abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161001760
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Wat als ik toch wel fan ben van het concept 'K3' en me het verder niet veel uitmaakt welke grieten er staan?
K3-wielertje!
  maandag 28 maart 2016 @ 17:26:50 #102
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_161001947
Volgens mij is dit een toevalligheid, maar dit screenshot vond ik wel grappig.
Van wie is die hand. :s)
Schapen zijn relax.
pi_161001988
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

K3-wielertje!
:Y
  maandag 28 maart 2016 @ 17:54:25 #104
436222 Japepk
Padvinder
pi_161002461
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Wat als ik sowieso fan ben van het concept 'K3' en me het verder niet veel uitmaakt welke grieten er staan?
Ik merk toch dat ik een KKJ-aanhanger ben. KKK is nostalgie, sprookjeswereld. KKJ is een soort reality en in dit tijdperk is het K3-merk echt goed uitgebouwd en verstevigd. HKM voelt als coverband. Vooral K2 zíjn gewoon K3. Deze meisjes spelen nog teveel de opvolgers van, terwijl zij toch ook personalities moeten worden die los van het groepje op tv enzo kunnen komen.
Plus, door de zoektocht weten we teveel 'what could have been', wat nooit in het voordeel van een winnaar werkt. Maar goed, daar is genoeg over gediscussieerd.
't Echte en 't ware!
pi_161002654
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:54 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik merk toch dat ik een KKJ-aanhanger ben. KKK is nostalgie, sprookjeswereld. KKJ is een soort reality en in dit tijdperk is het K3-merk echt goed uitgebouwd en verstevigd. HKM voelt als coverband.
Zal niet lang duren tot KKJ de nostalgie/sprookjeswereld wordt })
pi_161002707
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:54 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik merk toch dat ik een KKJ-aanhanger ben. KKK is nostalgie, sprookjeswereld. KKJ is een soort reality en in dit tijdperk is het K3-merk echt goed uitgebouwd en verstevigd. HKM voelt als coverband. Vooral K2 zíjn gewoon K3. Deze meisjes spelen nog teveel de opvolgers van, terwijl zij toch ook personalities moeten worden die los van het groepje op tv enzo kunnen komen.
Plus, door de zoektocht weten we teveel 'what could have been', wat nooit in het voordeel van een winnaar werkt. Maar goed, daar is genoeg over gediscussieerd.
Ik heb dat ook, maar ik maak dan ook weinig onderscheid tussen KKK en KKJ omdat ik K3 eigenlijk zie als Karen & Kristel + blondine :')
  maandag 28 maart 2016 @ 18:07:07 #107
436222 Japepk
Padvinder
pi_161002743
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Zal niet lang duren tot KKJ de nostalgie/sprookjeswereld wordt })
Bedoel dat KKK altijd gezien/gepromoot werd als een soort prinsesjes die hoog in de wolken op een regenboog woonden (zo hebben ze dat zelf eens gezegd) KKJ werd veel meer een popgroep, ze kwamen wat meer in de media en Hallo K3 kwam natuurlijk, wat voor mij een groot deel van het imago van KKJ heeft bepaald.
't Echte en 't ware!
pi_161003697
Mijn quasi-analyse van de drie Heyah Mama versies:

KKK: Het nummer waar het allemaal mee begon, en dat is te merken. Het nummer heeft een beetje een ingeblikt geluid, wat grotendeels door de extreem aanwezige bass komt. Gelukkig maakt Miguel hier wel, in tegenstelling tot Alle kleuren, gebruik van de volle ruimte om de vocalen te plaatsen. De gekke Afrikaan laat hier weer zijn prachtige klanken horen op de achtergrond. Het valt me nu pas op dat de pre-chorus (kan hier even geen Nederlands woord voor bedenken) terug komt tijdens het laatste refrein. Dit is ook zo'n K3 (en popmuziek in het algemeen) staple. Een staple die hier mist is de instrumentale melodie, zoals in Tele-romeo. Is ook niet altijd nodig. Goed nummer.

KKJ: Ik zou haast zeggen dat dit een verbeterde versie is. Het ingeblikte geluid is weg, de productie is een stuk helderder. Hierdoor is er ook meer ruimte om wat extra geluidjes toe te voegen (we weten dat Miguel hier van houdt) zoals de percussie linksachter en die keyboard net voor de refreinen. De stem van Josje geeft de groepszang een warmer gevoel. Jammer dat de gitaar tijdens het stille "doe het heel zachtjes" na de bridge is weggehaald. Het voelt nu een beetje leeg.

HKM: Niet bijzonder. Miguel laat de voorheen toegevoegde geluidjes weg en vervangt ze door lopende keyboard loops die het nummer weer zo'n digitaal, gemaakt gevoel geven. De zang klinkt ook iets te plat. Persoonlijk vindt ik dat de KKJ-versie hier de beste middle ground in vindt. Het valt op dat het "stille" laatste refrein hier niet plaatsvindt. Jammer, want dit zorgde nou juist voor variatie.
pi_161004342
;( ik wil wel een algemene fandom naam
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_161004357
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 18:45 schreef Cynicio het volgende:
Mijn quasi-analyse van de drie Heyah Mama versies:

KKK: Het nummer waar het allemaal mee begon, en dat is te merken. Het nummer heeft een beetje een ingeblikt geluid, wat grotendeels door de extreem aanwezige bass komt. Gelukkig maakt Miguel hier wel, in tegenstelling tot Alle kleuren, gebruik van de volle ruimte om de vocalen te plaatsen. De gekke Afrikaan laat hier weer zijn prachtige klanken horen op de achtergrond. Het valt me nu pas op dat de pre-chorus (kan hier even geen Nederlands woord voor bedenken) terug komt tijdens het laatste refrein. Dit is ook zo'n K3 (en popmuziek in het algemeen) staple. Een staple die hier mist is de instrumentale melodie, zoals in Tele-romeo. Is ook niet altijd nodig. Goed nummer.

KKJ: Ik zou haast zeggen dat dit een verbeterde versie is. Het ingeblikte geluid is weg, de productie is een stuk helderder. Hierdoor is er ook meer ruimte om wat extra geluidjes toe te voegen (we weten dat Miguel hier van houdt) zoals de percussie linksachter en die keyboard net voor de refreinen. De stem van Josje geeft de groepszang een warmer gevoel. Jammer dat de gitaar tijdens het stille "doe het heel zachtjes" na de bridge is weggehaald. Het voelt nu een beetje leeg.

HKM: Niet bijzonder. Miguel laat de voorheen toegevoegde geluidjes weg en vervangt ze door lopende keyboard loops die het nummer weer zo'n digitaal, gemaakt gevoel geven. De zang klinkt ook iets te plat. Persoonlijk vindt ik dat de KKJ-versie hier de beste middle ground in vindt. Het valt op dat het "stille" laatste refrein hier niet plaatsvindt. Jammer, want dit zorgde nou juist voor variatie.
Doe verliefd :P
pi_161004743
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:13 schreef Poedelpoes het volgende:
;( ik wil wel een algemene fandom naam
Noemen ze daar in De Sekte 'ons' nog niks?
pi_161004786
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 00:40 schreef Riparius het volgende:
Afgelopen week was Josje elke dag te gast in de ochtendshow van Peter Van de Veire op MNM en Josje deed het solo prima (nee, de piano was niet vals en ze zong niet over stinkende sokken en dubbele beglazing!).

Alle fragmentjes van de show met Josje heb ik online gezet en deze zijn nu te downloaden en terug te luisteren:

Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag, Vrijdag
Tof! Dank je wel!
Ik vond het trouwens echt mooie covers. Van mij mag Josje een solo-album opnemen.
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
  maandag 28 maart 2016 @ 19:37:55 #113
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161004994
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 16:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Also ik wil een K3 woordenboek maken voor (nieuwe) fok commenters?

Heb tot nu toe alleen Karbonkel
_O_ Dat die nog zou blijven hangen... :D

quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 17:12 schreef DumpTruck het volgende:
Ik vind fandom namen altijd een beetje dom, maar dat ben ik.
You are not alone. :)

Overigens, ik zag dat er voor de allerlaatste show in Antwerpen nog kaarten waren, dus mocht iemand nog willen, wees snel!
  maandag 28 maart 2016 @ 20:18:47 #114
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_161006214
Daar heb ik al kaarten voor. *O* *O*
Schapen zijn relax.
pi_161006590
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:14 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Doe verliefd :P
Die is gelukkig intact gebleven!

Ik heb wel dit, waar ik Miguel compleet de hemel in prijs:

Ya ya yippee

KKK: Een van mijn favoriete K3-nummers. Briljant opgebouwd en eigenlijk een perfecte blauwdruk voor een popliedje, laat staan een van K3. Langzaam beginnen, het refrein uit volle borst introduceren met wat epische strijkers op de achtergrond en BAM de muziek gaat aan. De instrumentatie evokeert hier een country-gevoel (duhh, heb je de cover van het album gezien?) wat we sinds De 3 biggetjes weinig hebben gehoord. Die extra geluidjes ("yaaaaaaay" wanneer de bel klinkt, "yieeeehawww" net voor de bridge) maken het verhaal helemaal af. De coupletten zijn een masterclass in tussenrijm (AABCCB) en geven net genoeg ruimte voordat het refrein weer uitbarst. Mijn favoriete deel van het nummer is de laatste zin van het tweede couplet ("het mooie weer is top of the bill meneer") waar Miguel op een meesterlijke manier dit gedeelte van het lied afsluit door een dikke laag "oeeeeeeeee" op de achtergrond te zetten versterkt door een orgel-achtige klank. Het zit hem in de details, mensen!

Een ander onderdeel van de blauwdruk is het opbouwen van de refreinen, dwz het toevoegen van elementen na het eerste refrein: de yaaaa yaaaa heeft vanaf het derde refrein een "echo" en zorgt ervoor dat het nummer zich blijft ontwikkelen. De bridge is driemaal een herhaling van de intromelodie met elke keer een verdere laag die de muziek in de hogere registeren brengt. Ruimte voor de meiden om te dansen zonder de muziek in de steek te laten. Door die allerlaatste zin te vertragen is er een callback naar het begin van het nummer waardoor het een mooi geheel vormt. Het ENIGE aspect wat dit nummer van een 10 naar een 9,9 haalt is de "OE OE" tijdens de muzikale stukken. Dit had een of twee keer gekund als zo'n spontane vocale uitbarsting waar Miguel van houdt, maar elke keer? Jammer.

KKJ: Miguel is zich er duidelijk van bewust dat dit nummer een knaller is, want hij laat de instrumentie exact hetzelfde als in het origineel. Goed zo! Josje doet het op zich niet slecht maar dat gemaakte Belgische accent (wat ze later gelukkig heeft laten vallen) is het niet helemaal. Wat wel prachtig is aan deze versie is dat Miguel de "OE OE" waar ik net over zat te klagen heeft weggehaald! Yes! De instrumentale track van deze versie met de zang van de KKK versie zouden dit nummer een perfecte 10 maken.

HKM: Zelfs in 2015 laat Miguel dit nummer voor wat het is. Geen gekke club-geluiden, geen platte productie. Zelfs Klaasje doet het hier goed. Niks op aan te merken.
  maandag 28 maart 2016 @ 20:46:02 #116
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161007152

Stukjes van Jij bent de bom, Als het Binnenregent, Kusjessoldaten, Kus van de Juf(No Lauren tho :'() en Oya Lele!
pi_161007565
Ik vind het apart dat Als het Binnenregent een clip krijgt. Geen slecht nummer maar ik had eerder iets als Meisjesdag verwacht.

We leuk, die natte kleding :9 :9
  maandag 28 maart 2016 @ 21:14:38 #118
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_161008093
Jij bent de bom was amazing in Marthe/Klaasvaak/Lisa liveshow dus ik ben benieuwd; de studioversie was best ok. if meh-ish.
Schapen zijn relax.
pi_161008193
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:30 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Tof! Dank je wel!
Ik vond het trouwens echt mooie covers. Van mij mag Josje een solo-album opnemen.
De vijf live performances van Josje bij MNM staan ook op YouTube.
pi_161013451
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 20:46 schreef Gtaboy107 het volgende:

Stukjes van Jij bent de bom, Als het Binnenregent, Kusjessoldaten, Kus van de Juf(No Lauren tho :'() en Oya Lele!
Nooooo, geen ghetto video clip dus bij Kus van de juf :'( De creampie song ziet er wel leuk uit tho. Lijkt me overigens niet lekker zitten die natte tutu's. Ziet er naar uit dat ze 1 outfit per video doen. Wel leuk die Jij bent de bom jurkjes bij Oya lele. JIj bent de bom wordt wel saai tho als de hele mv hun is die optreden in een prom setting.

[ Bericht 1% gewijzigd door Poedelpoes op 28-03-2016 23:37:08 ]
pi_161013715
Also can we all agree dat het er beter uit ziet met Marthe in het midden. Ik kan zo niet tegen die groot naar klein opstelling. Met Nora of Lauren zou het niet uitmaken wie er in het midden zou staan.

pi_161013834
Wat een donkere achtergronden allemaal :'(

Dat shot van ze met zijn drieën van boven is wel een leuke throwback!
  maandag 28 maart 2016 @ 23:41:23 #123
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161013907
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Nooooo, geen ghetto video clip dus bij Kus van de juf :'( De creampie song ziet er wel leuk uit tho. Lijkt me overigens niet lekker zitten die natte tutu's. Ziet er naar uit dat ze 1 outfit per video doen. Wel leuk die Jij bent de bom jurkjes bij Oya lele. JIj bent de bom wordt wel saai tho als de hele mv hun is die optreden in een prom setting.
:D

Marthe en Lisa hadden toen bij jij bent de bom toch wat langere topjes aan? Want volgens mij kon je alleen bij Karbonkel echt d'r abs zien omdat die niet zo'n lange top had. Of de rokjes zitten nu gewoon lager(goede keuze Gert). :')
pi_161014403
Blij dat ze bij Oya Lele niet voor een green screen zijn gegaan.

De achtergrond doet me denken aan Mexico van Samson en Gert :')
  dinsdag 29 maart 2016 @ 00:01:06 #125
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_161014463
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef Poedelpoes het volgende:
Also can we all agree dat het er beter uit ziet met Marthe in het midden. Ik kan zo niet tegen die groot naar klein opstelling. Met Nora of Lauren zou het niet uitmaken wie er in het midden zou staan.

[ afbeelding ]
Mischien klinkt het vreemd maar ik vind deze topjes wel iets te kort, niet eens zozeer omdat het niet sexy is (Hoewel het me niet veel doet) maar het komt eerder over alsof het niet op maat is.
Volgens mij zijn het ook 3 dezelfde shirtjes want bij marthe zit het wel heel hoog ivm hanne.
Schapen zijn relax.
pi_161014536
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:01 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Mischien klinkt het vreemd maar ik vind deze topjes wel iets te kort, niet eens zozeer omdat het niet sexy is (Hoewel het me niet vel doet) maar het komt eerder over alsof het niet op maat is.
Misschien lijken ze korter omdat ze met hun armen omhoog staan?

Wel grappig dat mensen zaten te klagen dat K3 ervoor zorgt dat kinderen dik worden, en dan staat Klaasje daar met haar wasbordje :P
  dinsdag 29 maart 2016 @ 00:14:31 #127
436222 Japepk
Padvinder
pi_161014798
Wel jammer dat het studio gehalte bij alle clips zo hoog is. Viel me bij 10.000 luchtballonnen al op, bij Mama Sé nemen ze niet eens de moeite om er iets van te maken en ook in de andere fragmenten valt de studio(vloer) enorm op.
't Echte en 't ware!
pi_161014905
Het is veel makkelijker om juist te benadrukken dat het een studio is. Ook in Jodelee staan er overal lampen en zijn de sets overduidelijk nep en niet afgemaakt. Gert moet op de centjes letten!

Het geeft wel zo'n gevoel van "oh ze hebben de hal naast Studio 100 weer iets anders ingericht voor deze clip"
  dinsdag 29 maart 2016 @ 00:46:17 #129
436222 Japepk
Padvinder
pi_161015333
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:19 schreef Cynicio het volgende:
Het is veel makkelijker om juist te benadrukken dat het een studio is. Ook in Jodelee staan er overal lampen en zijn de sets overduidelijk nep en niet afgemaakt. Gert moet op de centjes letten!

Het geeft wel zo'n gevoel van "oh ze hebben de hal naast Studio 100 weer iets anders ingericht voor deze clip"
Dat is wel wat me zo tegenstaat aan deze K3. Ze worden zo neergezet als 3 meisjes die een workshop K3 hebben gehad, in plaats van dat ze worden neergezet alsof zij K3 zíjn. De kosten voor een productie als K3 in Nederland kunnen toch niet héél veel hoger zijn dan al die uren animatie die ze nu in de clips stoppen?
't Echte en 't ware!
pi_161015682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:46 schreef Japepk het volgende:

[..]

Dat is wel wat me zo tegenstaat aan deze K3. Ze worden zo neergezet als 3 meisjes die een workshop K3 hebben gehad, in plaats van dat ze worden neergezet alsof zij K3 zíjn. De kosten voor een productie als K3 in Nederland kunnen toch niet héél veel hoger zijn dan al die uren animatie die ze nu in de clips stoppen?
K3 in Nederland was ook best wel een goedkope special tbh. Vind overigens de studio looks wel leuk (muv MaMaSe!). Was overigens wel leuker geweest als ze bij Oa Lele, het blauwe jurkje bij Hanne hadden gedaan, de gele bij Marthe en een roze ivp een rode bij Klaasje als throwback naar de oude pakjes. Krijg qua settting een beetje het idee dat de mv zoiets wordt als dit.

[ Bericht 77% gewijzigd door Poedelpoes op 29-03-2016 01:18:08 ]
pi_161015781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 00:46 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt ja. Bij dit soort clips in de studio krijg je heel erg het gevoel van "oke, Marthe werd nu verteld dit te doen en Klaasje dit". Er is weinig ruimte voor improvisatie of gekkigheid. Dit zat er bij Jodelee gelukkig wel in. Je zet de camera aan, laat de meiden doen wat ze willen en de leukste stukjes komen terug.

Ik hoop dat ze bij het volgende album de kans krijgen om iets buiten de studio te doen. Of je Drums gaan boem een leuk liedje vindt of niet, die clip heeft wel een bepaalde mate van spontaniteit. Interactie met de omgeving.
pi_161015814
Qua studioclips is 't natuurlijk wel zo dat dit ergens tussen November en Februari is opgenomen, niet echt maanden voor leuke zonnige buitenopnames! En midden in de tour was even de zon opzoeken ook geen optie.
Maar iets meer kleur in die studio was niet verkeerd geweest.
pi_161015833
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:20 schreef Cynicio het volgende:
Of je Drums gaan boem een leuk liedje vindt of niet, die clip heeft wel een bepaalde mate van spontaniteit. Interactie met de omgeving.
Zoiets zal ook wel beter eruit zien als ze meer op elkaar zijn ingespeeld zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 01:23 schreef Maartel het volgende:
Qua studioclips is 't natuurlijk wel zo dat dit ergens tussen November en Februari is opgenomen, niet echt maanden voor leuke zonnige buitenopnames! En midden in de tour was even de zon opzoeken ook geen optie.
Nja, als ze naar LA waren gegaan voor de Kids Choice Awards hadden ze daar een leuke video op kunnen nemen lol.
pi_161015836
quote:
Goed punt, goed punt.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 09:34:11 #135
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_161017608
K3 in NL was inderdaad niet de meest dure productie, maar doordat de lokaties zelf goed gescout waren komt het wel erg tof over allemaal.
Viva Viool bijvoorbeeld is eigenlijk gewoon de drie dames in een erg mooi dorp, maar het werkt.

quote:
Gezien de snelle omlooptijd na de finale zal de choreografie van het nieuwe werk ook al wel 90% hebben vastgestaan. Ik ga niet beweren dat s100 ze veel ruimte gaat geven in een volgend album/videos (dat kregen zelfs K&K niet). Maar meer aanlooptijd met bekende factoren binnen de formatie zal wel helpen m.b.t. potentiële creativiteit en iets meer ingespeeld zijn op de persoonlijke sterktes en zwaktes van de dames.
Schapen zijn relax.
pi_161024896

Waarom heeft niemand het ooit over dit superlieve en vrolijke K3-liedje? :D
pi_161032001
quote:
Ik ben eigenlijk wel blij er over deze nooit gepraat wordt :')
pi_161033898
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:23 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel blij er over deze nooit gepraat wordt :')
Zonde! Een van de weinige goede nummers op Ya Ya Yippee.
pi_161040031
#k3zoektk3throwback

Klaasje die haar love voor Lauren uit. Marthe die ook een berenjurk aan wilt. En Jindra die stuk gaat om de beren pun van Inge.
pi_161040485
Blijft jammer dat Lauren haar solo weer niet kon doen. Daar had ze veel zieltjes mee kunnen winnen.

"Er staan mensen op de achtergrond, die wil ik er niet op hebben" Doe eens rustig aan, meneer de fotograaf!
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:41:42 #143
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161040729
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:23 schreef Poedelpoes het volgende:
#k3zoektk3throwback

Klaasje die haar love voor Lauren uit.
#Klauren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:35 schreef Cynicio het volgende:
Blijft jammer dat Lauren haar solo weer niet kon doen. Daar had ze veel zieltjes mee kunnen winnen.

"Er staan mensen op de achtergrond, die wil ik er niet op hebben" Doe eens rustig aan, meneer de fotograaf!
Lauren O+ O+ O+ Jammer dat ze het niet is geworden. :'(

Oh ja, vond dit gifje weer:

Oh Lord. _O-
pi_161040882
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:41 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

#Klauren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Lauren O+ O+ O+ Jammer dat ze het niet is geworden. :'(
Inderdaad... ik snap 100% waarom ze het niet is geworden en toch is het rot.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:47:15 #145
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161040944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:45 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Inderdaad... ik snap 100% waarom ze het niet is geworden en toch is het rot.
De nieuwe clip van Kus van de Juf gaat wennen worden want ik ben het nummer met Lauren gewend. :')

Het had zo mooi kunnen zijn. :'( :P
pi_161041035
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:47 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

De nieuwe clip van Kus van de Juf gaat wennen worden want ik ben het nummer met Lauren gewend. :')

Het had zo mooi kunnen zijn. :'( :P
Hetzelfde geldt voor Kusjessoldaten waar ze er zeker niet verkeerd uitzag. Pief-paf-poef en Lauren is weg.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:50:58 #147
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161041065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:49 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor Kusjessoldaten waar ze er zeker niet verkeerd uitzag. Pief-paf-poef en Lauren is weg.
:D _O- Lauren zag er nooit verkeerd uit eigenlijk maar ik ben volledig biased.
pi_161041131
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:50 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

:D _O- Lauren zag er nooit verkeerd uit eigenlijk maar ik ben volledig biased.
Ik geef je helemaal gelijk.... al had ze af en toe iets kunnen minderen op de make-up. Had ze helemaal niet nodig O+
  dinsdag 29 maart 2016 @ 23:57:26 #149
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_161041275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:52 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk.... al had ze af en toe iets kunnen minderen op de make-up. Had ze helemaal niet nodig O+
Dat klopt, in de bootcamp schrok ik wel even, toen ik zag dat ze aardig wat make-up gebruikt(maar ik vind het allemaal prima bij haar). Hopelijk maakt ze nog eens een comeback, want zingen kan ze. :)
pi_161041344
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 23:57 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dat klopt, in de bootcamp schrok ik wel even, toen ik zag dat ze aardig wat make-up gebruikt(maar ik vind het allemaal prima bij haar). Hopelijk maakt ze nog eens een comeback, want zingen kan ze. :)
Ik betwijfel het. Ze was voor K3 zoekt K3 eigenlijk al gestopt met zingen.

Misschien komt ze opdagen bij een Galaxy Park reunie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')