Een klimaatactivist in House of Cards.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of een erotische film over vrouwenliefde.
Als de rechters dat vinden, dan is het terecht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders zal waarschijnlijk veroordeeld worden.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat
Ja die D66 rechters zeker!!quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de rechters dat vinden, dan is het terecht.
Over boeken. Nergens over dus. Want niemand leest meer boeken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat
Jeroen aast op Mathijs' plek als hij vertrekt naar SBS6quote:
Nog niet vol genoeg wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze is vol van zichzelf. Eng mens eigenlijk
Kan best nog wat in.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze is vol van zichzelf. Eng mens eigenlijk
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef Sked het volgende:
The Island is wel vermakelijk.
Dit is compleet achterlijk.
Ik zie er wel wat Feutaal Alcohol Syndroom in jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou een dochter van Connie Palmen kunnen zijn.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Kap eens met het woord vluchtelingen.
Asielzoekers, migranten, profiteurs. Dekt de lading veel beter.
Was Connie Palmen niet vandaag of gisteren bij DWDD? Dat mens krijgt ook nog opvallend veel aandacht terwijl haar herseninhoud niet veel verschilt van Woensel-West.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat Feutaal Alcohol Syndroom in ja
Zullen we jou eens laten vluchten met zn allenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef luxerobots het volgende:
Kap eens met het woord vluchtelingen.
Asielzoekers, migranten, profiteurs. Dekt de lading veel beter.
Ze was er, maar ook een beetje niet. Helemaal de weg kwijt. Haar hoofd was net als een bak met wurmen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was Connie Palmen niet vandaag of gisteren bij DWDD? Dat mens krijgt ook nog opvallend veel aandacht terwijl haar herseninhoud niet veel verschilt van Woensel-West.
Ja doequote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zullen we jou eens laten vluchten met zn allen
Ja, ze zag er afgeragder uit dan ooit tevorenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was Connie Palmen niet vandaag of gisteren bij DWDD? Dat mens krijgt ook nog opvallend veel aandacht terwijl haar herseninhoud niet veel verschilt van Woensel-West.
Is ook niet zo raar als je al 23 jaar dood bent.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:36 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, ze zag er afgeragder uit dan ooit tevoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |