Hey, wist helemaal niet dat jij ook in Z woont.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:58 schreef Deepfreeze het volgende:
We gaan er wel eens heen, bij slecht weer.
Hier in de stad zit eentje die wel lekkere broodjes en soep heeft(djambo in Zwolle). Dus dat is voor de ouder ook minder een uitdaging.
Die ballorig dingen overleef ik ook wel, maar culinair moet je er niks van verwachten .
Holle bolle boom is leuk. Heb je 3 verschillende dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:45 schreef goed_volk het volgende:
Hoi allemaal, nieuw hier in OUD.
Van de week voor het eerst in mijn leven naar een indoor speeltuin geweest, leuk voor de kids, dachten we. Vonden ze ook erg leuk, maar man, man, man, wat een herrie en drukte. Ook alleen maar vette patat kunnen krijgen en lauwe koffie. Kids helemaal hyper en na afloop strontvervelend, want moe natuurlijk.
Nou vroeg ik me af wat de ervaringen van FOK! ouders zijn. Iemand tips waar je beter wel of niet naar toe kunt gaan?
En wat vinden jullie nou eigenlijk van wat er te doen is? Beetje klimmen kan straks met beter weer toch ook gewoon in de bomen? Deden wij vroeger ook, of zie ik het verkeerd?
Grappig, zo ontdek je nog eens wat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hey, wist helemaal niet dat jij ook in Z woont.
Wij gaan meestal naar ballorig in Wijhe. Vindt t eigenlijk altijd wel meevallen met de drukte en herrie.
Is Dino land leuk ja? Ik ben d'r nog niet geweest. Denk dat Luuk d'r nog net te jong voor is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Grappig, zo ontdek je nog eens wat.
Wijhe ken ik nog niet, ga ik onthouden. Meppel en Hattem wel, maar dat echt doorsnee ballenbak. Ik wil nog eens naar dino-land(oude ecodrome). Maar met dit weer ga ik niet binnen zitten.
Ik denk dat ze voor mijn 8jarige iets meer hebben dan djambo, ook al vermaakt hij zich daar ook wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:19 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Is Dino land leuk ja? Ik ben d'r nog niet geweest. Denk dat Luuk d'r nog net te jong voor is.
Ik trek bij voorkeur liever onverdoofd mn teennagels.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:13 schreef Estrys het volgende:
Ik ga bij voorkeur als het mooi weer is, dan is het zo lekker rustig
Ik ging laatst op de fiets en toen sloeg het weer ineens helemaal om. Uiteindelijk hebben we twee uur extra gewacht tot het stopte met nattensneeuwregelhagelen. In die tijd had Otje al drie keer gevraagd of we naar huis konden gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus als iemand daar nog tips voor heeft houd ik me aanbevolen
Het gaat me niet om culinair. Ik snap ook wel dat het een soort ordinaire vreetschuur isquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Dven het volgende:
Volgend mij ga je daar heen voor 'de kids' en niet om zelf uitgebreid culinair te kunnen genieten.
....quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Het gaat me niet om culinair. Ik snap ook wel dat het een soort ordinaire vreetschuur isWat wel raar is, is dat we alleen naar gefrituurde shit konden krijgen. Nog geen salade of tosti met bruin brood. Hoe moeilijk kan dat nou helemaal zijn?
Het was voor ons de eerste keer, dus weet je niet zo goed wat je moet verwachten. Ik zie dan wel meteen dingen die 'ook leuk hadden geweest'. Een tafel met lego ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |