveau.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:53 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ik weet niet ze moeten nog altijd de motherload vinden onderin. Verder kunnen ze mss stukje verderop verder met al die apparatuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |