Even van me afschrijven hoor. Dronken achter de pc en uit frustratie niet kunnen slapen.
Hoe ouder ik word hoe meer gefrustreerd ik raak door het feit dat ik nog maagd ben. Daarover heb ik al een aantal topics over aangemaakt. Eigenlijk is het meer dan alleen dat. Het maagd zijn staat voor een groter plaatje, een gemis aan contact met (vrouwelijke) leeftijdsgenoten en ergens bij willen horen. Een sociaal en actief leven willen leiden. Maar doordat ik moeilijk contact kan leggen en daar ook telkens in faal, vind ik maar geen aansluiting. Met als gevolg daarop een gevoel van depressie, boosheid en frustratie, want als mens ben je een sociaal wezen, met vanzelfsprekend behoefte aan intimiteit en sociaal contact en dergelijke. Ik denk dat niemand gelukkig zou worden door dag in dag uit alleen binnen te zitten.
Ik merk dat ik geïrriteerd en boos kan worden als ik zie dat andere leeftijdsgenoten wel succesvol zijn in het sociale contact, lekker los kunnen gaan, veel vrienden en een leuke vriendin hebben. Dan vraag ik me telkens af waarom het voor mij en anderen met sociale problemen zo moeilijk is?
Nu ben ik op sociaal gebied niet de beste, dus ergens een kroeg binnenstappen en gelijk contact maken zit er voor mij niet in. Ik baal er ook gewoon van dat ik afgelegen op het platteland woon ver weg van al het leven en vooral leeftijdsgenoten. Ik kom hier en op mijn werk nauwelijks (nieuwe) mensen tegen en als je mensen tegenkomt zijn het bijna wel allemaal senioren. Sowieso niet mijn generatie. Waar zijn al die single jonge vrouwen? Het geeft een eenzaam en geïsoleerd gevoel. Mijn sociale vaardigheden worden er dan ook niet beter op.
Als ik dan soms die youtube filmpjes zie van feestende jongeren tijdens het uitgaan ben ik weleens jaloers dat ik geen onderdeel daarvan uitmaak. Ook als ik jonge koppels in de stad zie die intiem met elkaar zijn geeft me dit een onprettig gevoel.
Zijn er mensen die dit herkennen? Mensen die net als ik ook niet succesvol op sociaal vlak zijn en mede daardoor ook moeite hebben in de liefde maar ondertussen wel sterk die behoefte hebben naar aandacht, seks, sociaal contact, en intimiteit?Ik voel nou echt dat ik helemaal alleen sta in de samenleving.