quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dat ding klik ik mobiel best vaak aanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Go MaGNeT!
En blijf met je poten van dat TR knopje af
Jij ja? Tjee man....heb met je te doen...quote:
Gewoon kwestie van hodl.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:44 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Jij ja? Tjee man....heb met je te doen...
Ja respect wel...maja, jij kunt altijd nog closen met (minder) winst toch. Ik zit al te zweten vanaf 0.031....alle signalen wijzen op accumulation, maar het gaat zo lang door...quote:
En dan zakken we door tot 0.01quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:40 schreef Nattekat het volgende:
0,07BTC onderweg naar Bittrex, dat gaat allemaal in ETH
En bij wie kan ik die dipsaus claimen?
Doorgaans wordt er daarna weer gepumpt tot net boven mijn buyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En dan zakken we door tot 0.01![]()
[ afbeelding ]
Nee, gewoon Nattekatsyndroom.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon een huppeltje omhoog... zakt vast wel weer straks.
Holland! Holland!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
Google searches of Ethereum per land.
[ afbeelding ]
daarom stijgen de andere coins?quote:
Logisch:quote:
Katje heeft BTC gekochtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Nog 20 minuten, en dan kan ik meer ETH inslaan
Jammer dat de vorige plundering van mijn rekening ook alles was wat er te plunderen viel
Bij china ziet het er inderdaad niet best uit. Bitstamp/Bitfinex nog geen reden tot paniek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, hij daalt best snel nu en de 1h chart vind ik er niet best uitzien.
HODL!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:17 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Bij china ziet het er inderdaad niet best uit. Bitstamp/Bitfinex nog geen reden tot paniek.
Nope. Had nog 0.07 restant van de grote sell.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch:
[..]
Katje heeft BTC gekocht.
O, je post leek iets anders te zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Had nog 0.07 restant van de grote sell.
Ik haal mijn buyorder dan ook maar weg. Bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:13 schreef Nattekat het volgende:
ETH is nu een prachtig voorbeeld van het Nattekat syndroom
Ja, in WARPquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
Iedereen al tot aan z'n nek geïnvesteerd voor de omgekeerde weekend-dip?
Warpquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, in WARP.
Dacht handig gebruik te gaan maken van golfbewegingen in FCT, verkocht iets hoger dan buy omdat ik dacht dan wel goedkoper meer terug te kunnen kopen. Dat plan faalde![]()
.
Zet je bereik op PoloniEx eens tussen 15 december en vandaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:30 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik word wel vrij depri van de neerwaartse eth trend. Het is dat ik gelukkig laag heb ingekocht anders zag ik het slecht in.
De maan lijkt iig verder weg dan ooit.
het werd gewoon ff gepompt door speculanten dus dan wordt het vanzelf ook weer gecorrigeerd, maar ethereum zelf gaat echt meer en meer toepassingen krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:30 schreef VeX- het volgende:
Hm, ik word wel vrij depri van de neerwaartse eth trend. Het is dat ik gelukkig laag heb ingekocht anders zag ik het slecht in.
De maan lijkt iig verder weg dan ooit.
Orly !quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is de volgende coin die gepumpt gaat worden?
Lol Piggycoindev...... Voor een klein percentage van de winst maakte hij elke Scamcoin die je maar wildequote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga PIGGY kopen, wie weet wordt het wel gepumpt.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=633803
Ooh leuk idee, de jeugd is de toekomst.
Ik heb er ook wat gekocht! Moonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga PIGGY kopen, wie weet wordt het wel gepumpt.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=633803
Ooh leuk idee, de jeugd is de toekomst.
Oh ja, mss morgenavond iemand tijd om me te helpen met Github?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Orly !
Moet ie wel eerst op een exchange komen
Ik heb op z'n vroegst woensdag tijd. Maar je dev zou het moeten kunnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, mss morgenavond iemand tijd om me te helpen met Github?
Wat moet je doen precies?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hodl!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Wat te doen vannacht met ETH. Ik kocht op 207 vanmiddag. Denk dat ik gewoon vast hou maar... Misschien kocht ik wel echt op een gouden moment
Dat gaat m wel worden ja.quote:
Ik geloof het ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:31 schreef roislecxe het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat je nog steeds 200k Lisk hebt
Als ik zie het het bij mij een ruime 10x minder is geworden in 3 weken...
Maar. Ik wil het niet eens gaan omrekenen in BTCquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet
Nog maar 120.000 ofzo
Huidige marketcap?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet
Nog maar 120.000 ofzo
2 kwartjes en een dooie muis.quote:
Ik heb wel tijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We gaan het halenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:55 schreef roislecxe het volgende:
ETH moet nog wel z'n best gaan doen om 1 april de $18 te halen.
M'n buy op 207 lijkt elk uur fantastischerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We gaan het halenNaja, ben er niet heel zeker meer van na deze dip. Maar omhoog gaan wel weer!
Klinkt echt idioot hoog. Ik heb een kleine 1000 nog maar met 0.15 btcquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:00 schreef MaGNeT het volgende:
Zondag-avond nog maar even naar Lisk kijken, m'n doel is toch echt om 200.000 Lisk te hebben als de ICO afloopt...
Zie reactie Max van Lisk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:15 schreef Spatieloos het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_lisk_scam_revealed/
Uhoh.
Denk nog steeds niet dat het een scam is, maar dat het (nog) niet goed werkt is jammer.
Dan eet ik mn schoen op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:55 schreef roislecxe het volgende:
ETH moet nog wel z'n best gaan doen om 1 april de $18 te halen.
Katje heeft mijn buy nog steeds verpestquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n buy op 207 lijkt elk uur fantastischer
Mijn buy op 201 lijkt elk uur kanslozerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n buy op 207 lijkt elk uur fantastischer
Up up upquote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buy op 201 lijkt elk uur kanslozer
201 is prima toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn buy op 201 lijkt elk uur kanslozer
Ik hodl m'n WARP nog steeds maar dat is mss wel wat optimistisch.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij Warp had ik die term toch moeten laten varen
Best wel ja. Helaas is die nooit aangetikt omdat 205 het minimum was.quote:
Owquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best wel ja. Helaas is die nooit aangetikt omdat 205 het minimum was.
Weet niet, de buy-wall is wel met 4000 BTC gegroeid sinds vanochtend vroeg.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:14 schreef edraket31 het volgende:
Zou me sterk verbazen als ETH niet nog verder omlaag gaat.....
Sinds de top alleen nog maar lagere tops
Wat denk jij dat bitcoin de komende tijd gaat doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:14 schreef edraket31 het volgende:
Ja, dat is meestal zo in een downtrend/crash...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:14 schreef edraket31 het volgende:
Oh, niet gezien....kan ook fake zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet niet, de buy-wall is wel met 4000 BTC gegroeid sinds vanochtend vroeg.
Hop hop!quote:
Volg BTC eiglk al een tijdje nauwelijks meer. Heb er nog wel wat maar dat is meer met het motto "je weet maar nooit"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:17 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Wat denk jij dat bitcoin de komende tijd gaat doen?
Uit je verhaal kan ik halen dat je dus denkt dat bitcoin naar beneden breekt uit deze triangle waar we sinds november in zitten? Zou goed kunnen hoor maar toch heb ik er nog hoop in dat bitcoin gepumpt gaat worden voor de halving in Juli. En die mogelijkheid blijft wat mij betreft reëel zolang de 400$ stand houdt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:27 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Volg BTC eiglk al een tijdje nauwelijks meer. Heb er nog wel wat maar dat is meer met het motto "je weet maar nooit"
2e helft 2015 was ik nog erg optimistisch, maar december/januari heb ik grotendeels verkocht na de berichten over het gedoe achter de schermen bij BTC en de ontwikkelingen rond ETH. Dat een groot bankenconsortium in ETH zou gaan stappen was voor mij aanleiding om te vermoeden dat de bankwereld niet in BTC stapt en er alles aan zullen doen om het te boycotten en een alternatief (of eigen brouwsel) aan hun clientèle voor te schotelen. Heb er hier wel eens wat over geschreven.....je ziet ook steeds meer berichten van nieuwe ontwikkelingen waarbij de blockchain wel gebruikt wordt maar BTC niet....
hier gaan we weerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:26 schreef MaGNeT het volgende:
Expanse op Azure gerucht doet de koers goed...
Ook maar weer op de EXP trein gesprongen met 6 BTC
Geen idee qua korte termijn, zou zomaar kunnen dat t nog flink gepumped gaat worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:54 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Uit je verhaal kan ik halen dat je dus denkt dat bitcoin naar beneden breekt uit deze triangle waar we sinds november in zitten? Zou goed kunnen hoor maar toch heb ik er nog hoop in dat bitcoin gepumpt gaat worden voor de halving in Juli. En die mogelijkheid blijft wat mij betreft reëel zolang de 400$ stand houdt.
Ik zit nu boven de 300.000 LISKquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:43 schreef roislecxe het volgende:
Nog anderhalve dag voordat je Lisk Ico eindigt.
Eindig toch nog net met iets boven de 1000 stuks. Ben benieuwd...
Eh, nou, m'n aangeschafte ETH en m'n Scrypt ASIC miner logen er ook niet om hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit is toch wel je grootste gok tot nu toe in aantal BTC dan denk ik.
Oja die miner... Das weet ik nog welquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eh, nou, m'n aangeschafte ETH en m'n Scrypt ASIC miner logen er ook niet om hoor
Maar wel een dik bedrag idd.
Heb 1000 ETH verkocht om LISK van te kopen dus hou er nog 5000 over. Moet genoeg zijn.
Nee, dat was 10.000$ verliesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja die miner... Das weet ik nog wel
Dat was niet helemaal volgens plan
~1800 BTC dan zit ik onder de 300.000quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel BTC moet ik er tegenaan gooien om je onder de 200k te laten zakken?
Gaan we regelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
~1800 BTC dan zit ik onder de 300.000
~7200 BTC dan zit ik onder de 200.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk ETH naar 300+ vanavond/vannacht/morgenochtend
Bill Gates weer...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, mijn LISK is met ca. 60% verminderd sinds deelname in de ICO. Er lijken recentelijk grote spelers in de markt gekomen te zijn die tot maar liefst 1000 BTC hebben geïnvesteerd, en daarmee méér LISK in handen hebben dan de ontwikkelaars.
Ach die mensen gaan niet snel dumpen, dat zijn sowieso holders die er vertrouwen in hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, mijn LISK is met ca. 60% verminderd sinds deelname in de ICO. Er lijken recentelijk grote spelers in de markt gekomen te zijn die tot maar liefst 1000 BTC hebben geïnvesteerd, en daarmee méér LISK in handen hebben dan de ontwikkelaars.
Dat zijn toch aardige bedragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
Er zit nu bijna 10K BTC in LISK (inclusief XCR)
Dat is dus ongeveer een Marketcap van rond de 4 miljoen USD.
Herkenbaar. Had er 2.5BTC inzitten met 57000 lisk als uitgangspunt. Is nu wel veel minder.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Dat is een aardige prestatie idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
LISK, een coin die in de ICO al in de top 25 Market Caps staat.
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tenzij er last minute nog een shitload aan BTC in gepompt wordt.
In de Polo chat zei iemand dat ook, dus er zal we iets stuk zijn daar. Die user zei dat Max zei dat het aan de blockchain lag wtf dat ook mag betekenen...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb er trouwens net nog een BTC ingestopt, maar die staat na 4 confirmations nog steeds op "no deposit".
Morgenochtend nog maar eens onder je exchanges kijken en anders ff support vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb er trouwens net nog een BTC ingestopt, maar die staat na 4 confirmations nog steeds op "no deposit".
quote:Blockr is currently behind the rest of the network by a number of blocks: http://btc.blockr.io/
We also are using them as our API service provider, so deposits won't show on the ICO site until they fix their nodes.
I am monitoring the situation, so will update when they sort their shit out (or we switch providers).
Sorry for the inconvenience.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door roislecxe op 20-03-2016 03:47:04 ]Forcefield City Bewoner
quote:Op zondag 20 maart 2016 07:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
/edit: en nog geen minuut na het openen van mijn support ticket is de transactie voltooid!
Ik heb zo het gevoel dat die een klap gaat krijgen. Er zijn geen sellers om de prijs de corrigeren nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:35 schreef Spatieloos het volgende:
LISK, een coin die in de ICO al in de top 25 Market Caps staat.
quote:Op zondag 20 maart 2016 09:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga ook onder de 300.000 eindigen.
quote:Op zondag 20 maart 2016 09:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Straks heb ik nog minder Lisk dan Orly
Had dan alle antwoorden gegevenquote:Op zondag 20 maart 2016 09:54 schreef MaGNeT het volgende:
Aan iedereen die in Lisk zit:
https://poloniex.com/coinRequest
Even invullen
Nee, ken ze verder niet.quote:Op zondag 20 maart 2016 11:02 schreef NatteBever het volgende:
MaGneT, wat is jouw relatie tot Lisk eigenlijk? Ken je de initiatiefnemers oid?
Zou maar zo kunnen..... ETH zat in een "corrective structure" en is aan de onderzijde uitgebroken, nu een pullback en backtest nu de onderste 1-uurs trendline van die structure. Als ie er niet in slaagt om weer hoger te komen, zal t even zijwaarts gaan voordat er een push lager volgt.quote:Op zondag 20 maart 2016 14:19 schreef Spatieloos het volgende:
Hopen dat ETH morgen nog steeds zo laag is, dan krijg ik weer geld.
praat nederlands met mequote:Op zondag 20 maart 2016 16:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen..... ETH zat in een "corrective structure" en is aan de onderzijde uitgebroken, nu een pullback en backtest nu de onderste 1-uurs trendline van die structure. Als ie er niet in slaagt om weer hoger te komen, zal t even zijwaarts gaan voordat er een push lager volgt.
Ik had t niet tegen jouquote:
Nou nou, zo krijgen mensen ook nooit interesse in TA.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik had t niet tegen jou![]()
En daarnaast: dat zijn allemaal basis begrippen in technische analyse, als je ze niet kent zul je ook geen interesse hebben in TA dus heeft t ook weinig zin om t uit te leggen
Ik ben altijd bereid iets uit te leggen (zie eerdere posts) als ik teveel vaktermen gebruik, maar t begint met de manier waarop er gereageerd wordt.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou nou, zo krijgen mensen ook nooit interesse in TA.
quote:"dApp isn't in the dictionary. We can use the term however we want"
Die was hier al gepostquote:Op zondag 20 maart 2016 17:12 schreef Tyr80 het volgende:
Wederom niet heel actueel, maar toch, interessant: https://www.reddit.com/r/(...)_lisk_scam_revealed/
[..]
Anders plaats je even oud nieuws.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:12 schreef Tyr80 het volgende:
Wederom niet heel actueel, maar toch, interessant: https://www.reddit.com/r/(...)_lisk_scam_revealed/
[..]
Ow ok...quote:Op zondag 20 maart 2016 17:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Die was hier al gepostGC / [SC] Cryptocurrencies #446 Gratis dipsaus bij aankoop van ETH
dat lijken mij nou net woorden die iedere leek nog wel kan begrijpen als ie een beetje logisch nadenkt.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
nou ja, ik denk dat de meesten hier TA-leken zijn. Daar zou je rekening mee kunnen houden. Termen als trendline, pullback, backtest en uitbreken zijn ook eenvoudig in lekentaal te verwoorden.
dApp is een mooi woord voor "decentralized application".quote:Op zondag 20 maart 2016 17:12 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Re-scan van Coinbase wallet.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:57 schreef roislecxe het volgende:
Hee, hoe kan het dat mijn aantal Lisk is gestegen ineens?
Paar uur geleden nog 996, nu 1017.
Waarom denk je dat er een bonus was?quote:Op maandag 21 maart 2016 11:02 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom stoppen mensen laatste dagen nog zoveel BTC in LISK?
Waarom niet eerder toen er nog bonuses waren?
Buy staat op 0,00005quote:Op zondag 20 maart 2016 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik nog 200... dat brengt de waarde per LISK op ongeveer 0,00015 BTC.
0,0003 minimaalquote:Op maandag 21 maart 2016 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik hoe hoog mijn buy moet komen
Omdat het erg lastig was om dat in de schattingen mee te rekenen, wordt dat pas verrekend zodra ze de coins gaan verdelenquote:Op maandag 21 maart 2016 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de first day bonus en de early investor bonussen? Ik zie daar niets van terug in de indicatie van de hoeveelheid Lisk die op de ICO sote wordt aangegeven. Zowel een first day deposit als een late deposit laten 5618 Lisk per BTC zien.
Ja ik had ook aardig veel verloren, maar ik hodl en koop bij, dus achteraf als hij weer hersteld heb ik toch meer winst.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:16 schreef NatteBever het volgende:
Doordat ETH en FCT zo fluctueren verdien en verlies ik duizenden euro's per dag als ik mijn Blockfolio app check. Vandaag is bijv weer een goede dag, terwijl ik een paar dagen geleden nog 9 duizend euro minder had (en ik er een beetje van moest huilen)
Ja precies. Ik had laatst op het hoogste punt (bah bah) 8 BTC in FCT gestopt en wacht nu al tijdens op dat hij dat punt weer bereikt zodat ik er uit kan stappen en het in ETH kan stoppen.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had ook aardig veel verloren, maar ik hodl en koop bij, dus achteraf als hij weer hersteld heb ik toch meer winst.
Dit doe ik ook, maja, BTC raken ook ooit op...dus voor mij ging hij net op tijd weer de goeie kant op. Hoef volgens mij nog maar naar de 0.0295 om weer quitte te spelen, los van de apart gezette ETH van afgelopen weken.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had ook aardig veel verloren, maar ik hodl en koop bij, dus achteraf als hij weer hersteld heb ik toch meer winst.
Op het hoogste punt woow. Ik had een deel bij 0.006 gekocht, bij 0.005xxx en dan een groot deel bij 0.0047 en een miniscuul onder de 0.004. Maar jij hebt niks bijgekocht? Ook niet bij ETH?quote:Op maandag 21 maart 2016 13:19 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had laatst op het hoogste punt (bah bah) 8 BTC in FCT gestopt en wacht nu al tijdens op dat hij dat punt weer bereikt zodat ik er uit kan stappen en het in ETH kan stoppen.
Ik heb ook bij 0.006 gekocht (daarna is het in één rechte lijn gedaald voor zover ik weet). Die 8 BTC wil ik terug en dan in ETH stoppen evt.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op het hoogste punt woow. Ik had een deel bij 0.006 gekocht, bij 0.005xxx en dan een groot deel bij 0.0047 en een miniscuul onder de 0.003. Maar jij hebt niks bijgekocht? Ook niet bij ETH?
En vandaag op 1 na allemaal in de plus jeej.quote:Op zondag 20 maart 2016 23:55 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb 5 verschillende coins op Trex nu excl. BTC zelf.
Allemaal in de min vandaag
De FP is daar niet geschikt voor.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:28 schreef Tyr80 het volgende:
Zouden we geen artikeltje over ETH op de FP kunnen krijgen?
Wow! Toch mooi 70.000$ straksquote:Op maandag 21 maart 2016 16:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
14042.61306620 LISK tot nu toe estimated in mijn wallet.
Maar er zijn veel meer mensen die het lezen dan die erop reageren. Krijg je toch mooi weer een hoop support mee. Had op Nu.nl ook wel iets verwacht inmiddels...quote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De FP is daar niet geschikt voor.
Veel verder dan "piramidespel" komen ze daar niet
Huh wat wat? Leg dat bedrag eens uit (daar kom ik met mijn 13k Lisk ook bij in de buurt nl)quote:
Als ze naar 5$ gaan, tenminstequote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Huh wat wat? Leg dat bedrag eens uit (daar kom ik met mijn 13k Lisk ook bij in de buurt nl)![]()
![]()
Je hebt altijd kans dat er wat BTC uit ETH wordt gehaald om in LISK te stoppen. Maar die BTC kan ook uit andere coins komen natuurlijk.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me alleen af dat als LISK op exchanges komt dat dan ETH weer om laag gaat.
Je kunt je beter afvragen wat er met BTC gebeurt, want er komt dan 15k BTC beschikbaar.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me alleen af dat als LISK op exchanges komt dat dan ETH weer om laag gaat.
Perfect moment om BTC bij te kopen en om in ETH te stoppen dan.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen wat er met BTC gebeurt, want er komt dan 15k BTC beschikbaar.
Destijds bij ETH gaf dat ook een aardige dip
Ik heb er ook alweer iets meer dan 200 gekocht vandaag...quote:Op maandag 21 maart 2016 17:35 schreef roislecxe het volgende:
300 warp bijgekocht. Dat zal me een faal worden
Ik had er nog 669. Nu bijna 1000 dus. Maar goed, rond de 18000sat zou ik nu zonder verlies eruit kunnen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er ook alweer iets meer dan 200 gekocht vandaag....
Maar gelukkig heb jij gekocht en niet Katje.
Ik ben gisteren al even uitgestapt zonder verlies en zonder al mijn WARP te moeten verkopen. Hoopte lager in te kunnen stappen (had voor vannacht een buy staan op 11k), maar nu toch weer teruggekocht rond mijn verkoopprijs, zit er alleen met minder BTC in nuquote:Op maandag 21 maart 2016 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had er nog 669. Nu bijna 1000 dus. Maar goed, rond de 18000sat zou ik nu zonder verlies eruit kunnen.
Als ie dat niet ooit nog haalt, dan weet ik het ook niet meer.
Ik vat eigenlijk niet waarom we nu stijgen, er is toch geen bijzonder ETH nieuws? Of mis ik weer wat?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:45 schreef NatteBever het volgende:
We gaan richting de 18 dollar mens0n!
quote:Op maandag 21 maart 2016 18:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vat eigenlijk niet waarom we nu stijgen, er is toch geen bijzonder ETH nieuws? Of mis ik weer wat?
Ik las dat Vitalik vandaag (of woensdag?) bij Coinbase gaat babbelen en / of een toespraak / presentatie geeft. Als dat dan de rumour is...moeten we weer oppassen...quote:Op maandag 21 maart 2016 18:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vat eigenlijk niet waarom we nu stijgen, er is toch geen bijzonder ETH nieuws? Of mis ik weer wat?
Laat ze nog maar even wachten met die prijsstijgingquote:Op maandag 21 maart 2016 18:51 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
[..]
Ik las dat Vitalik vandaag (of woensdag?) bij Coinbase gaat babbelen en / of een toespraak / presentatie geeft. Als dat dan de rumour is...moeten we weer oppassen...
Kan wellicht even duren:quote:
quote:A few weeks after the end of the ICO we will create the genesis block of the Lisk blockchain including all ICO participants. You will be able to access all your LISK by simply logging in with your generated passphrases from the above exchange procedures.
Dat was de ICO prijs, wat hij op de exchanges doet is vrije markt... Kan alle kanten opknallenquote:Op maandag 21 maart 2016 19:07 schreef NatteBever het volgende:
En op hoeveel dollar komt hij de exchange binnen ongeveer? 0.06 dollar ofzo?
Wat de gek ervoor geeftquote:Op maandag 21 maart 2016 19:12 schreef NatteBever het volgende:
Ja maar hoe wordt die absolute startprijs dan bepaald op de exchanges?
Door de markt. De markt gaat open en mensen zetten lage kooporders, bijvoorbeel van 0,01 dollar en misschien wil er iemand zo graag van zijn LISK af, dat hij dan verkoopt. Dan is dat de startprijs. Het kan ook zo zijn dat iemand een hoge vraagprijs neerzet en iemand anders zo graag LISK wil hebben dat hij de 2 dollar per LISK betaalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:12 schreef NatteBever het volgende:
Ja maar hoe wordt die absolute startprijs dan bepaald?
Een nul, dan een komma, dan nog eens drie nullen, en plak er dan maar 05 achter. Dat heb ik er voor over, een derde van de huidige ico waarde.quote:
Ik gooi er tegen die tijd ook wel een lage buy order tegenaan hoor...quote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nul, dan een komma, dan nog eens drie nullen, en plak er dan maar 05 achter. Dat heb ik er voor over, een derde van de huidige ico waarde.
De prijs wordt bepaald door de kopers en verkopers.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef NatteBever het volgende:
Ja dat snap ik. Maar hij moet toch met een bepaalde prijs op de exchanges verschijnen? Wie bepaald die prijs? Hij begint niet op 0.0 namelijk.
Afzetter, mijn coins krijg je niet !quote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nul, dan een komma, dan nog eens drie nullen, en plak er dan maar 05 achter. Dat heb ik er voor over, een derde van de huidige ico waarde.
Waarom heb je maar een derde van de ICO waarde er voor over?quote:Op maandag 21 maart 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van de kopers gewoon denkt makkelijk geld te kunnen maken en dat LISK ETH achterna gaat. Nieuws voor hun: gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom heb je maar een derde van de ICO waarde er voor over?
Denk niet dat hij ooit zo laag komt, ik zou al bijkopen als hij 50% onder de ICO waarde zit.
Ja maar die mensen die makkelijk geld willen verdienen, die gaan denk ik niet snel met 3x verlies verkopen.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat het grootste deel van de kopers gewoon denkt makkelijk geld te kunnen maken en dat LISK ETH achterna gaat. Nieuws voor hun: gaat niet gebeuren.
Die coin staat nu al in de top 25 van coinmarketcap.com (berekend), dat is niet normaal hoog.
Ik wacht wel.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar die mensen die makkelijk geld willen verdienen, die gaan denk ik niet snel met 3x verlies verkopen.
Ik zie LISK eerder een 0,00005 doen (hoop dat de nullen kloppenquote:
400 uBTC hèquote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zie ETH ook niet snel de 400 bereiken, denk wel dat de marketcap die van BTC gaat overtreffen nog dit jaar.
Mooi, ik stuur wat BTC die kant op, koop ik het ook eens.quote:Op maandag 21 maart 2016 19:54 schreef DaMart het volgende:
En daar is weer eens een rode kaars bij WARP.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zie ETH ook niet snel de 400 bereiken, denk wel dat de marketcap die van BTC gaat overtreffen nog dit jaar.
quote:Op maandag 21 maart 2016 19:54 schreef DaMart het volgende:
En daar is weer eens een rode kaars bij WARP.
I approve this predictionquote:Op maandag 21 maart 2016 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mss niet dit jaar maar het gaat gebeuren! (Quote me on this!)
Als het in meerdere landen net als Bitcoin op tv komt zou het best kunnen, en waarom zou dat niet gebeuren. Okay misschien volgend jaar dan.quote:
Moet je doen!quote:Op maandag 21 maart 2016 22:20 schreef KarigeKarel het volgende:
hallo jonges en meisjes ik wil graag wat etherrum kope
Sinds de pre buy hamer ik er al op dat Ether echt wat gaat betekenen in de wereld.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
ETH gaat gewoon 1 BTC kosten in 3 jaar.
Ja joh spam anders gewoon je Innocoin widgetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Sinds de pre buy hamer ik er al op dat Ether echt wat gaat betekenen in de wereld.
De kans dat 1 Ether de waarde van nu 1 bitcoin gaat krijgen is hoog ingezet maar niet ondenkbaar.
Ik zie Ethereum nog wel de 25 euro halen dit voorjaar, vandaar we er echt aan werken binnen onze website.
Volgende week hoop ik dat de iDeal afhandeling voor de website af is, nu kan je alleen Ether via BTC kopen.
Hij komt hier bijna alleen om zijn eigen site te spammen of users hier in ponzi-achtige cloudmining te lullenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja joh spam anders gewoon je Innocoin widget
1/0,00015 * 1,1?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heeft iemand al een schatting kunnen maken hoe hoog de first day bonus van de Lisk ICO per BTC ongeveer is?
Huh? De first day bonus was volgens mij 200.000 Lisk, te verdelen over de deposits van de eerste dag. Als ik de enige was die dag dan is die 200k voor mij, maar iets zegt me dat dat wat te optimistisch gedacht isquote:
Schatting loopt tussen de 400 en 800 BTC op de eerste dag.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Huh? De first day bonus was volgens mij 200.000 Lisk, te verdelen over de deposits van de eerste dag. Als ik de enige was die dag dan is die 200k voor mij, maar iets zegt me dat dat wat te optimistisch gedacht is
Ik zou niet te lang wachten met kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:25 schreef roislecxe het volgende:
ETH even verkocht op 280. Proberen stukje lager terug te kopen. Denk wel dat dat gaat lukken.
Tnx for the tipquote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zou niet te lang wachten met kopen
http://www.meetup.com/EthereumSiliconValley/events/229598791/
17950 sat hoog genoeg voor je?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had er nog 669. Nu bijna 1000 dus. Maar goed, rond de 18000sat zou ik nu zonder verlies eruit kunnen.
Als ie dat niet ooit nog haalt, dan weet ik het ook niet meer.
Nee. Heb al een sellorder gezet op 23 ofzoquote:
Ik heb mijn sellorder weggehaald. Verwacht ook wel een stijging richting 25k binnenkort.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee. Heb al een sellorder gezet op 23 ofzo
Heb de BTC niet echt nodig eigenlijk, genoeg vrij.
Als ik sell op 17950, gaat ie komende 4 dagen door naar 30000
Mooiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:12 schreef roislecxe het volgende:
Alweer terug in ETH op 269. Toch 11 punten gesmokkeld
Mja is eigenlijk ook. Voor hetzelfde geld ging ie gewoon zonder mij naar 300.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Mooivind het zelf te grillig om dat te gokken nu
En weg is je buy orderquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
In afwachting van de Synereo AMP crowdfund heb ik nog maar wat BTC naar Bittrex gestuurd.
Update: 2.77 BTC buy order geplaatst @ 8250 Satoshi
Eiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En weg is je buy order.
Maar bedankt voor de tip. Ik heb er ook 200 gekocht op 8251.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |