Ik kan me niet voorstellen dat ze niet dankbaar zouden zijn. Hier op het forum hebben ze net als iedere andere man een grote mond over vrouwen en seks en dat ook nog eens 'verdienen', maar op basis van jullie ervaring als vrouw weten jullie heus wel dat een man heel anders reageert als je voor zijn neus staat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten?![]()
Dankbaar voor de seks ja, maar dan? Ineens wel interesse in die persoon om nader tot elkaar te komen? Groeiende frustratie dat er geen herhaling komt en nu beter weten wat ze missen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet dankbaar zouden zijn. Hier op het forum hebben ze net als iedere andere man een grote mond over vrouwen en seks en dat ook nog eens 'verdienen', maar op basis van jullie ervaring als vrouw weten jullie heus wel dat een man heel anders reageert als je voor zijn neus staat.
Waarom begin je opeens over seks? Daar heb ik het toch helemaal niet over? Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt. Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dankbaar voor de seks ja, maar dan? Ineens wel interesse in die persoon om nader tot elkaar te komen? Groeiende frustratie dat er geen herhaling komt en nu beter weten wat ze missen?
Jezus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Ja nou. Het probleem is dat ik seksuele behoeftes heb maar dat ik geen vrouw kan vinden die bereid is om met mij naar bed te gaan. Dat is het probleem, niet mijn ASS.
Nu richten ze zich op die ASS, willen ze dat eerst gaan testen waaronder een intelligentietest en een gesprek met mijn ouders en docenten van school. Daar voel ik weinig voor. Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen. Niets meer, niets minder.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef Q. het volgende:
Je moet eerst een seksleven hebben om hem beter te kunnen maken.
Hear hear.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dankbaar voor de seks ja, maar dan? Ineens wel interesse in die persoon om nader tot elkaar te komen? Groeiende frustratie dat er geen herhaling komt en nu beter weten wat ze missen?
Om nog maar niet te spreken van het geen kut opgeschoten zijn met het probleem hoe een relatie te krijgen..
Door je sociale vaardigheden zal je ook nooit een goed betaalde baan krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
Ja, ik en Deezer hebben wat dat betreft dezelfde problemen, allebei niet de skills om een meisje in bed te krijgen.Dat is best wel frustrerend hoor. Iedereen die 'het' wel doet, voel je jezelf al gauw een buitenstaander.
Bij mij liggen de problemen nog breder, wat logistiek betreft heb ik dat nog altijd niet op orde, ook zit ik financieel erg krap waardoor de mogelijkheden een stuk beperkter zijn.
Het is zeker niet zo dat ik niets doe, ben wel zeker aan mijn problemen aan het werken maar ik word er soms gewoon zo moedeloos van alle tegenslagen. Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik wat meer geld te besteden heb, dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden. Dat laatste zal het moeilijkst worden. Heb betere tijden gekend maar ook toen weinig verder gekomen.
Heb het idee dat je dat dan moet blijven herhalen en natuurlijk ook blijven corrigeren en bijsturen, iets dat dus veel intensiever zal zijn dan dat jij voorstelt...quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Waarom begin je opeens over seks? Daar heb ik het toch helemaal niet over? Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt. Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
Sova en groepstherapie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb het idee dat je dat dan moet blijven herhalen en natuurlijk ook blijven corrigeren en bijsturen, iets dat dus veel intensiever zal zijn dan dat jij voorstelt...
Omdat dit overduidelijk vooral het doel van TS is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Waarom begin je opeens over seks?
Best een aanname deze. Niet alleen over de mate waarin hun autisme hier een rol in zou kunnen spelen, maar ook wellicht een onderschatting van wat er al geprobeerd is om irl aan hen duidelijk te maken. Bovenop het feit dat ze er dus duidelijk aangeven er niet voor open te staan..quote:Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt.
Dat wil hij helemaal niet horen van een vrouw. Ja, ik wil met je neuken, dat is wat hij wil horen en wel van een lekkertje. Positieve bevestiging, niet wat er niet goed zou zijn en hoe dat beter zou kunnen..quote:Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
Bij een ander user heeft dat heel duidelijk geen vruchten afgeworpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Waarom begin je opeens over seks? Daar heb ik het toch helemaal niet over? Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt. Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
Dat kan weer online. Het verschil is dat je dan niet langer een username of een stuk tekst bent op een scherm, maar een 'echt' persoon. Dan krijgt een reactie veel meer lading.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb het idee dat je dat dan moet blijven herhalen en natuurlijk ook blijven corrigeren en bijsturen, iets dat dus veel intensiever zal zijn dan dat jij voorstelt...
Vast wel. Genoeg mensen op kantoor die een bepaalde afgebakende klus krijgen waar ze weinig met mensen voor hoeven te praten. Plus dat een kantooromgeving een sociaal gecontroleerde cultuurtuin is waar je gedwongen wordt om je te conformeren aan de sociale normen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Door je sociale vaardigheden zal je ook nooit een goed betaalde baan krijgen.
Deezer heeft ooit een fokster gemeet, die heeft haar feedback ook online gegeven. Enige wat deezer daarop te zeggen ahd was "jaa, maar ik had geen klik met je" , "als het een echte date was geweest, dan was het wel anders gegaan"quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:
Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
En ze was zijn type niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deezer heeft ooit een fokster gemeet, die heeft haar feedback ook online gegeven. Enige wat deezer daarop te zeggen ahd was "jaa, maar ik had geen klik met je" , "als het een echte date was geweest, dan was het wel anders gegaan"
etc etc.. dus daar schiet je niets mee op. Want ze accepteren het niet.
Nog veel enger dus en waarom zou je dat doen als het toch niet tot seks of een vriendin leidt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat kan weer online. Het verschil is dat je dan niet langer een username of een stuk tekst bent op een scherm, maar een 'echt' persoon. Dan krijgt een reactie veel meer lading.![]()
Dat wordt dus seks met jezelf?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Er is altijd een 'maar'. Naar jezelf kijken is echt wel het laatste wat er in die gasten opkomt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deezer heeft ooit een fokster gemeet, die heeft haar feedback ook online gegeven. Enige wat deezer daarop te zeggen ahd was "jaa, maar ik had geen klik met je" , "als het een echte date was geweest, dan was het wel anders gegaan"
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand die zo lief is om hier linkjes van te posten?quote:
We dachten hetzelfde, tenzij je dit berichtje binnen 50 seconden getypt hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk trouwens dat het ook niet helemaal fair is om Syndroom en Deezertje als gelijken hier te stellen. Deezertje geeft aan sociaal contact te willen voor een completer leven en denkt dat een vriendin hem hiermee kan helpen. Syndroom wil alleen maar een vrouwenlichaam waar hij zijn zaad in kwijt kan.
Ik vind Syndroom duizend maal enger dan Deezertje. Deezertje verdrinkt in zelfmedelijden, maar Syndroom spat zowat uit elkaar van frustratie. Ik zie syndroom als (toekomstig) gevaar voor de maatschappij.
Kwam doordat het over meeten ging en de zin/onzin daarvan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:56 schreef Etsu het volgende:
Ik begrijp niet waarom we de hele tijd over Deezertje hebben en ook over hem praten als hij (nog) niet eens heeft gepost in dit topic.
Persoonlijk vind ik het twee hele andere mensen, ene snapt het wat minder dan de andere en ik vind deze TS het engst van de twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |