In een redelijk korte tijd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:57 schreef Drieklank het volgende:
Hij is geradicaliseerd door zijn frustratie.
Nee, dat bouwt zich tien jaar op, maar je houd je in, om dit soort reacties te voorkomen. Toch kunnen er omstandigheden zijn (misschien is hij bijna jarig, of heeft hij gedronken, of heeft zag hij een verliefd stel) die er aan bij kunnen dragen dat die frustratie toch naar buiten komt en verergert.quote:
Ik vind dit topic anders al heel anders dan die reactie van een paar maanden geleden hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:17 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, dat bouwt zich tien jaar op, maar je houd je in, om dit soort reacties te voorkomen. Toch kunnen er omstandigheden zijn (misschien is hij bijna jarig, of heeft hij gedronken, of heeft zag hij een verliefd stel) die er aan bij kunnen dragen dat die frustratie toch naar buiten komt en verergert.
Daarnaast:quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:19 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind dit topic anders al heel anders dan die reactie van een paar maanden geleden hoor.
quote:Op zondag 29 november 2015 03:57 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat niemand gelukkig zou worden door dag in dag uit alleen binnen te zitten.
Ook tegenstrijdig dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij.
Ik heb Syndroom wel vaker zien 'wisselen'. Ik denk dat het idd zo is als Drieklank hierboven schrijft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:19 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vind dit topic anders al heel anders dan die reactie van een paar maanden geleden hoor.
Omdat hij daarmee geen seks gaat krijgen. Denkt hij dan he? Verder, dat seks "verdienen" is redelijk Mr. Rapey McRape.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik zie sowieso niet in waarom Syndroom die Sova training NIET zou gaan doen.
Eens. Niet alleen vanwege dit soort zaken, ook om los te (kunnen) komen van zijn thuissituatie/ouders/moeder.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat hij daarmee geen seks gaat krijgen. Denkt hij dan he? Verder, dat seks "verdienen" is redelijk Mr. Rapey McRape.
TS zou gewoon in langdurige therapie moeten. Mja.
Maar dat wil hij dus niet. Hij weet dat er iets mis is met hem, maar wil er niks aan doen. Ook als dat resulteert in dat vrouwen hem niet zien staan niet. Hij verdient immers seks, net zoals alle andere mannen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Niet alleen vanwege dit soort zaken, ook om los te (kunnen) komen van zijn thuissituatie/ouders/moeder.
Zouden jullie je aan iets wagen waar jullie jezelf niet toe in staat achten? Iets waar je je hele leven lang gehoord dat je het niet kan? En onbewust ook elke keer dit zelf bevestigd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Niet alleen vanwege dit soort zaken, ook om los te (kunnen) komen van zijn thuissituatie/ouders/moeder.
Krijg je daar NU direct sex mee?quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:04 schreef Koral het volgende:
[..]
Die mindset is van invloed op al je handelen en gedrag, dus cognitieve training (jezelf dwingen anders te leren denken - gewoon omdat je het waard bent!) lijkt me wel het minste om mee te beginnen.
Herkenbaar inderdaad. Ik snap ook dat syndroom die bevestiging dat hij er mag zijn zoekt en die in seks ziet. Immers, iemand stelt zich dan letterlijk open en bloot voor je, wat je over het algemeen alleen doet als je die anders echt ziet zitten. Alleen gaat hij er op de verkeerde manier mee om en neemt hij de verkeerde weg die kant op. Niets komt vanzelf, en seks al helemaal niet. Daar zul je echt bepaalde skills voor moeten hebben (sociale skills) of er inderdaad voor moeten betalen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Herkenbaar. En ik snap wel dat Syndroom daarom niet wil betalen voor seks. Dan voel je je alsnog niet normaal.
Dat snap ik eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:32 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Krijg je daar NU direct sex mee?
Nope, dus gooi het maar op die berg andere goede en wel bedoelde adviezen, daar bij die betonnen plaat...
Snap werkelijk waar niet dat jullie het nog proberen. Meer als vermakelijk leesvoer voor tijdens de pauze op werk kan ik er niet meer van maken.
(Zo lang TS elk advies van ons en nu dus ook van professionals van tafel veegt is er niets, maar dan ook niets wat wij nog kunnen betekenen)
Iets met algemene regel en uitzondering. En zelfs al is het een uitzonderlijk iemand die dat zegt voor elkaar te krijgen, geloof je het zelf?quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:53 schreef LionPopChoc het volgende:
Genoeg normale mannen die elke nacht een andere dame mee naar huis nemen, je gaat me niet wijsmaken dat die allemaal oprecht interesse hebben in al die dames
Oké misschien is elke dag overdreven, 1x per week of 1x per maand. Mijn punt is genoeg normale mensen die aan one night stands doen. Denk niet dat dat oprechte interesse is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Iets met algemene regel en uitzondering. En zelfs al is het een uitzonderlijk iemand die dat zegt voor elkaar te krijgen, geloof je het zelf?
Verkeerde account syndroom.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
NU is alleen betalen een optie ja.
Zelfde als dat ik een date wil met dat ene leuke meisje, dat lukt NU gewoon niet. Moet je eerst interesse wekken, flirten, daten, sociaal goedgekeurd worden etc.
Wij zijn echt andere personenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verkeerde account syndroom.
Nee. Eerst moet je professionele hulp zoeken.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verkeerde account syndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |