abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160757999
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben afgestudeerd met een baan en een huis. Kan ik nu premium meisjes krijgen?
Ipv Spotify Premium, Chickie Premium.
Twiddel
pi_160758005
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zijn geen passieve interesses, dat is gewoon passief gedrag.

Misschien kun je eens naar een film gaan en proberen er actief naar te kijken, en vervolgens voor jezelf als je thuis komt op een rijtje zetten wat je er van vond, hoe je je voelde tijdens bepaalde scenes, wat het leukste was en wat het stomste was aan de film. Wellicht dat je op die manier voor jezelf wat gespreksstof creëert als je een meisje spreekt, want dan heb je je mening over de film al gevormd en kun je eigenlijk gewoon herhalen wat je voor jezelf al hebt opgeschreven.
Het enige wat ik analyseer is dat de meeste films gewoon ontzettend voorspelbaar zijn. Als ik merk dat een film in de verhalende vorm begint, weet je dat dat tevens het einde is en dat de film één grote flashback is en weer bij het begint uitkomt. Dus die zinnen onthoud ik dan en weet je eigenlijk het einde al. Al die romantische comedy's zijn ook al te voorspellen. Dus zelfs in films kijken is het plezier niet meer te vinden.
pi_160758027
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:40 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Sinds mijn facebookprofiel enkele jaren geleden de 500 vrienden heeft aangetikt en ik ben begonnen met snapchat zowat elke week.
Ik zit nog maar op 300, vandaar dat ik momenteel maar 1x in de twee weken iemand mee naar huis neem. Hoef ik niet echt mijn best voor te doen. Ik kijk de dame in kwestie een keer aan, knipoog een keer en voor je het weet ligt ze naakt in m'n bed.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160758055
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het enige wat ik analyseer is dat de meeste films gewoon ontzettend voorspelbaar zijn. Als ik merk dat een film in de verhalende vorm begint, weet je dat dat tevens het einde is en dat de film één grote flashback is en weer bij het begint uitkomt. Dus die zinnen onthoud ik dan en weet je eigenlijk het einde al. Al die romantische comedy's zijn ook al te voorspellen. Dus zelfs in films kijken is het plezier niet meer te vinden.
Ga dan eens naar een ander soort film. Wat dacht je van Room, Belgica of Bang Gang, om maar even een paar zijstraten te noemen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160758062
quote:

[..]

Jezus, je zal maar zo'n kerel als vriend hebben. Kan je als chick geen eens een keer een filmpje pakken met je boyfriend _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160758072
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Ik zit nog maar op 300, vandaar dat ik momenteel maar 1x in de twee weken iemand mee naar huis neem. Hoef ik niet echt mijn best voor te doen. Ik kijk de dame in kwestie een keer aan, knipoog een keer en voor je het weet ligt ze naakt in m'n bed.
Tip: Zet er wat festivalfoto's op, misschien zelfs een foto van jou en een Afrikaans kindje. Dat compenseert je tot nu toe lage vriendenaantal. Succes!
pi_160758093
quote:

[..]

Dus eigenlijk vind je nu ook al je enige hobby stom?
pi_160758104
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ga dan eens naar een ander soort film. Wat dacht je van Room, Belgica of Bang Gang, om maar even een paar zijstraten te noemen?
Dat soort films spreken mij ook meer aan ja merk ik, waar je eigenlijk zonder verwachtingen heengaat. Danish Girl vond ik mooi om te zien ondanks dat ik niks met transgenders heb. Joy ook. Ga misschien vanavond naar Brooklyn.
pi_160758151
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jezus, je zal maar zo'n kerel als vriend hebben. Kan je als chick geen eens een keer een filmpje pakken met je boyfriend _O-
Ik houd gewoon mijn bek hoor, maar ik heb zóveel films gezien dat je gewoon patronen ziet in de opbouw/verhaallijn. Halve romcoms als Burnt vielen mij dan weer mee :)
pi_160758167
Gaat weer lekker ontopic hier :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160758172
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat soort films spreken mij ook meer aan ja merk ik, waar je eigenlijk zonder verwachtingen heengaat. Danish Girl vond ik mooi om te zien ondanks dat ik niks met transgenders heb. Joy ook. Ga misschien vanavond naar Brooklyn.
Dat is een goed teken, want dat betekent dat je gewoon wel een bepaalde smaak hebt en geen tabula rasa bent dat alles bekijkt en van zich af laat glijden.

Wat vond je mooi aan Danish Girl? De beelden, het verhaal, de onvoorspelbaarheid?
pi_160758188
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:47 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dus eigenlijk vind je nu ook al je enige hobby stom?
Ik merk dat ik minder enthousiast wordt, maar dat hangt ook van het aanbod af. Nu gewoon heel veel (veilige) films die het kunstje herhalen. Ik wil uitgedaagd, verrast worden, meer arthouse achtig maar ook niet te saai/kunstachtig.
pi_160758205
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:50 schreef Koral het volgende:
Gaat weer lekker ontopic hier :')
Ik vind Toy Story wel aandoenlijk.
pi_160758206
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Tip: Zet er wat festivalfoto's op, misschien zelfs een foto van jou en een Afrikaans kindje. Dat compenseert je tot nu toe lage vriendenaantal. Succes!
Misschien moet ik ook vaker via Facebook aangeven dat ik naar 'Vunzige deuntjes' ga en dan een foto van mezelf waar ik helemaal op ga in de muziek. Thnx voor de tips! Ga er meteen aan werken.
pi_160758212
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is een goed teken, want dat betekent dat je gewoon wel een bepaalde smaak hebt en geen tabula rasa bent dat alles bekijkt en van zich af laat glijden.

Wat vond je mooi aan Danish Girl? De beelden, het verhaal, de onvoorspelbaarheid?
De sfeer, setting. Verhaal was ook weer eens anders ja.
pi_160758247
Waarom is het "Wat is een leuke film voor Deezertje" topic geworden?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160758255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De sfeer, setting. Verhaal was ook weer eens anders ja.
Waarom vond je de sfeer zo goed? Door de beelden, door de muziek, door een combinatie daarvan? Waren er nog herkenbare zaken voor je? Ik heb de film niet gezien, maar volgens mij lijkt de hele manier waarop hij worstelt met het geaccepteerd worden zoals hij is op een andere manier ook wel iets wat voor jou herkenbaar zou moeten zijn.
pi_160758259
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:54 schreef habitue het volgende:
Ik ga dit weekend naar de film en heb nog een filmtip nodig.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:58:07 #294
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_160758311
Fuck ik wil ook een premium girl :(

Mocht een van de girls hier denken premium te zijn stuur me een pm aub. Wellicht kunnen we iets regelen.
pi_160758318
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:54 schreef habitue het volgende:
Fijn om te lezen dat hij eindelijk wat met advies doet. :)
pi_160758365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:58 schreef Stoffa het volgende:
Fuck ik wil ook een premium girl :(
Geef mij maar een basic, premium is meteen zo duur :< Maar zelfde basic is niet leverbaar in mijn postcode :<
pi_160758406
Dit topic. :D

Syndroom heeft wel wat meer professionele hulp nodig dan alleen zo'n sova-training.
Feyenoord Rotterdam
pi_160758410
Dat snap ik, maar hij heeft zelf ook al 10.000 eigen topics.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160758435
Wie sluit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')