maar uhhhhh waarom wil jij nu net over die brug die ze aan het verven zijn terwijl er een miljoenmiljard bruggen zijn waar je over kanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan ben je wel op de goede plek iig
Verreweg de makkelijkste route naar Grip, en zeker vanaf m'n ouderlijk huis.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:11 schreef dop het volgende:
[..]
maar uhhhhh waarom wil jij nu net over die brug die ze aan het verven zijn terwijl er een miljoenmiljard bruggen zijn waar je over kan
dacht dat je vanaf het station kwamquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verreweg de makkelijkste route naar Grip, en zeker vanaf m'n ouderlijk huis.
Vanavond al, morgen ligt de trein eruit vanaf Almelo-Deventer.quote:
Ik zou in ieder geval niet over het wandelbruggetje gaan, want die energie ga je in de volgende 120 km nog hard nodig hebben. Wielrenners moeten geen traplopen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:13 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Verreweg de makkelijkste route naar Grip, en zeker vanaf m'n ouderlijk huis.
Die was gloednieuwquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet over het wandelbruggetje gaan, want die energie ga je in de volgende 120 km nog hard nodig hebben. Wielrenners moeten geen traplopen!
Maar je komt dus wel met je Canyon en niet met die ouwe roestbak van je pa die je vorig jaar had?![]()
alles beter dan toen , schuilen in een tunneltje met ranzige wielrennersquote:
dat was wel leuk moet nog steeds glimlachen als ik daar langs komquote:
10 euro inleg min 5 cent voor elke kilometer op kopquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
welk prijzenschema rije jullie eigelijk?
Ik ga ff kijken voor een toepasselijk biertje voor de podium rijders.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
Doucheschema op volgorde van ritwinst?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
Alcoholvrij graag.. Alvast bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken voor een toepasselijk biertje voor de podium rijders.
Ik heb de opvatting dat het dan geen bier is maarja de producenten blijven het eropzettenquote:
is dat geen goede als prijsje. winnende fiets krijgt gratis was en poetsbeurt van de rest , fiets ondersteboven voor de houtkachel, tv aanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Alcoholvrij graag.. Alvast bedankt
Ik ben mijn fiets nog even aan het opknappen nieuw lintje en kabels enzo even schoonmaken dus morgen zou hij het weer moeten doen
Ps,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |