Ja, dat is een beetje de essentie van het leven. Als je iets wilt moet je er voor werken, niets wordt je in de schoot geworpen. Dat is ook zo met sociale contacten, daar moet je tijd en moeite in steken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
NU is alleen betalen een optie ja.
Zelfde als dat ik een date wil met dat ene leuke meisje, dat lukt NU gewoon niet. Moet je eerst interesse wekken, flirten, daten, sociaal goedgekeurd worden etc.
Misschien helpt het ook als je eens (opr)echt interesse zou proberen te tonen en niet alleen probeert op te wekken om zo te krijgen wat je wil. Dat je de ander ook wat meer het idee geeft dat je benieuwd bent naar wie ze echt zijn enzo in plaats van wat ze voor jou zouden kunnen betekenen zeg maar. Dan ga je meer van éénrichtingsverkeer naar tweerichtingsverkeer en dat gaat meer mogelijkheden geven..quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
NU is alleen betalen een optie ja.
Zelfde als dat ik een date wil met dat ene leuke meisje, dat lukt NU gewoon niet. Moet je eerst interesse wekken, flirten, daten, sociaal goedgekeurd worden etc.
Je blijft aandacht geven terwijl ik ergens nog las dat je vindt dat het geen zin heeft. Waarom is dat eigenlijk?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook als je eens (opr)echt interesse zou proberen te tonen en niet alleen probeert op te wekken om zo te krijgen wat je wil. Dat je de ander ook wat meer het idee geeft dat je benieuwd bent naar wie ze echt zijn enzo in plaats van wat ze voor jou zouden kunnen betekenen zeg maar. Dan ga je meer van éénrichtingsverkeer naar tweerichtingsverkeer en dat gaat meer mogelijkheden geven..
Ook iets voor TS om over na te denken trouwens..
Ze veinzen op zijn minst interesse.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:53 schreef LionPopChoc het volgende:
Ts moet gewoon zichzelf kunnen zijn, misschien moet de nadruk op dat "veranderen" is worden weggenomen.
Genoeg normale mannen die elke nacht een andere dame mee naar huis nemen, je gaat me niet wijsmaken dat die allemaal oprecht interesse hebben in al die dames.
Behoefte aan seks en/of een relatie is niet abnormaal ofzo.
Probleem is dat ts niet weet hoe hij tot dat punt moet komen.(of juist wel maar niet durft dat weet ik niet)
Daarom zal die sociale vaardigheidstraining handig zijn, al is het alleen maar om de "taal" te leren.
Of ze zijn gewoon zelf interessant genoeg om die interesse in de ander overbodig te maken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze veinzen op zijn minst interesse.
Iemand die enkel maar over zichzelf lult wordt zelden gewaardeerd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon zelf interessant genoeg om die interesse in de ander overbodig te maken.
Hij hoeft zichzelf ook niet per se interessant te vinden. Als de vrouwen dat maar vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand die enkel maar over zichzelf lult wordt zelden gewaardeerd.
Maar dan doen ze alsof, dan zijn ze dus niet eerlijk. Is dat beter?quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze veinzen op zijn minst interesse.
Er zijn veel mensen die gewoon seksen omdat iemand hot is. Interessant doen is dan niet altijd nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:10 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Maar dan doen ze alsof, dan zijn ze dus niet eerlijk. Is dat beter?
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die gewoon seksen omdat iemand hot is. Interessant doen is dan niet altijd nodig.
Nou niet alleen hot, moet toch nog wel enigszins een normale vorm van communicatie kunnen plaats vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die gewoon seksen omdat iemand hot is. Interessant doen is dan niet altijd nodig.
Er zijn ook veel mensen die dat niet doenquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:12 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik kan je nu al op een briefje geven dat je elke avond in je hotelkamer met een bak tissues en het adult-kanaal eindigt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Ondanks dat ik door omstandigheden momenteel in zwaar weer verkeer blijf ik mijn offensief voortzetten. Weliswaar met wat stagnatie blijf ik strijden voor mijn seksleven. Als ik niets doe komt het nooit goed en blijf ik in deze situatie tot ik 30 ben.
Als het zomer is ga ik het gewoon weer proberen. Met de trein naar een grote stad, goedkoop hotel boeken en door middel van trial and error proberen meisjes mee te krijgen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, de meeste jonge vrouwen aldaar worden al regelmatig benaderd door leeftijdsgenoten maar hopelijk gaat het me lukken.
Dat klinkt als een fool-proof plan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Als het zomer is ga ik het gewoon weer proberen. Met de trein naar een grote stad, goedkoop hotel boeken en door middel van trial and error proberen meisjes mee te krijgen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, de meeste jonge vrouwen aldaar worden al regelmatig benaderd door leeftijdsgenoten maar hopelijk gaat het me lukken.
Is het niet een beter idee om via een vereniging, school, werk, FOK! of iets dergelijk leuke vrouwen te leren kennen en te vragen of ze een keer iets willen drinken en kletsen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Ondanks dat ik door omstandigheden momenteel in zwaar weer verkeer blijf ik mijn offensief voortzetten. Weliswaar met wat stagnatie blijf ik strijden voor mijn seksleven. Als ik niets doe komt het nooit goed en blijf ik in deze situatie tot ik 30 ben.
oh my.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Klinkt creepyquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Nee, ik denk dat hij met het beeld in zijn hoofd zit dat het kan lukken als hij er maar hard genoeg voor werkt. Dat is een denkbeeld dat op het internet en in het dagelijks leven wordt aangemoedigd door mannen onder elkaar, terwijl het maar weinig tot geen mannen gegeven is om op die manier ' succes' te hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:43 schreef Fascination het volgende:
Hij wil gewoon falen, zodat hij harder kan gaan janken.
Houd toch op met dat gedoe over creepy. Die jongen wil waarschijnlijk gewoon uitgaan en op vrouwen afstappen. Hij woont naar eigen zeggen in een afgelegen dorp, vandaar de hotelkamer. Het laatste wat Syndroom nodig heeft is iemand die hem de grond in trapt. Niet tof om mensen te schoppen die al down zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef probeer het volgende:
Ooooow nu herinner ik het me weer. Dat prachtige plan. Ja .. ehh .. Ik weet het niet .. Ik vind het raar dat er iemand nu blijkbaar weer uit moet gaan leggen dat zoiets geen enkele kans van slagen heeft, en bovendien verschrikkelijk creepy is. Het zou me niets verbazen als mensen de politie zouden bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |