Nee, ik kijk uit naar het einde van deze uitzending.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog iets wat je ons wil vertellen?
Can you believe it?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nog slechter dan mijn grappen. Dit zegt wel wat.
ik vind die andere beterquote:
oei, sterkte Smoof.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee had dinsdag al genoeg verloren. Heb wel gebet op darts 3way bet. Odds 7.0.
Grapje. Slaap lekker GGMM. Rust maar goed uit, en voor je het weet is het weer morgen, een dag vol vreugde en plezier.quote:
Bedankt poppetje, dat doet me goed.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje. Slaap lekker GGMM. Rust maar goed uit, en voor je het weet is het weer morgen, een dag vol vreugde en plezier.
Das flutvoetbalquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
We kunnen toch hopen op verlenging bij Braga - Fenerbahce?
Viergever zou door zijn enkel zijn gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Hahah Cilessen bleef staan bij Silva
Viergever is een superjoodquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Viergever zou door zijn enkel zijn gegaan
Eerder René, Johannes en Pax.quote:
Viergever heeft al je geld gejat ?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Viergever is een superjood
Cilessen aantoonbaar. Zie Nl-Spanje lobje Silva Grgrquote:
Dan had ie hem ook bijna gepakt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het was namelijk geen penalty.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het een act zou zijn.
Eén van de drie is vroegtijdig doodgegaan aan kanker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerder René, Johannes en Pax.
Wie Linda, Roos of Jessica is kunnen jullie zelf invullen.
Nee Viergever heeft de uitstraling van een wereldkampioenquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Viergever heeft al je geld gejat ?
Onheilspellend dit...quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de drie is vroegtijdig doodgegaan aan kanker.
Slaap lekker maatjequote:
Van de FA cup?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay gaat United naar de volgende ronde schieten
Ja doeiquote:
Ik hou t voor gezien voor vandaag. Morgen om 7 uur weer eruit, vind t wel prima.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je er over 12 minuten maar weer bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |