abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:34:22 #176
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161055660
omg ze woont echt in afrika :D



_O_ _O_ _O_
TEAM TAFEL
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:35:12 #177
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161055696
fierce bitch *O*



ze slayed ondertussen ook nog even de gehele afrikaanse bevolking _O_



[ Bericht 30% gewijzigd door rowan634 op 30-03-2016 19:40:25 ]
TEAM TAFEL
pi_161059913
Ergens in Afrika (Mami Mami)
Staat een strandhutje, ojee, oja (Mami Mami)
Van mijn nieuwe hartsvriendin, mijn hartsvriendin (Mami Mami)
En ze glundert, kom erin, ja, kom erin (Mami Mami)
pi_161061967
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:33 schreef rowan634 het volgende:
verdomme :(

[ afbeelding ]
Kathleen weet dus (nog) van niets, maar even afgezien daarvan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze mee zal optreden. Enkele jaren geleden heeft ze in een interview laten weten dat ze best nog wel met Karen en Kristel zou willen zingen, maar dan zonder Josje. En ja, aangezien we Josje niet kunnen missen lijkt ze daarmee te hebben uitgesloten dat ze acte de présence gaat geven op het podium in mei.

Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus ...

Waar ik zelf het grootste probleem mee heb is dat uitspraken van K3 zelf en van Studio 100 woordvoerders inclusief Gert Verhulst gewoon niet betrouwbaar zijn en soms aantoonbaar gelogen. Zo hebben KKJ altijd bij hoog en bij laag volgehouden dat van stoppen vanwege leeftijd of van vervanging door jongere exemplaren geen sprake zou zijn.

In een interview met de NRC in november 2013 maakte Josje zich (terecht) boos over dat eeuwige gezever van journalisten over leeftijden: Ik vind dat een rare vraag en een beetje onbeschoft. Dat vraag je aan andere artiesten toch ook niet? Waarom wordt dit altijd aan óns gevraagd?. En Kristel liet in datzelfde interview ook weinig aan duidelijkheid te wensen over toen ze zei: Awel hè, ik vind niet dat je met een kort rokje tot je bips kunt gaan zingen tot je vijftig bent, ik denk dat de look mee kan evolueren. Maar als ik zie hoe blij mijn kindjes worden als mijn mama voor ze zingt, die nu zestig is... Ik wil dat voor altijd blijven doen. En dat we ons sexy profileren voor papa’s: we beseffen dat we voor een familiepubliek optreden. Wij doen wat we leuk vinden.

In datzelfde interview blijkt ook dat het vertrek van Kathleen een dieptepunt was. Maar als de verslaggever vraagt om wat foto's uit de beginperiode voor een overzichtje, dan krijgt hij deze niet. De persvrouw is geïnstrueerd door Studio 100 om alleen beeldmateriaal met Josje te verstrekken: Kathleen moet worden doodgezwegen. Josje vindt dit duidelijk flauwekul en merkt op dat het een kwestie van googelen is om wat foto's met Kathleen te vinden en voegt er nog aan toe: Ja, dat mens bestaat, raar om dat te ontkennen, toch?

Ik vraag me nog altijd af wie wat heeft bezield om zo plots de stekker eruit te trekken. It just makes no sense. Het beeld dat ik krijg is dit:


Kristel Verbeke, Josje Huisman en Karen Damen, enkele uren nadat ze op een persconferentie te kennen hadden gegeven uit vrije wil en in goed onderling overleg te stoppen met K3.
pi_161063059
Vanuit een puur commercieel oogpunt is het duidelijk waarom Studio 100 dit heeft gedaan. K3 is van Parels tot Loko Le "volwassener" geworden. Nog steeds een kindergroep, maar dat naïeve was er al een tijdje vanaf. Veel gebeurde met een knipoog naar de wat oudere fans.

Met drie frisse meiden kan Studio 100 weer jaren vooruit. Het zijn per slot van rekening de kindjes die broodtrommels en jurkjes willen.

Hoe Josje, Karen en Kristel dit nu werkelijk zien blijft een raadsel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynicio op 30-03-2016 22:56:33 ]
pi_161063414


[ Bericht 100% gewijzigd door Cynicio op 30-03-2016 22:56:16 ]
pi_161065224

Speciaal voor Toeps en iedereen die verder geïnteresseerd is, hier alledrie de afleveringen van Wij Zijn K3! :D

DOWNLOAD
Link geldig tot woensdag 6 april
pi_161065278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 22:42 schreef Cynicio het volgende:
Vanuit een puur commercieel oogpunt is het duidelijk waarom Studio 100 dit heeft gedaan.
Nee, juist niet. Ook vanuit puur commercieel oogpunt is dit irrationeel. Miguel Wiels heeft in een interview ook al laten weten dat hij een complete vervanging van de bezetting een groot risico vindt en dat hij nog moet zien of de 'nieuwe' K3 wel echt een succes gaat worden. En historisch gezien heeft hij het gelijk aan zijn kant, want er is nog nooit een groep geweest die successvol is gebleven na een complete wisseling van de bezetting.
quote:
K3 is van Parels tot Loko Le "volwassener" geworden. Nog steeds een kindergroep, maar dat naïeve was er al een tijdje vanaf. Alles gebeurde met een knipoog naar de wat oudere fans.
Zo'n evolutie is juist goed, en ook wel noodzakelijk. Maar dat betekent niet dat de groep door de jaren heen gaandeweg minder aantrekkelijk zou zijn geworden voor (kleine) kinderen. Daar is nooit iets van gebleken, integendeel. Overigens tref je ook op Parels teksten aan die echt niet voor (kleine) kinderen zijn geschreven. En die knipogen naar een ouder publiek zijn er altijd geweest en gebleven. Of dacht jij dat elke 4-jarige of zelfs 12-jarige perfect begrijpt wat metafysica is (in het nummer Lawine)?

Ik vergelijk het met ABBA: in hun beginperiode waren ze door hun kleurrijke uitdossingen en vrolijke en direct goed in het gehoor liggende liedjes vooral aantrekkelijk voor kinderen uit ongeveer dezelfde leeftijdsgroep als K3. Gaandeweg werd hun stijl steeds volwassener en ook hun composities en teksten steeds meer sophisticated, maar ondanks dat bleven ze ook onverminderd populair bij (jonge) kinderen. Het kan dus echt.
quote:
Met drie frisse meiden kan Studio 100 weer jaren vooruit. Het zijn per slot van rekening de kindjes die broodtrommels en jurkjes willen.
Ja, de kindjes willen brooddozen en jurkjes, en nog veel meer, want de stroom aan K3 merchandising lijkt eindeloos: dekbedovertrekken, nachthemden, wekkers, radio's, hoofdtelefoons, microfoons, mediaspelers, puzzels, kleurboeken, strips, drinkbekers, serviezen, servetten, knuffelpoppen, tienerpoppen, lampionnen, ballonnen, briefpapier, knutseldozen, stempelsets, uitnodigingen, slingers, stoeldecoraties, tafelkleden, sleutelhangers, petjes, t-shirts, sweaters, sokken, schoenen, fietsen, deodorant, parfum, badschuim, zeep ...

Maar zoals Karen en Kristel al zo vaak hebben duidelijk gemaakt denken kinderen helemaal niet in termen van leeftijd. Karen verwoordt dat als volgt in het NRC interview: We hebben nooit willen uitschijnen dat we dezelfde leeftijd hebben als de kinderen. We worden ook niet bekeken als zestienjarigen. Kinderen denken niet na over leeftijd, daar zijn ze totaal niet mee bezig. Ze zien ons eerder als grote zussen.
quote:
Hoe Josje, Karen en Kristel dit nu werkelijk zien blijft een raadsel.
Ik kan niet bevatten waarom ze dit hebben gedaan en begrijp er - zeker in het licht van wat ze zelf altijd hebben gezegd over het voortbestaan - nog altijd net zo weinig van als een jaar geleden. Ze weten donders goed dat ze de succesvolste meidengroep aller tijden zijn in de Benelux en dat het succes met de jaren telkens alleen maar groter is geworden ook als het leek dat de top wel was bereikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 31-03-2016 00:47:40 ]
pi_161065610
Kristel versprak zich al een keer 'we konden moeilijk weer opzoek naar een nieuwe blonde', en ik geloof ergens best dat Josje na jaren de loep op haar privéleven en een job waarbij je toch wel behoorlijk door Studio 100 geleefd wordt er wel weer klaar mee was. 5 jaar is een lange tijd, menige meidengroep houdt het in zijn geheel niet zo lang uit.
pi_161066236
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Toeps en iedereen die verder geïnteresseerd is, hier alledrie de afleveringen van Wij Zijn K3! :D

DOWNLOAD
Link geldig tot woensdag 6 april
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
pi_161066362
Voor de liefhebbers: behalve de aflevering van Achter de rug met Karen Damen en Regi Penxten heb ik nu ook de aflevering van Kroost met Karen online staan, zie hier en hier fragmentjes van dit programma. Mocht er belangstelling zijn, dan kan ik ook de aflevering van Het huis met Karen (en Kristel) er nog bij zetten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Riparius op 31-03-2016 04:55:13 ]
pi_161066603
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:34 schreef Maartel het volgende:
Kristel versprak zich al een keer 'we konden moeilijk weer opzoek naar een nieuwe blonde', en ik geloof ergens best dat Josje na jaren de loep op haar privéleven en een job waarbij je toch wel behoorlijk door Studio 100 geleefd wordt er wel weer klaar mee was. 5 jaar is een lange tijd, menige meidengroep houdt het in zijn geheel niet zo lang uit.
Tja die verspreking ... Josje heeft in een recent interview inderdaad gezegd dat ze de afgelopen zes jaar is geleefd en dat klinkt niet goed. Maar Karen of Kristel heb ik nooit zoiets horen zeggen terwijl die het nota bene al 17 jaar volhouden én ook nog eens tien jaar ouder zijn. Ze hebben zelfs in al die tijd nog nooit verstek laten gaan bij een optreden door ziekte of zo, en dat is iets wat niet veel artiesten ze na kunnen zeggen. Dan moet je je dus af gaan vragen waarom die het wel volhouden terwijl een jonge meid van net 30 het niet meer trekt.
pi_161067174
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 00:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Toeps en iedereen die verder geïnteresseerd is, hier alledrie de afleveringen van Wij Zijn K3! :D

DOWNLOAD
Link geldig tot woensdag 6 april
Dank je wel :)
pi_161067378
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:20 schreef Gellarboy het volgende:
Ja hallo, met mij. Tijdens de talentenjacht vergeleek ik Marthe met een huilend zigeunermeisje, maar ik zie pas nu dat ze echt heel mooi is. By far de mooiste van de drie. Nou dit was het weer, daa-aag.
Eindelijk beginnen meer het in te zien ;)
En het lijkt me ook zo'n lieverd, welk pubermeisje dat er zo uit ziet blijft er 4 jaar bij een jongen die van top tot teen onder de brandwonden zit. Ze is er nu weliswaar bij weg, maar ik vind dat toch wel karakter hebben hoor.
En wat kan ze toch mooi zingen, en die permanente gelukstraantjes bij haar ooghoek, mooi figuurtje, en dat accent, en ze heeft ook nog de leukste oma van België. Ik kan nog wel effe doorgaan. Ik vond KKJ ook leuk, vooral Karen ga ik missen, maar ben echt helemaal weg van Marthe :P
pi_161068167
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 04:18 schreef Riparius het volgende:

[..]

Tja die verspreking ... Josje heeft in een recent interview inderdaad gezegd dat ze de afgelopen zes jaar is geleefd en dat klinkt niet goed. Maar Karen of Kristel heb ik nooit zoiets horen zeggen terwijl die het nota bene al 17 jaar volhouden én ook nog eens tien jaar ouder zijn. Ze hebben zelfs in al die tijd nog nooit verstek laten gaan bij een optreden door ziekte of zo, en dat is iets wat niet veel artiesten ze na kunnen zeggen. Dan moet je je dus af gaan vragen waarom die het wel volhouden terwijl een jonge meid van net 30 het niet meer trekt.
Ik kan me zo voorstellen dat Karen en Kristel wat meer te zeggen hebben gehad door de jaren heen, terwijl Josje binnen kwam in een geoliede machine waar al vast stond 'dit is je rol, doe wat we van je verwachten'. Daarnaast komt Josje ook wel op me over als een vrije geest die graag doet wat ze zelf wil, zich niet zo graag iets op laat dragen en misschien ook niet graag lange tijd hetzelfde doet. Hoe fantastisch het popsterrenbestaan er van 'n afstandje ook uit ziet, als je het 5 jaar doet wordt 'weer een cd inzingen, weer 50 shows geven, etc' uiteindelijk ook gewoon routine en mogelijk zelfs sleur.
Dat Karen en Kristel het wel zo lang volhouden vind ik opzich best wonderlijk, maar de één vindt 't nou eenmaal lekkerder dan de ander dat er gewoon een plan voor je klaarligt waarin jouw rol duidelijk vast staat, Studio 100 is na al die tijd voor hun misschien meer een soort familie, en uiteindelijk maakt ook niet uit aan wie het ligt: áls Josje het na 5 jaar gezien heeft is dat haar goede recht, en betekent het ook niet persé 'dat ze het niet aan kan' maar gewoon dat ze wel weer aan iets nieuws toe is.
pi_161070750
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:30 schreef Riparius het volgende:
Voor de liefhebbers: behalve de aflevering van Achter de rug met Karen Damen en Regi Penxten heb ik nu ook de aflevering van Kroost met Karen online staan, zie hier en hier fragmentjes van dit programma. Mocht er belangstelling zijn, dan kan ik ook de aflevering van Het huis met Karen (en Kristel) er nog bij zetten.
Ja graag *O*
  donderdag 31 maart 2016 @ 12:34:52 #192
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_161071149
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 02:30 schreef Riparius het volgende:
Voor de liefhebbers: behalve de aflevering van Achter de rug met Karen Damen en Regi Penxten heb ik nu ook de aflevering van Kroost met Karen online staan, zie hier en hier fragmentjes van dit programma. Mocht er belangstelling zijn, dan kan ik ook de aflevering van Het huis met Karen (en Kristel) er nog bij zetten.
Had jij ooit al de hele bups van k3 kan het weggezet of was dat iemand anders?
Schapen zijn relax.
pi_161072182
Ik moet ineens denken aan dat Vlaamse "nieuwsprogramma" waar HKM een aantal maanden geleden kwamen opdraven. Dat was toch wel even vreemd toen de presentator de meiden regelrecht over verkrachting vroeg _O- Kan het even niet terugvinden.
pi_161072307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:17 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja graag *O*
Ik ga het erop zetten. Ik heb verschillende bestandsversies, en mijn eigen digitale opname van één HD is veruit het beste, maar dat bestand is met 2,4 GB nogal groot. Ik zal eerst even een veel kleiner bestand erop zetten, dan heb je het vast. Hier.

[ Bericht 6% gewijzigd door Riparius op 31-03-2016 14:22:11 ]
pi_161072379
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:31 schreef Cynicio het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat Vlaamse "nieuwsprogramma" waar HKM een aantal maanden geleden kwamen opdraven. Dat was toch wel even vreemd toen de presentator de meiden regelrecht over verkrachting vroeg _O- Kan het even niet terugvinden.
Je bedoelt De Ideale Wereld wellicht?
pi_161072492
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 13:43 schreef Riparius het volgende:

[..]

Je bedoelt De Ideale Wereld wellicht?
Juist! Wat een vreemd tafereel was dat. K3 in Jodelee-pakjes aan tafel terwijl onwijs seksueel getinte onderwerpen werden besproken.
pi_161072724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:34 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Had jij ooit al de hele bups van k3 kan het weggezet of was dat iemand anders?
Nee, ik heb nooit de hele set online gezet. Ik heb wel alle afleveringen in 720p op twee na die steeds door RTL worden overgeslagen (2.03 en 2.08).

Ik heb verder onlangs 2.08 nog te pakken kunnen krijgen (576p) van VTMKzoom (die heb ik wel op Mega gezet, hier) maar 2.03 mis ik nog. Dat is een aflevering waarin Karen gaat paardrijden langs het strand bij zonsondergang en dat levert een prachtig plaatje op dat ook wordt gebruikt bij de huidige tournee. Alleen zal wel bijna niemand in de zalen in Nederland dat herkennen omdat RTL het verdomt deze aflevering uit te zenden. Ik probeer uiteraard deze aflevering te pakken te krijgen als deze nog eens voorbijkomt op de VTM of op VTMKZoom, maar of dat gaat lukken is twijfelachtig omdat het erop lijkt dat VTM nog maar één aflevering in de week uitzendt. Vreemd genoeg heeft ook niemand afleveringen op Usenet gezet, terwijl dat met veel andere Vlaamse series wel gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 31-03-2016 15:56:45 ]
pi_161073082
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161075215
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:06 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik kan me zo voorstellen dat Karen en Kristel wat meer te zeggen hebben gehad door de jaren heen, terwijl Josje binnen kwam in een geoliede machine waar al vast stond 'dit is je rol, doe wat we van je verwachten'.
Lijkt me erg meevallen hoor. Tuurlijk kwam ze binnen in een geoliede machine, maar ik ben er absoluut van overtuigd dat Karen en Kristel haar na een zekere inwerkperiode echt als gelijke zijn gaan zien en behandelen, dat kan ook moeilijk anders. En ze heeft zeker veel creatieve input gehad, K3 heeft juist door haar inbreng een nieuwe dynamiek gekregen.
quote:
Daarnaast komt Josje ook wel op me over als een vrije geest die graag doet wat ze zelf wil, zich niet zo graag iets op laat dragen en misschien ook niet graag lange tijd hetzelfde doet. Hoe fantastisch het popsterrenbestaan er van 'n afstandje ook uit ziet, als je het 5 jaar doet wordt 'weer een cd inzingen, weer 50 shows geven, etc' uiteindelijk ook gewoon routine en mogelijk zelfs sleur.
Ja, maar ze wist echt wel waar ze aan begon toen ze zich opgaf voor K2 zoekt K3 en het was ook wel duidelijk de bedoeling dat K3 met de opvolgster van Kathleen weer 'een groot aantal jaren' vooruit moest kunnen, dat werd ook letterlijk zo gezegd door Miguel, destijds juryvoorzitter. En toen ze eenmaal tot de finale was doorgedrongen wilde ze ook écht winnen want een plan B had ze niet. Opmerkelijk genoeg had ze er tot de laatste seconden niet echt vertrouwen in dat Karen en Kristel voor haar zouden kiezen. Het was zoals ze enkele maanden geleden nog zei de grootste opluchting uit haar bestaan waar ze nu nóg kippevel van krijgt. Ze ging er dus absoluut voor.

En wat die routine en sleur betreft: ik denk dat Studio 100 er juist alles aan heeft gedaan om dat te doorbreken. Het was niet alleen maar CD's inzingen die door anderen zijn voorgekookt en dan een tour door Nederland en Vlaanderen. Er waren ook de musicals, de bioscoopfilms en de TV-programma's.
quote:
Dat Karen en Kristel het wel zo lang volhouden vind ik opzich best wonderlijk, maar de één vindt 't nou eenmaal lekkerder dan de ander dat er gewoon een plan voor je klaarligt waarin jouw rol duidelijk vast staat, Studio 100 is na al die tijd voor hun misschien meer een soort familie, en uiteindelijk maakt ook niet uit aan wie het ligt: áls Josje het na 5 jaar gezien heeft is dat haar goede recht, en betekent het ook niet persé 'dat ze het niet aan kan' maar gewoon dat ze wel weer aan iets nieuws toe is.
Karen en Kristel hebben een heel bijzondere band met elkaar, en die hebben ze al heel lang. Kristel heeft in een interview wel eens gezegd dat ze Karen beschouwt als een zus, wat zich laat verklaren doordat Kristel haar twee zussen jong heeft verloren (haar jongere zusje Véronique kwam thuis in de badkamer op 11-jarige leeftijd om het leven door koolmonoxidevergiftiging en haar oudere zus Isabelle stierf op 21-jarige leeftijd bij een verkeersongeval). Omgekeerd heeft Karen Kristel ook nodig, zie bijvoorbeeld hier en hier en bekijk de aflevering van Het huis met Karen.

En ja, Josje geeft dan wel aan dat ze toe is aan iets nieuws, maar wat dat is komt niet echt uit de verf. Ze ziet geen toekomstmogelijkheden met haar dansopleiding, showballetten zijn haar fysiek te zwaar. Ze wil zingen en acteren, eventueel presenteren. Maar is dat niet wat ze de afgelopen jaren nu juist heeft gedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')