Maar patat enzo wordt hem niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij hebben er eentje die we alleen voor chickenwings gebruiken, smaakt prima
Een prikje tegen uitroeiing van allochtonen, je snapt 'mquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toevallige is dat een Arubaans meisje zelfde ervaart als ik, maar de Nederlandse meisjes amper pijn hebben.
Is dit stiekem een ander soort prikje gericht aan de allochtonen?
Dat is alvast een vraag die je daar niet moet stellenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klinkt geiniggelukkig drink ik niet
Wat vind jij leuker dan, Ierland of Noord Ierland?
wejo, crewbashquote:
zullen wij een nieuwe snack uitvinden, de mexidelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar patat enzo wordt hem niet.
Nou heb ik zin in frikandellen
Je bent zelf gecanceldquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh die kutserie die gelijk werd gecanceld
Wie?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo, crewbash
nee een andere kale oude man
Ja, weet ikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is alvast een vraag die je daar niet moet stellenVermijd ook vragen over geloof
.
Mwah... Ja, vond het allebei bijzonder leuk. Het noorden is wat ruiger, ook qua landschap. Maar wat is leuker? Tja... Het heeft allebei z'n charmes.
Ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zullen wij een nieuwe snack uitvinden, de mexidel
working_class_hero/slaap_zak/kritischemassaquote:
Oh ja, hij is chill.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
working_class_hero/slaap_zak/kritischemassa
met de miljoenen die we verdienen zou ik 25 euro aan deadprez doneren zodat hij een spel kan kopenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een prikje tegen uitroeiing van allochtonen, je snapt 'm
Dat ie kaal is, is een troll.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
working_class_hero/slaap_zak/kritischemassa
die zijn verboden hier, ban waardig zelfs.quote:
kloptquote:
Deadprez is al gelukkig met een euro. Daarom hou ik van hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met de miljoenen die we verdienen zou ik 25 euro aan deadprez doneren zodat hij een spel kan kopen
Ik zou kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik een serie was zou ik sws kijkcijferrecords verbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |