abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 april 2016 @ 10:42:33 #301
22592 crew  Ole
pi_161274519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

De doelgroep van het programma zijn hoofdzakelijk vrouwen, dus dan zijn de mannen het target om bekritiseerd te maken. Als in plaats van John Williams Maxim Hartman het zou presenteren die zou zeggen "Nou mens, wat doe je zelf eigenlijk aan het opknappen van je huis in plaats van janken en zeiken op je vent?!" dan haakt de doelgroep waarop het programma zich richt af.

[..]

Als zou jij niet dezelfde smaak hebben en al zou je in een huis leven waar nog heel veel aan geklust moet worden. Zou je dan ook janken? "Waaaahaaaa!!! Wat is mijn man toch een luie lamzak en hoe kan hij het aandoen om mij zijn vrouw in deze teringzooi te laten wonen terwijl hij mij als prinses moet behandelen?" Of zou je constateren dat er iets niet goed is met je man? Dat hij zich bijvoorbeeld depressief voelt en geen energie en overzicht heeft om het af te maken? Zou je hem helpen of zou je vrienden en/of familie optrommelen om hem bij te staan bij het klussen? Of hem proberen te overtuigen dat hij het toch maar aan een vakman moet overlaten?
Degenen die dat doen doen ook niet mee aan het programma natuurlijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')