abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160733993
quote:
12s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten? :P :P
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet dankbaar zouden zijn. Hier op het forum hebben ze net als iedere andere man een grote mond over vrouwen en seks en dat ook nog eens 'verdienen', maar op basis van jullie ervaring als vrouw weten jullie heus wel dat een man heel anders reageert als je voor zijn neus staat. :)
pi_160734129
quote:
12s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ze niet dankbaar zouden zijn. Hier op het forum hebben ze net als iedere andere man een grote mond over vrouwen en seks en dat ook nog eens 'verdienen', maar op basis van jullie ervaring als vrouw weten jullie heus wel dat een man heel anders reageert als je voor zijn neus staat. :)
Dankbaar voor de seks ja, maar dan? Ineens wel interesse in die persoon om nader tot elkaar te komen? Groeiende frustratie dat er geen herhaling komt en nu beter weten wat ze missen?

Om nog maar niet te spreken van het geen kut opgeschoten zijn met het probleem hoe een relatie te krijgen..
pi_160734211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dankbaar voor de seks ja, maar dan? Ineens wel interesse in die persoon om nader tot elkaar te komen? Groeiende frustratie dat er geen herhaling komt en nu beter weten wat ze missen?
Waarom begin je opeens over seks? Daar heb ik het toch helemaal niet over? Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt. Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
pi_160734213
quote:
18s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Ja nou. Het probleem is dat ik seksuele behoeftes heb maar dat ik geen vrouw kan vinden die bereid is om met mij naar bed te gaan. Dat is het probleem, niet mijn ASS.

Nu richten ze zich op die ASS, willen ze dat eerst gaan testen waaronder een intelligentietest en een gesprek met mijn ouders en docenten van school. Daar voel ik weinig voor. Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen. Niets meer, niets minder.
Jezus. :')

Ga naar de hoeren.
Feyenoord Rotterdam
pi_160734237
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:30 schreef Q. het volgende:
Je moet eerst een seksleven hebben om hem beter te kunnen maken.
pi_160734259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Om nog maar niet te spreken van het geen kut opgeschoten zijn met het probleem hoe een relatie te krijgen..
Hear hear.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 17-03-2016 11:47:48 ]
pi_160734271
quote:
18s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
Ja, ik en Deezer hebben wat dat betreft dezelfde problemen, allebei niet de skills om een meisje in bed te krijgen. :') Dat is best wel frustrerend hoor. Iedereen die 'het' wel doet, voel je jezelf al gauw een buitenstaander.

Bij mij liggen de problemen nog breder, wat logistiek betreft heb ik dat nog altijd niet op orde, ook zit ik financieel erg krap waardoor de mogelijkheden een stuk beperkter zijn.

Het is zeker niet zo dat ik niets doe, ben wel zeker aan mijn problemen aan het werken maar ik word er soms gewoon zo moedeloos van alle tegenslagen. Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik wat meer geld te besteden heb, dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden. Dat laatste zal het moeilijkst worden. Heb betere tijden gekend maar ook toen weinig verder gekomen.
Door je sociale vaardigheden zal je ook nooit een goed betaalde baan krijgen.
pi_160734302
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:40 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Waarom begin je opeens over seks? Daar heb ik het toch helemaal niet over? Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt. Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
Heb het idee dat je dat dan moet blijven herhalen en natuurlijk ook blijven corrigeren en bijsturen, iets dat dus veel intensiever zal zijn dan dat jij voorstelt...
pi_160734321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb het idee dat je dat dan moet blijven herhalen en natuurlijk ook blijven corrigeren en bijsturen, iets dat dus veel intensiever zal zijn dan dat jij voorstelt...
Sova en groepstherapie.
pi_160734331
quote:

[..]

Waarom begin je opeens over seks?
Omdat dit overduidelijk vooral het doel van TS is.

quote:
Het gaat mij erom dat we de discussies die we hier voeren eens IRL voeren, omdat je face-to-face tot veel constructievere gesprekken komt.
Best een aanname deze. Niet alleen over de mate waarin hun autisme hier een rol in zou kunnen spelen, maar ook wellicht een onderschatting van wat er al geprobeerd is om irl aan hen duidelijk te maken. Bovenop het feit dat ze er dus duidelijk aangeven er niet voor open te staan..

quote:
Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
Dat wil hij helemaal niet horen van een vrouw. Ja, ik wil met je neuken, dat is wat hij wil horen en wel van een lekkertje. Positieve bevestiging, niet wat er niet goed zou zijn en hoe dat beter zou kunnen..
pi_160734356
quote:

[..]

Bij een ander user heeft dat heel duidelijk geen vruchten afgeworpen.

En zal idd komen door wat Scary_mary zegt.
pi_160734420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat kan weer online. Het verschil is dat je dan niet langer een username of een stuk tekst bent op een scherm, maar een 'echt' persoon. Dan krijgt een reactie veel meer lading. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:42 schreef Godtje het volgende:

[..]

Door je sociale vaardigheden zal je ook nooit een goed betaalde baan krijgen.
Vast wel. Genoeg mensen op kantoor die een bepaalde afgebakende klus krijgen waar ze weinig met mensen voor hoeven te praten. Plus dat een kantooromgeving een sociaal gecontroleerde cultuurtuin is waar je gedwongen wordt om je te conformeren aan de sociale normen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:48:38 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160734433
quote:
Als een vrouw eens zou zeggen van joh Syndroom, je komt zo en zo op mij over, dit is wat ik niet aantrekkelijk vind aan je uiterlijk en als je dit soort dingen die je zegt nou eens op die manier zegt, dan maak je meer vrienden en vriendinnen, dan zou dat een enorme stap kunnen zijn.
Deezer heeft ooit een fokster gemeet, die heeft haar feedback ook online gegeven. Enige wat deezer daarop te zeggen ahd was "jaa, maar ik had geen klik met je" , "als het een echte date was geweest, dan was het wel anders gegaan"

etc etc.. dus daar schiet je niets mee op. Want ze accepteren het niet.
pi_160734488
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deezer heeft ooit een fokster gemeet, die heeft haar feedback ook online gegeven. Enige wat deezer daarop te zeggen ahd was "jaa, maar ik had geen klik met je" , "als het een echte date was geweest, dan was het wel anders gegaan"

En ze was zijn type niet.
pi_160734525
Ik kan mij voorstellen dat het frustrerend is Syndroom, maar ik vraag mij af wat voor oplossing je dan van zo'n psycholoog had verwacht? Als je een meisje in bed wil krijgen (en daar niet voor wil betalen) moet je haar eerst veroveren. Zo gaat het met dieren en zo gaat het eenmaal ook bij mensen. Als het je momenteel niet lukt om dat voor elkaar te krijgen moet er iets veranderen in je versierskills. En die skills staat weer in verband met hoe je sociaal in het leven staat.
pi_160734535
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:48 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat kan weer online. Het verschil is dat je dan niet langer een username of een stuk tekst bent op een scherm, maar een 'echt' persoon. Dan krijgt een reactie veel meer lading. :)
Nog veel enger dus en waarom zou je dat doen als het toch niet tot seks of een vriendin leidt?
pi_160734541
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Dat wordt dus seks met jezelf? :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160734567
quote:

[..]

Er is altijd een 'maar'. Naar jezelf kijken is echt wel het laatste wat er in die gasten opkomt.
pi_160734568
Syndroom, Deezer,

Wat denk je als je deze reacties leest? Vind je het niet vervelend om te lezen? Wat stel je zelf voor als volgende stap en hoe kunnen users op FOK! je hierbij helpen?
pi_160734590
quote:

[..]

quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:51 schreef Chai het volgende:

[..]

En ze was zijn type niet.
Iemand die zo lief is om hier linkjes van te posten?

* kijkt zwoel aan*
pi_160734623
Ik begrijp niet waarom we de hele tijd over Deezertje hebben en ook over hem praten als hij (nog) niet eens heeft gepost in dit topic.

Persoonlijk vind ik het twee hele andere mensen, ene snapt het wat minder dan de andere en ik vind deze TS het engst van de twee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 11:57:11 ]
pi_160734642
Ik denk trouwens dat het ook niet helemaal fair is om Syndroom en Deezertje als gelijken hier te stellen. Deezertje geeft aan sociaal contact te willen voor een completer leven en denkt dat een vriendin hem hiermee kan helpen. Syndroom wil alleen maar een vrouwenlichaam waar hij zijn zaad in kwijt kan.

Ik vind Syndroom duizend maal enger dan Deezertje. Deezertje verdrinkt in zelfmedelijden, maar Syndroom spat zowat uit elkaar van frustratie. Ik zie syndroom als (toekomstig) gevaar voor de maatschappij.
pi_160734656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk trouwens dat het ook niet helemaal fair is om Syndroom en Deezertje als gelijken hier te stellen. Deezertje geeft aan sociaal contact te willen voor een completer leven en denkt dat een vriendin hem hiermee kan helpen. Syndroom wil alleen maar een vrouwenlichaam waar hij zijn zaad in kwijt kan.

Ik vind Syndroom duizend maal enger dan Deezertje. Deezertje verdrinkt in zelfmedelijden, maar Syndroom spat zowat uit elkaar van frustratie. Ik zie syndroom als (toekomstig) gevaar voor de maatschappij.
We dachten hetzelfde, tenzij je dit berichtje binnen 50 seconden getypt hebt.
pi_160734687
Boek een reis naar Pattaya.
pi_160734694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:56 schreef Etsu het volgende:
Ik begrijp niet waarom we de hele tijd over Deezertje hebben en ook over hem praten als hij (nog) niet eens heeft gepost in dit topic.

Persoonlijk vind ik het twee hele andere mensen, ene snapt het wat minder dan de andere en ik vind deze TS het engst van de twee.
Kwam doordat het over meeten ging en de zin/onzin daarvan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')