abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160738819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:51 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

Onzin.

[..]

Zijn oudere posts kan ik niet serieus nemen.
pi_160738925
Hij is geradicaliseerd door zijn frustratie.
pi_160739067
quote:
12s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:57 schreef Drieklank het volgende:
Hij is geradicaliseerd door zijn frustratie.
In een redelijk korte tijd.
pi_160739392
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

In een redelijk korte tijd.
Nee, dat bouwt zich tien jaar op, maar je houd je in, om dit soort reacties te voorkomen. Toch kunnen er omstandigheden zijn (misschien is hij bijna jarig, of heeft hij gedronken, of heeft zag hij een verliefd stel) die er aan bij kunnen dragen dat die frustratie toch naar buiten komt en verergert.
pi_160739426
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:17 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nee, dat bouwt zich tien jaar op, maar je houd je in, om dit soort reacties te voorkomen. Toch kunnen er omstandigheden zijn (misschien is hij bijna jarig, of heeft hij gedronken, of heeft zag hij een verliefd stel) die er aan bij kunnen dragen dat die frustratie toch naar buiten komt en verergert.
Ik vind dit topic anders al heel anders dan die reactie van een paar maanden geleden hoor.
pi_160739470
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik vind dit topic anders al heel anders dan die reactie van een paar maanden geleden hoor.
Daarnaast:

quote:
8s.gif Op zondag 29 november 2015 03:57 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat niemand gelukkig zou worden door dag in dag uit alleen binnen te zitten.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij.
Ook tegenstrijdig dus.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 15:22:07 ]
pi_160739529
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb Syndroom wel vaker zien 'wisselen'. Ik denk dat het idd zo is als Drieklank hierboven schrijft.

En hij is (helaas wel met een foute insteek) naar een psycholoog geweest, dat vind ik al heel wat!

Syndroom, doe nou mee aan die sova-training, dat zou echt heel goed voor je (kunnen) zijn!
Tails tell tales
  donderdag 17 maart 2016 @ 15:27:18 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160739583
Ik zie sowieso niet in waarom Syndroom die Sova training NIET zou gaan doen.
pi_160739673
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie sowieso niet in waarom Syndroom die Sova training NIET zou gaan doen.
Omdat hij daarmee geen seks gaat krijgen. Denkt hij dan he? Verder, dat seks "verdienen" is redelijk Mr. Rapey McRape.

TS zou gewoon in langdurige therapie moeten. Mja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160739733
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat hij daarmee geen seks gaat krijgen. Denkt hij dan he? Verder, dat seks "verdienen" is redelijk Mr. Rapey McRape.

TS zou gewoon in langdurige therapie moeten. Mja.
Eens. Niet alleen vanwege dit soort zaken, ook om los te (kunnen) komen van zijn thuissituatie/ouders/moeder.
Tails tell tales
pi_160739854
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Eens. Niet alleen vanwege dit soort zaken, ook om los te (kunnen) komen van zijn thuissituatie/ouders/moeder.
Maar dat wil hij dus niet. Hij weet dat er iets mis is met hem, maar wil er niks aan doen. Ook als dat resulteert in dat vrouwen hem niet zien staan niet. Hij verdient immers seks, net zoals alle andere mannen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160740327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 15:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zouden jullie je aan iets wagen waar jullie jezelf niet toe in staat achten? Iets waar je je hele leven lang gehoord dat je het niet kan? En onbewust ook elke keer dit zelf bevestigd.

Wat voor veel mensen buiten bereik lijkt is in ieder geval nog te visualiseren, maar dat is bij ASS ook al niet vanzelfsprekend.

Ooit een interessant stuk gelezen over metaprogramma's/ denkstijlen.
Proactief vs Reactief
Opties vs Processen
Benaderen vs Vermijden
Overeenkomsten vs Verschillen
Globaal vs Details
Matching vs Mismatching
en zo zijn er nog een stuk of wat.

Waar "wij" dingen bij de hand nemen, aan iets beginnen en de stappen in het proces nemen, niet weg lopen voor problemen, kijken naar gelijkenissen met anderen, de grote lijnen zien, realiseren wat er wel voldoet in ons leven zijn Syndroom en ook Deezertje precies het tegenovergestelde:

Reageren op situaties (zie het verschil met in control zijn als je proactief bent), kiezen uit opties (en afhaken als het een proces wordt), weerstand vermijden, vooral de verschillen met andere mensen zien (dus dat gebrek aan aansluiting lijkt groter en zal nooit kleiner lijken), blijven hangen in details (ipv het algehele plaatje), en vooral (tot aan het obsessieve aan toe) bezig zijn met wat niet voldoet (zal je je dus nooit gelukkig voelen).

Eerlijk gezegd, met zo'n mindset zou ik ook weinig voor elkaar krijgen? :@ En ik denk dat we ons maar half kunnen voorstellen hoe het leven voor je is als je zo denkt (en dus doet).

Die mindset is van invloed op al je handelen en gedrag, dus cognitieve training (jezelf dwingen anders te leren denken - gewoon omdat je het waard bent!) lijkt me wel het minste om mee te beginnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hineni op 17-03-2016 16:30:23 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160740802
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:04 schreef Koral het volgende:

[..]

Die mindset is van invloed op al je handelen en gedrag, dus cognitieve training (jezelf dwingen anders te leren denken - gewoon omdat je het waard bent!) lijkt me wel het minste om mee te beginnen.
Krijg je daar NU direct sex mee?

Nope, dus gooi het maar op die berg andere goede en wel bedoelde adviezen, daar bij die betonnen plaat...

Snap werkelijk waar niet dat jullie het nog proberen. Meer als vermakelijk leesvoer voor tijdens de pauze op werk kan ik er niet meer van maken.

(Zo lang TS elk advies van ons en nu dus ook van professionals van tafel veegt is er niets, maar dan ook niets wat wij nog kunnen betekenen)
pi_160740820
Weten we zeker dat Deezertje en Syndroom niet dezelfde persoon zijn? Ik zie veel overeenkomsten qua problemen maar ook taalgebruik. 'Aansluiting missen' bijvoorbeeld..

on-topic: de reden dat het voor mensen zoals TS met sociale problemen moeilijker is een relatie (ook al is het alleen een seksrelatie) met iemand op te bouwen lijkt me vrij duidelijk in diezelfde sociale problemen te vinden. Ik ken weinig situaties die meer sociale vaardigheden veranderen dan een relatie aangaan...
Leer dus eerst wat sociale vaardigheden en pas die daarna toe om te krijgen wat je nodig hebt. Zo werkt het, niet andersom.
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:35:20 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160740841
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Herkenbaar. En ik snap wel dat Syndroom daarom niet wil betalen voor seks. Dan voel je je alsnog niet normaal.
Herkenbaar inderdaad. Ik snap ook dat syndroom die bevestiging dat hij er mag zijn zoekt en die in seks ziet. Immers, iemand stelt zich dan letterlijk open en bloot voor je, wat je over het algemeen alleen doet als je die anders echt ziet zitten. Alleen gaat hij er op de verkeerde manier mee om en neemt hij de verkeerde weg die kant op. Niets komt vanzelf, en seks al helemaal niet. Daar zul je echt bepaalde skills voor moeten hebben (sociale skills) of er inderdaad voor moeten betalen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160740978
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:32 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Krijg je daar NU direct sex mee?

Nope, dus gooi het maar op die berg andere goede en wel bedoelde adviezen, daar bij die betonnen plaat...

Snap werkelijk waar niet dat jullie het nog proberen. Meer als vermakelijk leesvoer voor tijdens de pauze op werk kan ik er niet meer van maken.

(Zo lang TS elk advies van ons en nu dus ook van professionals van tafel veegt is er niets, maar dan ook niets wat wij nog kunnen betekenen)
Dat snap ik eigenlijk ook niet :@

Inspireren misschien? Hij heeft nu blijkbaar in ieder geval, net als Deezertje, nog een afspraak gemaakt met een professional. Misschien is dat wel mede de verdienste van al die mensen die het beste met hun voor hebben?

Denk verder ook dat er een verschil kan zijn met iets wat je nu (sex) wilt en iets wat je het allerliefste wilt (aansluiting/ normaal zijn). Kwestie van discipline? En inzicht in jezelf? voor de meesten dan :@
pi_160741112
Het is eigenlijk gewoon een onbegonnen zaak. De enige oplossing is als een vrouw bij hem aanbelt om zich aan te bieden. Gaat niet gebeuren dus.
pi_160741159
Ts moet gewoon zichzelf kunnen zijn, misschien moet de nadruk op dat "veranderen" is worden weggenomen.
Genoeg normale mannen die elke nacht een andere dame mee naar huis nemen, je gaat me niet wijsmaken dat die allemaal oprecht interesse hebben in al die dames.
Behoefte aan seks en/of een relatie is niet abnormaal ofzo.
Probleem is dat ts niet weet hoe hij tot dat punt moet komen.(of juist wel maar niet durft dat weet ik niet)
Daarom zal die sociale vaardigheidstraining handig zijn, al is het alleen maar om de "taal" te leren.
pi_160741260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:53 schreef LionPopChoc het volgende:
Genoeg normale mannen die elke nacht een andere dame mee naar huis nemen, je gaat me niet wijsmaken dat die allemaal oprecht interesse hebben in al die dames
Iets met algemene regel en uitzondering. En zelfs al is het een uitzonderlijk iemand die dat zegt voor elkaar te krijgen, geloof je het zelf?
pi_160741339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 16:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Iets met algemene regel en uitzondering. En zelfs al is het een uitzonderlijk iemand die dat zegt voor elkaar te krijgen, geloof je het zelf?
Oké misschien is elke dag overdreven, 1x per week of 1x per maand. Mijn punt is genoeg normale mensen die aan one night stands doen. Denk niet dat dat oprechte interesse is.
pi_160741656
NU is alleen betalen een optie ja.
Zelfde als dat ik een date wil met dat ene leuke meisje, dat lukt NU gewoon niet. Moet je eerst interesse wekken, flirten, daten, sociaal goedgekeurd worden etc.
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:23:29 #197
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_160741680
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
NU is alleen betalen een optie ja.
Zelfde als dat ik een date wil met dat ene leuke meisje, dat lukt NU gewoon niet. Moet je eerst interesse wekken, flirten, daten, sociaal goedgekeurd worden etc.
Verkeerde account syndroom.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_160741701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Wij zijn echt andere personen ;)
pi_160741719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
interesse wekken, flirten, daten
Nee. Eerst moet je professionele hulp zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 17:26:37 ]
pi_160741792
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

_O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')