Ja, maar heb weinig drive om er op uit te gaan zegmaar. Dus daardoor komt het er ook niet van.quote:
dit bijhoudenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel mannen/vrouwen heb jij dan gehad, en hoeveel daarvan buitenlands.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar heb weinig drive om er op uit te gaan zegmaar. Dus daardoor komt het er ook niet van.
Jij bent nog op reis lees ik?
bedankt héquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohmygod frass is weer uit de fok!jilla
En kaashater
waar gaat het over?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dankje
[..]
Kan k je weer stalken
ik in kladblok maar zoen mee gestopt omdat ik het niet meer wistquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al mijn seks- en zoenpartners in een Word-documentje staan op alfabetische volgorde.
Ja hoi gvd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohmygod frass is weer uit de fok!jilla
En kaashater
Ja daar hadden we het over. Ik zit in totaal op 6quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
3 maar, waarvan geen een buitenlands, dus in die zin 0.
interessantquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Asje
[..]
Slimme bacteriën die immuunsysteem omzeilen.
zoenpartners weet ik bij meer dan de helft niet eens de naamquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al mijn seks- en zoenpartners in een Word-documentje staan op alfabetische volgorde.
Ik krijg wel een bruisend seksleven en ik weet waar de knelpunten liggen. Jij niet met je miezerige zes keren, hihaho.quote:
Die staan onder de 'O' van 'Onbekend'.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
zoenpartners weet ik bij meer dan de helft niet eens de naam
doe normaalquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met datum en tijdstip van klaarkomen?
Zes chicks, niet zes keer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik krijg wel een bruisend seksleven en ik weet waar de knelpunten liggen. Jij niet met je miezerige zes keren, hihaho.
single zijn dohquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op welke van de twee punten doel je nu.
6 buitenlandse vrouwen? Doe je netjes. Tenzij Oost-Aziatisch, dan tellen ze maar half.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het over. Ik zit in totaal op 6
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
6 buitenlandse vrouwen? Doe je netjes. Tenzij Oost-Aziatisch, dan tellen ze maar half.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik 2 dames. Duits en Italiaans.
En een chick uit Limburg dus dat telt half.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |