RE: faxquote:
Drank & Drugs wint beste single, lees ik net op Twitter. Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:58 schreef JayHovah het volgende:
De 3FM Awards doet me denken aan het Frank hartje Giel festival....dat interesseerde ook niemand
En dotan beste zangertquote:Op maandag 28 maart 2016 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Drank & Drugs wint beste single, lees ik net op Twitter. Wat verwacht je dan?
Nou ja, die gaat dan nog wel. Maar Drank & Drugs? Really?quote:
"De prijs voor de meest commerciële kutmuziek gaat naar Dotan, wat (niet geheel toepasselijk) lijkt op Dood Aan..."quote:
Ik vind die show zelfs te kansloos om over te zeiken...quote:Op maandag 28 maart 2016 21:30 schreef Sersjee het volgende:
Gaat prima met die Awards. "Vroeger" waren er nu al minstens 2 topics gevuld met gezeik.
Er is een apart topic.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:30 schreef Sersjee het volgende:
Gaat prima met die Awards. "Vroeger" waren er nu al minstens 2 topics gevuld met gezeik.
Een halfvol topic wat niet op gang komt, hetzelfde als de awards.quote:
Dat was er "vroeger" ook.quote:
Het is een betere single dan dat dotan zanger is...quote:Op maandag 28 maart 2016 21:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, die gaat dan nog wel. Maar Drank & Drugs? Really?
Ik keek eerdere jaren wel om me te ergeren maar dit jaar ben ik tot inkering gekomen. Het is toch als het kijken naar een twee uur durende Adam Sandler film en ondertussen klagen dat je de diepgang en kwaliteit mist.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een halfvol topic wat niet op gang komt, hetzelfde als de awards.
Maar gelukkig blikt 3FM de komende weken nog tot in den treure terug op de awards, dus jullie krijgen alles nog wel te horen.
Behalve mijn hart, niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |