SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 17-03-2016 20:47:29 ]![]()
Nog een poging: mag deze in de OP? Thx
1
2[b] 18 september 2016 - [url=http://www.damloop.nl/10-engelse-mijl/]Dam tot Damloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] RobertCarlos - 10EMTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Mag dit ook in de OP?
1
2[b] 6 mei 2016 - [url=http://www.alkmaarcityrun.nl/]Alkmaar City Run by night (Alkmaar)[/url][/b]
[*] Devv - 10 km
1
2[b] 10 september 2016 - [url=http://www.stockholmhalvmarathon.se/]Stockholm Half Marathon (Stockholm)[/url][/b]
[*] Devv - HM
1
2[b] 22 oktober 2016 - [url=http://www.mourneskylinemtr.com/]Mourne Skyline MTR (Mourne Mountains, Noord-Ierland)[/url][/b]
[*] Devv - 35 km![]()
Hmmm... zag deze net voorbij komen in het plaatselijke krantje. Ziet er best leuk uit, op fietsafstand en in een erg mooi gebied.
http://runforestrun.nl/rfr_theater_challenge/
Kan solo of in een estafetteteam worden gedaan. (Trail-Ekiden anybody?)
Zijn rondjes van 6,5 km met 80 hoogtemeters. Solo is het 13, 26 of 45 km. In een team kun je van 2 tot 7 personen de afstand verdelen.
Enige minpuntje: het is op 21 mei en 4 dagen later heb ik een erg mooie 10EM staan waar ik ook lekker wil lopen. Twijfels dus. 13km zou misschien net kunnen maar is niet ideaal.
Of krijgen we nog een Fok!-team op de been zo snel?![]()
![]()
Jij gaat echt heel Europa door dit jaar!quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:56 schreef Devv het volgende:
Mag dit ook in de OP?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
Gelukkig hoef ik dit iig niet te doenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:36 schreef thelaudprince het volgende:
@ indepoeier, wil je mijn afstand bij de Ekiden veranderen naar 5 km , thanks![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dit iig niet te doen![]()
![]()
Alles erin gezet en aangepast.
Nu mogen jullie potverdorie weleens jompelen voor mijn 5 min lopen vandaag![]()
![]()
![]()
Neen, slechts hamburgers, volkoren pannenkoeken en een verdwaald speciaalbiertjequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:52 schreef Firuze het volgende:
Gebruiken jullie supplementen voor het hardlopen? Beta-alanine, vitargo, bcaa etc.?F means you're fucked![]()
En spek.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Neen, slechts hamburgers, volkoren pannenkoeken en een verdwaald speciaalbiertje![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef GotC het volgende:
Nu mogen jullie potverdorie weleens jompelen voor mijn 5 min lopen vandaag![]()
Nice!
Je had er ook een mooie dag voor gekozen!![]()
Waar heb je gelezen dat dat supplementen voor het hardlopen zouden zijn? Ik ken geen een hardloper die dat gebruikt, hoogstens wat multi vitamine en magnesium tegen de kramp. En natuurlijk bietensap en zoete broodjes, maar die geheimen vertellen we je later pasquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:52 schreef Firuze het volgende:
Gebruiken jullie supplementen voor het hardlopen? Beta-alanine, vitargo, bcaa etc.?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Van jompelen krijg ik de kriebels, GotC. Dus ik juich voor je.
Wat is de volgende stap? Wanneer mag je weer echt?Watte?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:52 schreef Firuze het volgende:
Gebruiken jullie supplementen voor het hardlopen? Beta-alanine, vitargo, bcaa etc.?
Ik heb vandaag weer een bus Pringles leeggegeten. Werkt vast net zo goed.![]()
![]()
Vitargo lijkt mij duidelijk, snelle koolhydraten om je spieren van energie te kunnen voorzien, vaak gebruikt in het wielrennen en bodybuilden. BCAA's http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21789887quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat dat supplementen voor het hardlopen zouden zijn? Ik ken geen een hardloper die dat gebruikt, hoogstens wat multi vitamine en magnesium tegen de kramp. En natuurlijk bietensap en zoete broodjes, maar die geheimen vertellen we je later pas![]()
Fijn GotC!![]()
Hopen dat het de volgende keer ook goed gaat. En het was echt heel mooi weer vandaag
.
Even een beetje reclame maken hoor
Hier organiseren ze op 15 april voor het eerst de Bloesemrun ( 16 april is de Bloesemtocht). Een route van 11 km . Ze hebben een mooie (grotendeels) verharde route uitgestippeld. Aan het einde krijg je ook een mooie medaille. Ik weet niet of het iemand intresseerd, maar als iemand zich in wilt schrijven er is een limiet van 250 deelnemers. Die zat vanmiddag al op 95 hoorde ik. Gaat erg snel dus!
Ik wil hem volgend jaar gaan lopen als ze hem weer doen natuurlijk![]()
![]()
Misschien dat topsporters daar marginale winst mee kunnen behalen, maar snelle suikers kun je ook gewoon uit een stuk fruit halen, of tijdens de inspanning uit een glucose-gelletje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:29 schreef Firuze het volgende:
[..]
Vitargo lijkt mij duidelijk, snelle koolhydraten om je spieren van energie te kunnen voorzien, vaak gebruikt in het wielrennen en bodybuilden. BCAA's http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21789887Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Good busy! Op blote voeten lopen is fijn, als het iets warmer wordt ga ik ook weer lekker zonder schoenen uitlopen op het gras.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef GotC het volgende:
Nu mogen jullie potverdorie weleens jompelen voor mijn 5 min lopen vandaag
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wel een paar keer een stukje gedaan 's zomers maar ik loop dan wel volledig op de voorvoet, en dat zijn mijn benen niet gewend. Ben normaal meer een middenvoetlander.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Good busy! Op blote voeten lopen is fijn, als het iets warmer wordt ga ik ook weer lekker zonder schoenen uitlopen op het gras.![]()
ik kan mensen die doen 160km in figure 8 rondjes van 5km...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ach, die lopen op de kop. Raar volkquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan mensen die doen 160km in figure 8 rondjes van 5km...
GotCop blote voetjes lopen Is leuk. Liever op fivefingers dan want ik ben paranoia voor dingen die in mijn voet kunnen prikken.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Om duizelig van te worden. Ik vind bij de kermis koopjes 4x2,5 nog net gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kan mensen die doen 160km in figure 8 rondjes van 5km...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: