Alsof communisme ooit bestaan heeft :3quote:
Ze zijn wel overal bij. Laatst ook een stukje gezien van die rivierdoorwading. Was alleen niet vlakbij de Macedonische grens.quote:
Sorry, stalinisme is een beter woordquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Alsof communisme ooit bestaan heeft :3
xDquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vorig weekend had ik last van dunne herrie.
Ja, staatskapitalisme is weinig prettig natuurlijkquote:
Is toch heerlijk man, beetje hersenlozen trollen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel dezelfde teksten op Facebook als op Fok gooien
Beter geef je zo'n hond een koekje, die doen al het werkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik wil dat meisje met dat schild wel een koekje geven
Ze was net ook even op NOS Journaal, de laiverd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Straks blijkt het toch een kerel te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Kan me zowat geen minder charmante outfit voorstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Verder een standbeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze trekt wel rare gezichten telkens inderdaad.
Werd ie al. En als een faalhaas.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:04 schreef tralalala het volgende:
Zou Salah nou in Raqqa als lafaard gezien worden?
Als je 'm zag hinkelen was het 'm jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:05 schreef Bolasie het volgende:
Ze lieten tijdens het NOS Journaal net beelden zien van iemand die aangehouden was en tegen een auto werd gezet, was dat die Salah?
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:05 schreef Bolasie het volgende:
Ze lieten tijdens het NOS Journaal net beelden zien van iemand die aangehouden was en tegen een auto werd gezet, was dat die Salah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |