Bronquote:[....] Enkele PSV-fans misdroegen zich voor de Champions Leaguewedstrijd Atlético Madrid - PSV in de binnenstad tegen vrouwelijke bedelaars. Op filmpjes die opdoken op sociale media, is te zien dat ze bedelaarsters onder meer lieten opdrukken in ruil voor geld. Sommigen verbrandden papiergeld voor de neus van de vrouwen. PSV reageerde verbolgen op de gedragingen en kondigde harde sancties aan voor de betrokkenen. [...lees meer in bron]
Staat oa dat ze de roma vrouwen die bedelden voor geld, uitlachten , en later ook de vrouwen lieten opdrukken voor een paar centen.quote:El paso de los aficionados holandeses por la capital de España sigue dejando imágenes vergonzosas que recorren las televisiones de medio mundo. En las últimas horas la televisión holandesa ha sacado a la luz nuevos vídeos, en los que se ve con todo lujo de detalles las vejaciones a las que fueron sometidas las mujeres que pedían limosna por parte de los hinchas del PSV que se desplazaron a Madrid para seguir el Atlético-PSV.
Entre los actos que que provocaban las risas y el jolgorio entre los aficionados holandeses se ve a las mendigas realizar flexiones para recibir alguna moneda a cambio. Todo entre las risas de un grupo de personas que a carcajada limpia no paraban de registrar un momento tan condenable con sus teléfonos móviles.
Snap niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om dit te doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:14 schreef begaaierd het volgende:
Mooi al die reacties hier gebaseerd op een paar filmpjes. Ik heb behandelen als vuilnis voorbij zien komen, haat jegens vrouwen, racisme. Serieus?
Ik was er bij op dat plein. Zat ook daar op een terras (stukje verder). Roma vrouwen liepen tot vervelends toe tussen de supporters op het terras. Iemand wilde wat kleingeld geven maar dat viel op de grond. In een mum van tijd doken er 4 of 5 roma vrouwen op dat geld wat resulteerde in een ketting reactie.
Andere supporters begonnen met het gooien van geld richting de vrouwen.
Supporters die op het plein stonden vonden dit schouwspel wel leuk en begonnen zich er mee te bemoeien.
Wat hier ook al is geplaatst is dat een supporter zich ging opdrukken wat gekopieerd werd door 1 roma vrouw. Nadat ze zich 3 keer had opgedrukt werd er wat geld in haar hand gedrukt.
Net als het dansen. Wat supporters gingen raar staan dansen wat ook weer werd gekopieerd door die roma vrouwen wat resulteerde in een hoop gelach en heel wat kleingeld.
Alleen het filmpje waarin is te zien dat iemand een briefje verbrandt voor een roma vrouw keur ik af.
Dus voordat iedereen hier moord en brand schreeuwt over mensonterende taferelen, het viel allemaal reuze mee.
Ja hoor, Europa staat op klappen, oorlog in Syrië, opkomst van Trump. Het is juist tekenend dat ondanks alles dit de mensen blijkbaar toch nog kan raken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat ook prima zelf wel weten, maar het zal ook daar wel komkommertijd zijn, en de bladen moeten toch vol, niet?
Om WAT te doen, precies?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom mensen de behoefte voelen om dit te doen?
HOE te behandelen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om mensen waarvan je weet dat ze bedelen zo te behandelen.
Ja maar dat is toch ludieke voetbalhumor?!?!?!?!? Brabantse gezelligheid enzoquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Om mensen waarvan je weet dat ze bedelen zo te behandelen.
HAHA ja echt onwijs grappig allemaal.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ludieke voetbalhumor?!?!?!?!? Brabantse gezelligheid enzo
Geef anders ff antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees anders terug wat je net hebt geschreven....
....quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou vreselijk zeg. Dat ze die mensen geld geven.
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord. Wat doen jullie als er bedelaars aan je tafeltje komen?
Wat jij hebt beschreven hoe het er daar aan toe ging..quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:23 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Geef anders ff antwoord op mijn vraag.
Ze vriendelijk duidelijk maken dat ik ze niets geef en ze me niet meer moeten lastig vallen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar mijn vraag is nog niet beantwoord. Wat doen jullie als er bedelaars aan je tafeltje komen?
Zeggen dat ik wel gireer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Zucht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat jij hebt beschreven hoe het er daar aan toe ging..
Hoe moeilijk kan het zijn.
Geld op straat kankeren zodat je wat sloebers ziet stoeien om het op te rapen is niet hetzelfde als mensen geld gevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Geen fatsoensnormen hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Respect hebben voor beroepsbedelaars.
Die dingen bv ja. Die je net hebt beschreven en waar ik al naar verwezen heb.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Zucht.
Heb je het over het gooien van de muntjes of over het opdrukken en dansen?
Gaat het je lukken om dit specifiek aan te geven of heb je er hulp bij nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |