quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al die mocro-boys op de livestream![]()
https://www.rt.com/on-air/police-terrorist-operation-brussels/
Ja, dat dat nog zo vaag in je geheugen staat joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:11 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oké. Met dat concert enzo? Ja, daar heb ik wel e.e.a. van meegekregen. Collega op m'n werk, zo'n links gevalletje, die begon te janken omdat haar wereldbeeld spontaan was ingestort, was op zich wel vermakelijk om te zien.
Wat doe je dan uberhaupt in het nieuws en achtergronden forum? Je post er namelijk vrij veel als ik je posthistorie bekijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik ken hem echt niet. Ik volg al meer dan het jaar het nieuws totaal niet meer
Extra ambu net aangekomen. Hopelijk gaan ze hem nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef Zipportal het volgende:
Ja, meer actie nu.![]()
![]()
![]()
Nog mensen in het pand, die zich niet willen overgeven. Genot.
Nou ja, dat we ook medische zorg geven aan verdachten (want besef wel, er is nog niemand veroordeeld, dat moet nog gaan gebeuren), is nou net wel wat ons hier onderscheid van die idioten in hun zandbak natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik zal die gast wel eens effe face 2 face voor me willen hebben. Dan zal ik 'm zeggen dat ik het NIET leuk vind wat hij gedaan heeft!!!
Vrouwen zijn untermenschenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef -0- het volgende:
Op die stream ziet er trouwens vrij apart uit. Allemaal bewapende en volledig beschermde agenten en dan loopt er zo'n vrouwtje rond met alleen een politieband om haar bovenarm.
Die beleeft nog eens wat tijdens haar snuffelstagequote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef -0- het volgende:
Op die stream ziet er trouwens vrij apart uit. Allemaal bewapende en volledig beschermde agenten en dan loopt er zo'n vrouwtje rond met alleen een politieband om haar bovenarm.
Ja, zij moet de lokale jeugd op afstand houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef -0- het volgende:
Bah, 'maar' 150 jaar geleden hadden ze allemaal kogels gekopt. Nu zijn we humanistisch geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]Stel untermenschen.
Iedereen die daar allahu akbar staat te roepen ook maar meteen meenemen, zou ik zeggen.
Huh? Meteen een wraakactie, maar die Abdeslam ligt eruit bij ISIS?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Op CNN:
Belgian police foil warning for imminent attacks.
Er lopen er daar anders nog zat rondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh? Meteen een wraakactie, maar die Abdeslam ligt eruit bij ISIS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |