Ja, zo kan ik ook wel beloftes makenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als gesink de tour wint plaats ik een heel jaar lang elke dag een positieve post op fok, en dat wordt tevens mijn enige post die dag
Oeh, kaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga we maar weer even bijhaken. Hoe lekker die kaas en iets dat voor leverworst door moet gaan ook is.
"ik ben braddie, ik wil afvallen terwijl ik een fles cola achterover tik, ik wil ook dun zijn en naar de sportschool"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ja leuk grapje, want dat ben ik al.
oke mensen even allemaal lachen.
ja lach maar weet je hoeveel haze me dat kostquote:
Zou keihard aanbellen en bekogelen met bananensoezenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buren besloten om lekker keihard te feesten dus ik kan nu niet rustig Netflix kijken
Stokoude kaasquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oeh, kaas.Nu heb ik trek. Het liefste Machengo of zo.
bekogel ze liever met gezonde dingenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou keihard aanbellen en bekogelen met bananensoezen
Het moment dat jij voor andere zou mogen denken gaat de bevolking in NL van +- 17,000,000 naar 1. (Alleen jij nog)quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik voor andere mocht denken zou dat zoveel ellende schelen
dat zou sowieso een zegen voor de wereld zijn
Ik heb wel eens reacties verwijderd van hem, waar de honden geen brood van lustenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is hoink echt gefrustreerd, ja?
ik had het over mijn joint swaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt
ja sommige mensen frustreren mijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn allemaal gefrustreerd neem een shotje zika
Hou ouder hoe beter, en dan mosterd erbij.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stokoude kaasBijna iedere kaas vind ik trouwens wel lekker.
Dit krijg je als je hier teveel "mannen" hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn allemaal gefrustreerd neem een shotje zika
Als het je niet bevalt dan...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja sommige mensen frustreren mij
waar is mijn ''Herman!'', Frank? godverdommequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stokoude kaasBijna iedere kaas vind ik trouwens wel lekker.
je hebt zoooo geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het moment dat jij voor andere zou mogen denken gaat de bevolking in NL van +- 17,000,000 naar 1. (Alleen jij nog)
In de ploegwagenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zooooo waar is dat vertrouwen?
Ik had je nog niet gezien hermannetjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar is mijn ''Herman!'', Frank? godverdomme
ik ben moeilijk te missenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gezien hermannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |