Een meeting voor potentiele kandidaten voor HMMIK?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:08 schreef Ivo1985 het volgende:
Shirt van een meeting waar ik ook ben geweest
staat van huis = staat van relatie.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:06 schreef Ole het volgende:
Ik heb de motivatie wel maar de zin is er niet....
Wie weet word ik binnenkort ook opgegeven vanwege de verbouwingen hier in huis. Alleen woon ik nu nog alleen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een meeting voor potentiele kandidaten voor HMMIK?
Zit wat in!quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
staat van huis = staat van relatie.
Wet van Williams
Hij weet geloof ik niet wat motivatie betekent. Hij bedoelt denk ik dat de intentie er wel is, maar niet de zin.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:07 schreef padlarf het volgende:
Ik heb wel motivatie maar geen zin... En gek kijken als hij niet begrepen wordt
*kijkt om zich heen en alles valt als een puzzel in elkaarquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
staat van huis = staat van relatie.
Wet van Williams
ik snap het wel maar begrijp het niet..........is ook zoietsquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:06 schreef Ole het volgende:
Ik heb de motivatie wel maar de zin is er niet....
quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen en alles valt als een puzzel in elkaar
niet veel denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:22 schreef Ole het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel huwelijken van dit programma uiteindelijk stand hebben gehouden.
Het is in ieder geval gemakkelijker om het huis te verkopen bij een scheiding.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:22 schreef Ole het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel huwelijken van dit programma uiteindelijk stand hebben gehouden.
Ik denk dat het scheidingspercentage veel hoger ligt dan het landelijk gemiddeldequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |