Gaat hij komende zomer iedere keer als een groepje hollanders zich in Spanje misdraagt? Want dan kan hij beter een huis huren daar van juni t/m september.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:50 schreef gijsman het volgende:
Rutte gaat naar Madrid om met de Spaanse premier te praten.
Ik zie hem ook nog naar het plein gaan om excuses aan te bieden aan die Roma's vanwege deze barbaarse daad.
Hij gaat geld weggeven ipv gooien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:50 schreef gijsman het volgende:
Rutte gaat naar Madrid om met de Spaanse premier te praten.
Ik zie hem ook nog naar het plein gaan om excuses aan te bieden aan die Roma's vanwege deze barbaarse daad.
De enige reden waarom Roma's dat niet doen, is omdat ze i.t.t. stadsduiven niet kunnen vliegen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
Maar Roma schijten je auto niet onder .....
Doe effe normaal. Die gasten lachen zich helemaal kapot nu en kunnen heerlijk slapen. Wat een farce zeg. Dat Rutte hiervoor naar Madrid gaat, daar zouden kamervragen over gesteld moeten worden. Van mij mag dat hele kutkabinet hierdoor vallen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Rutte gaat zich verantwoorden bij de Spaanse premier.!!!
Hoe kut voelen die gasten zich die met hun domme bierkop zoiets 'lolligs' hebben gedaan. Ik zou dan paar weken niet slapen. Erg dom wat ze gedaan hebben, maar de ophef en hoe overtrokken dit wordt is wellicht nog dommer.
Ik heb overigens ook nog geen reactie gezien van de ROMA vrouwen / vertegenwoordigers die hierbij betrokken zijn/waren; of zijn ze bang dat hun illegale inkomstenbron zo tegen het licht wordt gehouden?
Ik snap geen fuck van je post. Zeker niet t.o.v. het standpunt welke ik in neem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe effe normaal. Die gasten lachen zich helemaal kapot nu en kunnen heerlijk slapen. Wat een farce zeg. Dat Rutte hiervoor naar Madrid gaat, daar zouden kamervragen over gesteld moeten worden. Van mij mag dat hele kutkabinet hierdoor vallen.
Mijn eerste regel gaat over jouw derde. Voor de rest zijn we het wel eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap geen fuck van je post. Zeker niet t.o.v. het standpunt welke ik in neem.
Ik kan me niet voorstellen dat je lekker slaapt als je door heel Europa op TV komt en ze naar je op zoek zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mijn eerste regel gaat over jouw derde. Voor de rest zijn we het wel eens.
Omdat je op een terras zit en wat geld gooit? Kom op zeg!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lekker slaapt als je door heel Europa op TV komt en ze naar je op zoek zijn
Ik zou juist ludieke shirts maken en dragen als groep zijnde, dit gaat toch nergens over.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je lekker slaapt als je door heel Europa op TV komt en ze naar je op zoek zijn
Die gasten lachen zich letterlijk een breuk nu, en dat zou ik ook doen. Als het bovendien ook nog eens waar is dat Rutte vanwege dit mierengeneuk ook nog eens naar Madrid gaat, dan hebben ze de eerstkomende 10 jaar op feestjes het beste verhaal ooit om de lachers op hun hand te krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Rutte gaat zich verantwoorden bij de Spaanse premier.!!!
Hoe kut voelen die gasten zich die met hun domme bierkop zoiets 'lolligs' hebben gedaan. Ik zou dan paar weken niet slapen. Erg dom wat ze gedaan hebben, maar de ophef en hoe overtrokken dit wordt is wellicht nog dommer.
Ik heb overigens ook nog geen reactie gezien van de ROMA vrouwen / vertegenwoordigers die hierbij betrokken zijn/waren; of zijn ze bang dat hun illegale inkomstenbron zo tegen het licht wordt gehouden?
Ja enormquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:39 schreef hottentot het volgende:
Als Rutte karakter heeft loopt hij het vliegveld uit, smijt een handvol kleingeld richting een stel bedelaars, en zonder wat te zeggen pakt hij het eerste vliegtuig terug.
Echt, dat zou de VVD zoveel goeds doen
Blijkt na al die jaren dat we toch een MP met ballen hebbenquote:
Heb je het over geld smijten naar de Spaanse regering of naar de Roma-vrouwtjes?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:39 schreef hottentot het volgende:
Als Rutte karakter heeft loopt hij het vliegveld uit, smijt een handvol kleingeld richting een stel bedelaars, en zonder wat te zeggen pakt hij het eerste vliegtuig terug.
Echt, dat zou de VVD zoveel goeds doen
Markiegod markgenot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijkt na al die jaren dat we toch een MP met ballen hebben, zou verdomme een keer tijd worden.
Nou! Ik dacht nog eerst misschien is het wat die Jesse Klaver. Maar toen ik dat stukje bij DWDD over die kinderen zag ben ik ik echt volledig op hem afgeknapt! Wat een vertoning zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:43 schreef elplato het volgende:
Ja maar mensen.. die zigeuners hebben waarschijnlijk kinderen, en Jesse klaver heeft ook kinderen.. Het is dus echt heel erg!!
Ze horen toch bij PSV? Het is veel te makkelijk van de club als ze zeggen dat ze daar niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet de taak van clubs. Deze mensen reizen daar op eigen gelegenheid heen, misschien (waarschijnlijk) zaten ze niet eens in het stadion. En er gebeurt volgens mij ook niks strafbaars.
Er horen 1 miljoen mensen bij PSV. PSV maar aankijken op elke uitspatting van die mensen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze horen toch bij PSV? Het is veel te makkelijk van de club als ze zeggen dat ze daar niks mee te maken hebben.
Allereerst de daders zelf natuurlijk. Maar de club(s) kunnen niet weglopen voor hun verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er horen 1 miljoen mensen bij PSV. PSV maar aankijken op elke uitspatting van die mensen?
Ze kunnen hoogstens een oproep doen om je netjes te gedragen. Wat eigenlijk alle clubs ook doen. Verder hebben ze alleen invloed op wie er wel/niet het stadion in gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Allereerst de daders zelf natuurlijk. Maar de club(s) kunnen niet weglopen voor hun verantwoordelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |