Die wil geen aids of een zikavirus oplopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:55 schreef Infection het volgende:
Waarom draagt de ene agent wel een bivakmuts en de andere niet?
Die baart past er niet in.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:55 schreef Infection het volgende:
Waarom draagt de ene agent wel een bivakmuts en de andere niet?
Ik zou niet teveel dezelfde teksten op Facebook als op Fok gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi ook overal op nieuwssites en facebook pagina's de reacties van moslims dat het een false flag / zionistisch complot is.![]()
Nee, haat tegen het westen bestaat niet in islamitische kringen en het is onmogelijk voor zulke lieden om een Ak te verkrijgen.
Omdat die het geweldig vinden om te tonen dat er dingen fout gaan in het boze Europa.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef tralalala het volgende:
Waarom hebben alleen de Russen een livestream?
Russen zijn bazenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef tralalala het volgende:
RT zijn niet persé Russen, ze zitten wereldwijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef tralalala het volgende:
Alsof communisme ooit bestaan heeft :3quote:
Ze zijn wel overal bij. Laatst ook een stukje gezien van die rivierdoorwading. Was alleen niet vlakbij de Macedonische grens.quote:
Sorry, stalinisme is een beter woordquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Alsof communisme ooit bestaan heeft :3
xDquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vorig weekend had ik last van dunne herrie.
Ja, staatskapitalisme is weinig prettig natuurlijkquote:
Is toch heerlijk man, beetje hersenlozen trollen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel dezelfde teksten op Facebook als op Fok gooien
Beter geef je zo'n hond een koekje, die doen al het werkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik wil dat meisje met dat schild wel een koekje geven
Ze was net ook even op NOS Journaal, de laiverd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Straks blijkt het toch een kerel te zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Kan me zowat geen minder charmante outfit voorstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Verder een standbeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:03 schreef Infection het volgende:
[..]
Ze trekt wel rare gezichten telkens inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |