Heb je nog iets wat je ons wil vertellen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nou in dat geval ga ik vroeg naar bed.
Jullie kunnen nog een kwartier van mij genieten.
Nee had dinsdag al genoeg verloren. Heb wel gebet op darts 3way bet. Odds 7.0.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had je dit keer een betje gezet?
Bram Moszkowiczgenot bij Pauw.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
We kunnen toch hopen op verlenging bij Braga - Fenerbahce?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Hé jammer. Is er nog een 2e scherm waar je nog actief bent?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik kijk uit naar het einde van deze uitzending.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog iets wat je ons wil vertellen?
Can you believe it?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nog slechter dan mijn grappen. Dit zegt wel wat.
ik vind die andere beterquote:
oei, sterkte Smoof.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee had dinsdag al genoeg verloren. Heb wel gebet op darts 3way bet. Odds 7.0.
Grapje. Slaap lekker GGMM. Rust maar goed uit, en voor je het weet is het weer morgen, een dag vol vreugde en plezier.quote:
Bedankt poppetje, dat doet me goed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje. Slaap lekker GGMM. Rust maar goed uit, en voor je het weet is het weer morgen, een dag vol vreugde en plezier.
Das flutvoetbalquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
We kunnen toch hopen op verlenging bij Braga - Fenerbahce?
Viergever zou door zijn enkel zijn gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Hahah Cilessen bleef staan bij Silva
Viergever is een superjoodquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Viergever zou door zijn enkel zijn gegaan
Eerder René, Johannes en Pax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |