ik mag beide niet hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godverdomme man, was net frikandellen en bier aan het klaarzetten
oehquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, je kan beter naar bier&zo gaan. Alleen ze hebben wel een grote keuze aan rum
kijk dat zijn berichtenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
frikandellen on the house, en pak een biertje
later hebben we seks
Ja, hem eruit verlossen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw wat vervelend voor je, is er iets wat je lijden zou kunnen verlichten?
dat hangt af van het antwoord uit mijn vraag uit de post onder deze post van jouquote:
super spannend braddie kan niet wachten op je volgende uploadquote:
"Hetzalallemaalwel"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
super spannend braddie kan niet wachten op je volgende upload
Gekke boi.quote:
hier grote bek over afvallen maar in het filmpje heb je na 55 seconden al een fles cola in de handquote:
Gezonde cola tour, want het is zonder vanille.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier grote bek over afvallen maar in het filmpje heb je na 55 seconden al een fles cola in de hand
Wel een beetje vieze praat hoor, in het Duits nog wel.quote:
Ik ben toch echt een paar kilo afgevallen ondertussen. Enne, hij besloot eten/drinken te kopen (We zitten tenslotte +- 600 km in de auto bij elkaar) Dus dan maak ik daar gebruik van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier grote bek over afvallen maar in het filmpje heb je na 55 seconden al een fles cola in de hand
Aber naturlichquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Wel een beetje vieze praat hoor, in het Duits nog wel.
gewoon smerige fatsige jongenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gezonde cola tour, want het is zonder vanille.
Dit word weer erg serieus genomenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gezonde cola tour, want het is zonder vanille.
flikker toch lekker op, gewoon water drinken als je wil afvallen...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben toch echt een paar kilo afgevallen ondertussen. Enne, hij besloot eten/drinken te kopen (We zitten tenslotte +- 600 km in de auto bij elkaar) Dus dan maak ik daar gebruik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |